"Trebaš pomoć i podršku? Događa ti se nešto loše u obitelji ili školi, a čini ti se da se nemaš kome povjeriti? Hrabri telefon pomoć i podršku nudi i putem CHAT-a svakim radnim danom od 15 do 18 sati.
Razgovor sa savjetovateljem Hrabrog telefona je potpuno anoniman te je dostupan putem web stranice www.hrabritelefon.hr.
Nemoj šutjeti o tome, potraži pomoć !"
ETWINNING PROJEKT GREEN COMPUTING FOR GREENER EARTH
eTwinning projekt Green Computing for Greener Earth pokrenule su učiteljica informatike Iva Naranđa i učiteljica Bilge Varel iz Turske. Projekt će trajati cijelu školsku godinu 2022./2023., a iz II. osnovne škole Čakovec u njemu će sudjelovati učenici osmog razreda koji polaze izbornu nastavu informatike. Pojedine projektne aktivnosti realizirat će se uz suradnju s učiteljicom likovne kulture Monikom Vrtarić-Vuk i učiteljicom engleskog jezika Ivankom Novak.
Nacionalna oznaka kvalitete - Iva Naranđa
Nacionalna oznaka kvalitete - Ivanka Novak
Vijest na naslovnici, najava novog eTwinning projekta:
Novi eTwinning projekt: Green Computing for Greener Earth
U projektu sudjeluje trinaest škola iz osam država (Hrvatska, Turska, Grčka, Poljska, Litva, Portugal, Rumunjska i Španjolska).
PREGLED AKTIVNOSTI
Na Twinspace forumu učitelji su dogovorili pravila e-sigurnosti koja će se primjenjivati tijekom ovog projekta. Dogovorena pravila prikazana su na dvodijelnom posteru.
Na početku projekta škole su se predstavile partnerima kratkim prezentacijama napravljenima u alatu po vlastitom izboru.
Pripremljen je i proveden inicijalni upitnik u kojem su sudjelovali učenici i učitelji sudionici projekta.
Rezultati inicijalnog upitnika:
Uvodna projektna aktivnost za učenike sastojala se od stvaranja oblaka riječi u alatu WordArt i prenošenja vlastitih radova na zajednički Padlet. Oblaci riječi sastojali su se od naziva eTwinning projekta i imena država sudionica ovog projekta. Na Padletu su prikupljeni oblaci riječi koje su napravili učenici sudionici projekta i omogućeno je ocjenjivanje zvjezdicama.
Nakon uvodnih aktivnosti, učenici su sudjelovali u pripremi članaka za prvi broj časopisa Green Computing for Greener Earth. Glavna tema ovog broja je elektronički otpad.
Vijest na naslovnici:
Prvi broj digitalnog časopisa Green Computing for Greener Earth
Učenici su u alatu Canva izradili božićne i novogodišnje čestitke s raznim ekološkim porukama i željama.
Čestitke naših učenika:
Čestitke iz svih partnerskih škola prenijeli smo na zajednički Padlet.
Vijest na naslovnici:
eTwinning: Sretan Božić i Nova godina
U siječnju 2023. učenici su pripremili članke za drugi broj časopisa Green Computing for Greener Earth, s temom broja "zelene prakse u IT tvrtkama".
Odabrane su dvije teme:
Vijest na naslovnici:
Drugi broj digitalnog časopisa Green Computing for Greener Earth
Dvije učenice naše škole sudjelovale su u međunarodnom timu učenika koji je pripremio pitanja za kviz o elektroničkom otpadu, temeljen na prvom broju časopisa Green Computing for Greener Earth. Partnerske škole odabrale su alat u kojem se izradio kviz putem TwinSpace ankete. Najvećim brojem glasova za izradu kviza odabran je alat Kahoot!. Tim A kreirao je kviz za učenike u dobi do 12 godina, a tim B kviz za učenike u dobi od 13 do 16 godina. Tim A sastojao se od učenika iz Turske, Poljske, Grčke, Litve i Portugala, a tim B činili su učenici iz Hrvatske, Poljske, Rumunjske, Grčke i Španjolske.
Dan sigurnijeg interneta 2023.
U povodu obilježavanja Dana sigurnijeg interneta pokrenuta je rasprava za učenike na Twinspace forumu. Učenici su sudjelovali u pripremi članka za treći broj digitalnog časopisa Green Computing for Greener Earth, s temom Što radite s vašim digitalnim uređajima kada postanu elektronički otpad?. Učenici su se prisjetili problematike elektroničkog otpada i odigrali Kahoot kviz E-waste koji je napravljen ranije u sklopu ovog eTwinning projekta te su osviješteni o potrebi brisanja osobnih podataka prije predaje digitalnog uređaja i vraćanja uređaja na tvorničke postavke. Učenici su izradili Forms obrazac i proveli online anketu među polaznicima izborne nastave informatike u osmom razredu naše škole. Preveli su anketu na engleski jezik i surađujući u timovima radili na dijeljenom dokumentu na izradi članka u kojem se opisuje provedeno online istraživanje, rezultati i zaključci.
Članak na naslovnici o svim aktivnostima u povodu Dana sigurnijeg interneta, uključujući i aktivnosti iz eTwinning projekta Green Computing for Greener Earth:
Dan sigurnijeg interneta 2023.
Članak na Portalu za škole:
Dan sigurnijeg interneta 2023.
Vijest na naslovnici:
Treći broj digitalnog časopisa Green Computing for Greener Earth
Nakon objave drugog broja časopisa Green Computing for Greener Earth, s temom broja "zelene prakse u IT tvrtkama", početkom ožujka 2023. troje naših učenika sudjelovalo je u međunarodnom timu učenika koji je napravio dvije osmosmjerke temeljene na ključnim riječima iz časopisa broj 2. Naši učenici odabrali su riječi za osmosmjerke koje smo podijelili s partnerima iz Turske i Grčke, a oni su koristeći te riječi napravili osmosmjerke u alatu Learningapps.
https://learningapps.org/view29611093
https://learningapps.org/view29612059
Digitalna čistka - Digital Cleanup Day
Akcija digitalnog čišćenja pod nazivom Digitalna čistka održala se u ožujku 2023. u sklopu svjetske akcije pod nazivom Digital Cleanup Day. Sudjelovanje u akciji Digitalna čistka izvrsno se uklopilo u eTwinning projekt Green Computing for Greener Earth, te se više projektnih partnera odazvalo pozivu i pridružilo akciji digitalnog čišćenja.
Više o ovoj akciji može se pogledati u vijesti na naslovnici:
Nakon objave trećeg broja časopisa Green Computing for Greener Earth, s temom broja eSafety, dva naša učenika sudjelovala su u međunarodnom timu učenika koji je pripremio Kahoot kviz. Učenici su najprije čitali navedeni časopis i zatim pripremili pitanja za kviz koja se temelje na člancima iz ovog broja časopisa.
Nekoliko naših učenica sudjelovalo je u drugom međunarodnom timu učenika koji je surađivao na izradi dva zadatka spajanja parova i jedne križaljke u alatu LearningApps, također temeljeno na našem časopisu broj 3.
https://learningapps.org/view29600323
https://learningapps.org/view29717906
https://learningapps.org/view29853825
Međunarodni dan šuma
Povodom Međunarodnog dana šuma učenici su surađivali u online okruženju kako bi napravili PowerPoint prezentaciju o šumama, zanimljivim činjenicama, proizvodnji papira, savjetima kako štedjeti papir prilikom ispisa i recikliranju papira, na engleskom jeziku.
Učenici su ukrasili pano u informatičkoj učionici.
Poseban dio naših aktivnosti bilo je stvaranje podsjetnika (friendly reminder label) koje smo postavili na pet pisača u školi, te je tako projekt postao vidljiviji u školi.
Tijekom ožujka 2023. učenici su surađivali na pripremi članka za četvrti broj digitalnog časopisa u kojem su opisali provedene aktivnosti.
Vijest na naslovnici:
Četvrti broj digitalnog časopisa Green Computing for Greener Earth
Nakon objave četvrtog broja časopisa učenici su surađivali u međunarodnim timovima učenika na pripremi i izradi Kahoot kviza i LearningApps igri spajanja parova i pogađanja riječi. Za ovu aktivnost naši su učenici pripremili pitanja i tekstove, a učenici iz partnerskih škola kreirali su igre s pripremljenim materijalima.
https://learningapps.org/view30443389
https://learningapps.org/watch?v=pcmqim23a23
Map of eTwinning
U travnju smo naš projekt dodali na kartu eTwinninga (Map of eTwinning) dostupnu u eTwinning grupi „Innovation and Education - AI, Creativity and Well-being with eTwinning“.
U organizaciji Future Classroom Lab-a 18. travnja 2023. održan je Webinar: Driving climate action in your schools with green IT kojeg je pratilo nekoliko učiteljica sudionica eTwinning projekta Green Computing for Greener Earth u sklopu profesionalnog razvoja. Iz naše škole sudjelovala je učiteljica Iva Naranđa.
Anketa How eco-friendly are we when using digital devices?
U travnju 2023. učenici i učitelji sudionici projekta sudjelovali su u online anketi How eco friendly are we when using digital devices? koju su pripremile učiteljice Iva Naranđa (Hrvatska), Bilge Varel (Turska), Gražina Avižienienė (Litva), Marina Hussein and Ana Lúcia (Portugal).
Rezultati ankete:
Dan planeta Zemlje
U povodu Dana planeta Zemlje učenici su surađivali u online okruženju kako bi napravili članak s primjerima kako tehnologija može pomoći Zemlji, na engleskom jeziku. Na izradi ovog članka naši učenici surađivali su s učenicima iz turske škole Mustafa Kiriş Ortaokulu Efeler, Aydın.
Vijest na naslovnici:
Peti broj digitalnog časopisa Green Computing for Greener Earth
Nakon objave petog broja časopisa učenici su još jednom surađivali u međunarodnim timovima učenika na pripremi i izradi Kahoot kviza i LearningApps igri temeljenih na časopisu broj pet.
Naši učenici izradili su Kahoot kviz s pitanjima koja su pripremili učenici iz partnerskih škola i LearningApps igru spajanja parova za koju su također tekstove i slike pripremili učenici iz partnerskih škola.
https://learningapps.org/display?v=ph3t0jd9c23
Vrijeme za igru!
Naši učenici odigrali su razne online igre napravljene tijekom ovog projekta, Kahoot kvizove, Quizizz kviz, Genially Escape Room, WordWall igre i razne LearningApps igre (spajanje parova, križaljke, osmosmjerke, zadaci popunjavanja teksta, pogađanje riječi). Sve navedene igre rezultat su suradnje učenika u više međunarodnih timova. Sve igre temelje se na časopisima napravljenima u sklopu projekta, a za pripremu pitanja, tekstova i slika trebalo je pročitati časopise.
Igranje Kahoot kviza temeljenog na časopisu broj 1, E-waste:
Igranje Kahoot kviza temeljenog na časopisu broj 2, Green Practices in IT Companies:
Igranje Quizizz kviza temeljenog na časopisu broj 2, Green Practices in IT Companies:
Igranje dviju LearningApps osmosmjerki temeljenih na časopisu broj 2, Green Practices in IT Companies:
Igranje Genially Escape Room-a temeljenog na časopisu broj 2, Green Practices in IT Companies:
Igranje WordWall igri temeljenih na časopisu broj 3, eSafety:
Igranje raznih LearningApps igri temeljenih na časopisu broj 3, eSafety:
Igranje Kahoot kviza temeljenog na časopisu broj 3, eSafety:
Igranje Kahoot kviza temeljenog na časopisu broj 4, International Day of Forests:
Igranje raznih LearningApps igri temeljenih na časopisu broj 4, International Day of Forests:
Igranje Kahoot kviza temeljenog na časopisu broj 5, Earth Day & How Technology Can Help the Earth:
Igranje LearningApps igri temeljenih na časopisu broj 5, Earth Day & How Technology Can Help the Earth:
Dan eTwinninga
Učenici su sudjelovali u AnswerGardenu What does eTwinning mean to you? na kojem su zajedno s učenicima iz drugih država kreirali oblak riječi. Fotografije i informacije o proslavi Dana eTwinninga prenijeli smo na zajednički Wakelet.
Vijest na naslovnici:
U svibnju 2023. učenici i učitelji sudionici projekta ispunili su završni upitnik koji je jednak inicijalnom upitniku provedenom na samom početku projekta.
Rezultati završnog upitnika:
Pred kraj projekta uređen je pano u informatičkoj učionici na kojem su izloženi razni projektni posteri, od postera s projektnim pravilima e-sigurnosti i nekoliko prigodnih postera izrađenih u povodu obilježavanja važnih datuma, do postera s QR kodovima za časopise i igre napravljene tijekom eTwinning projekta Green Computing for Greener Earth.
Evaluacija
Naši učenici ispunili su evaluacijski upitnik za učenike.
Rezultati evaluacijskog upitnika za učenike sudionike projekta:
Rezultati evaluacijskog upitnika za učitelje sudionike projekta:
Izvješće o rezultatima evaluacije koje su zajedno pripremili učitelji sudionici projekta dostupno je na TwinSpaceu.
Refleksija
U lipnju 2023. učenici su pozvani da razmisle o provedenom projektu i podijele svoje misli s učenicima sudionicima ovog projekta na Padletu.
Online susreti za učitelje sudionike eTwinning projekta Green Computing for Greener Earth
1) U studenom 2022. održan je Twinspace online susret tijekom kojeg su autorice projekta Iva Naranđa i Bilge Varel dogovorile daljnje projektne aktivnosti.
2) Krajem svibnja održan je završni Twinspace online susret za učitelje u kojem je sudjelovalo pet učiteljica sudionica projekta. Na ovom susretu razgovaralo se o projektu, izazovima na koje se naišlo tijekom izvođenja projekta te su dogovorene završne projektne aktivnosti vezane za evaluaciju i diseminaciju projekta.
Za sudionike projekta pripremljene su potvrde o sudjelovanju.
Diseminacija tijekom lipnja 2023.:
3) Facebook II. osnovna škola Čakovec
5) emedjimurje i Facebook emedjimurje
Newsletter 13 eTwinning grupe „Visibility of eTwinning Projects“, članak Learning about the Green Computing - from Magazines to Online Games, Iva Naranđa i Bilge Varel (stranice 125 – 131)
Nacionalna oznaka kvalitete:
Europska oznaka kvalitete:
Pogled kroz prozor, 31. ožujak 2024.:
Upoznajmo zeleno računalstvo uz eTwinning
https://pogledkrozprozor.wordpress.com/2024/03/31/upoznajmo-zeleno-racunalstvo/
Besplatna Office365 usluga i alati koji omogućuju suradnju i komunikaciju između svih sudionika u obrazovnom sustavu.
Korisnici koji su prethodno aktivirali svoje račune putem ove stranice mogu direktno do svojih računa putem stranice portal.office.com.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
HIMNA
NASRED NAŠEG ČAKOVEČKOG JUGA
UZDIŽE SE OSNOVNA DRUGA
NAJLJEPŠA JE ŠKOLA
SVA U CVIJEĆU
SVAKOM DAJE I ZNANJE I SREĆU
NAJLJEPŠA JE ŠKOLA
SVA U CVIJEĆU
SVAKOM DAJE I ZNANJE I SREĆU
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
NAKON OSAM GODINA SREĆE
SVATKO SVOJIM PUTEM KREĆE
SJETIT ĆE SE JEDNOM STARIH DANA
I NAJLJEPŠIH ĐAČKIH USPOMENA
SJETIT ĆE SE JEDNOM STARIH DANA
I NAJLJEPŠIH ĐAČKIH USPOMENA
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE