"Trebaš pomoć i podršku? Događa ti se nešto loše u obitelji ili školi, a čini ti se da se nemaš kome povjeriti? Hrabri telefon pomoć i podršku nudi i putem CHAT-a svakim radnim danom od 15 do 18 sati.
Razgovor sa savjetovateljem Hrabrog telefona je potpuno anoniman te je dostupan putem web stranice www.hrabritelefon.hr.
Nemoj šutjeti o tome, potraži pomoć !"
Produženi boravak oblik je odgojno-obrazovnog rada namijenjen učenicima nižih razreda osnovne škole.
U II. osnovnoj školi Čakovec djeluje od 2004. godine.
Provodimo ga nakon redovne nastave, od 11.30 do 16.30 sati.
Organiziran je u dvjema heterogenim skupinama, a ostvaruje se u sljedećim područjima: jezično-komunikacijsko, kulturno-umjetničko, prirodoslovno-matematičko i sportsko-rekreativno.
Odgojno-obrazovne ishode ostvarujemo u suradnji s učiteljima u redovnoj nastavi. Nakon pisanja domaće zadaće te ponavljanja i uvježbavanja naučenog, slobodno vrijeme provodimo učeći kroz igru.
“Svakim se danom nešto novo nauči.” (Euripid)
„Učenje je blago koje vlasnika prati kamo god krene.“
(kineska narodna poslovica)
Raspored aktivnosti u produženom boravku
11:30 - 12:30 - dolazak učenika u prostorije produženog boravka, odmor, priprema za rad
12:30 - ručak
13:00 - 14:15 - pisanje domaće zadaće, ponavljanje i vježbanje nastavnih sadržaja
14.15 - 14:30 - užina
14:30 - 16:30 – a) dovršavanje zadataka
b) slobodno organizirano vrijeme prema Školskom kurikulumu produženog boravka
Aktivnosti: tematske radionice, igre prema izboru učenika, društvene igre, sportske igre u školskoj sportskoj dvorani, na školskom dvorištu ili dječjem igralištu, šetnja…
Karmela Habuš-Zadravec i Zorana Pogorelec
Školske godine 2015./2016. po prvi puta u eTwinning smo uključili i produženi boravak, kao dio aktivnosti na eTwinning projektu:
ADVENT AND CHRISTMAS IN OUR LIVES.
Pozdrav iz produženog boravka!
Kao što znate, produženi boravak u našoj školi djeluje već duže vrijeme. Organizira se u dvije skupine u trajanju od 11.30 do 16.30 sati.
Provodi se u 5 područja: jezično-komunikacijsko, matematičko-logičko, društveno, kulturno-umjetničko i športsko-rekreacijsko.
Zastupljen je učionički tip rada u kombinaciji izvanučioničke nastave individualnim i skupnim radom prema načelima učeničkih interesa, potreba, mogućnosti i sposobnosti, učenjem kroz igru.
Nakon nastave ovdje pišemo zadaće, ponavljamo nastavne sadržaje, vježbamo i čitamo prema svojim interesima i potrebama. U igri učimo biti tolerantni i međusobno si pomagati. Opuštamo se igrajući razne edukativne igre. Najviše nas vesele igre u školskoj dvorani ili na igralištu, a posebice kreativne radionice koje za nas pripremaju naše učiteljice Zorana i Ida. Svoje uratke izlažemo u učionicama produženog boravka, a neke možete vidjeti i u školskim novinama. Kako smo puni energije, a naše je vrijeme ispunjeno i različitim izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima kao što su rukomet, košarka, šah, ruski, vjeronauk, naše učiteljice moraju vrlo dobro organizirati vrijeme u boravku.
Možemo se pohvaliti i sudjelovanjem na božićnom sajmu svojim rukotvorimana. Izrađivali smo nakit, čestitke i posudice za pšenice. Napuhavali smo i ogromne balone pomoću zraka. Bila je to prava atrakcija!
Vrijeme u produženom boravku omogućuje nam da produbimo svoje potencijale i razvijamo svoju kreativnost smijehom, igrom i radom.
Zorana Pogorelec i Ida Somi
Produženi boravak je neposredan oblik odgojno obrazovnog rada koji se temelji na skupini djece školskog uzrasta od 1. do 4. razreda osnovne škole. To je osmišljeno organizirano vrijeme prije ili poslije nastave prema stručno prilagođenom programu.
Djece rade u svojim malim kolektivima gdje uče i usvajaju određeni red i «režim», sudjeluju u kolektivnim igrama, vode slobodan razgovor, slušaju priče, gledaju slike, filmove i TV emisije, djeca se slobodno igraju igračkama i didaktičkim sredstvima, te borave ne svježem zraku.
Organizacija produženog boravka dijeli se na dva područja:
1) RAD
- učenje i pisanje domaćih zadaća
- čitanje- vježbe čitanja (lektire, dječjeg tiska i sl.)
- tjedni zadaci iz različitih predmeta
2) ORGANIZIRANO SLOBODNO VRIJEME
a) igre
- igre u zatvorenom prostoru
- igre na otvorenom prostoru
Te igre mogu biti organizirane od strane učitelja ili učenika, ili igre po slobodnom izboru učenika.
b)stvaralačke radionice
-likovne, plesne, glazbene, tehničke, literalno-dramske, ručni rad
Prednost boravka djece na produženom boravku je bogaćenje rječnika, razvijanje govornog sluha, razvijanje stvaralačko-izražajne mogućnosti i intelektualne radoznalosti.
Krajnji cilj je razvijanje emocionalno-moralno stabilne mlade osobe.
Produženi boravak djeluje u našoj školi od školske godine 2004./2005., isprva pod vodstvom jedne učiteljice razredne nastave, Ljiljane Đukes. S obzirom na povećani interes učenika i roditelja za boravkom djece u školi produženi boravak od ove šk. god. organiziran je u dvije grupe. Učiteljica druge grupe je Dunja Mikulaj, a od školske godine 2007./2008. pridružila se i učiteljica Ema Sutlar. Šk. god. 2007./2008. u produženom boravku počele su raditi Jasmina Lacković i Zorana Pogorelec.
Na produženom boravku se nalaze učenici iz šest različitih razrednih odjeljenja koji mogu ovdje boraviti svaki radni dan od 8:00 do 16:00 sati uz organizirana dva obroka dnevno.
Veoma je važno napomenuti da se na produženom boravku, prije svega, stvaraju radne navike, tj. da se pišu domaće zadaće, uči se gradivo, ponavlja i utvrđuje znanje iz pojedinih predmeta i čitaju knjige po izboru učenika ili lektira. Osim rada stvaraju se i higijenske navike kao što su pranje ruku prije i poslije obroka, te pranje zubi nakon obroka. Veliku ulogu ima učenje djece pozdravljanju i poštivanju odraslih, kao i međusobnom poštivanju i toleranciji. Bitno je da djeca već u prvom razredu dobro upoznaju «čarobne riječi» kao što su hvala, molim, izvoli, oprosti, te da ih primjenjuju u svakodnevnom životu.
Da bi naš produženi boravak kvalitetno funkcionirao neophodno je stvaranje dobre, iskrene i prijateljske atmosfere, povjerenje te skladan i dobronamjeran odnos učenika i učiteljica.
Tekst pripremila Ljiljana Đukes, voditeljica produženog boravka naše škole.
Besplatna Office365 usluga i alati koji omogućuju suradnju i komunikaciju između svih sudionika u obrazovnom sustavu.
Korisnici koji su prethodno aktivirali svoje račune putem ove stranice mogu direktno do svojih računa putem stranice portal.office.com.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
HIMNA
NASRED NAŠEG ČAKOVEČKOG JUGA
UZDIŽE SE OSNOVNA DRUGA
NAJLJEPŠA JE ŠKOLA
SVA U CVIJEĆU
SVAKOM DAJE I ZNANJE I SREĆU
NAJLJEPŠA JE ŠKOLA
SVA U CVIJEĆU
SVAKOM DAJE I ZNANJE I SREĆU
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
NAKON OSAM GODINA SREĆE
SVATKO SVOJIM PUTEM KREĆE
SJETIT ĆE SE JEDNOM STARIH DANA
I NAJLJEPŠIH ĐAČKIH USPOMENA
SJETIT ĆE SE JEDNOM STARIH DANA
I NAJLJEPŠIH ĐAČKIH USPOMENA
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE