"Trebaš pomoć i podršku? Događa ti se nešto loše u obitelji ili školi, a čini ti se da se nemaš kome povjeriti? Hrabri telefon pomoć i podršku nudi i putem CHAT-a svakim radnim danom od 15 do 18 sati.
Razgovor sa savjetovateljem Hrabrog telefona je potpuno anoniman te je dostupan putem web stranice www.hrabritelefon.hr.
Nemoj šutjeti o tome, potraži pomoć !"
ZA SVIJET DOSTOJAN DJETETA
KVIZ ZA POTICANJE ČITANJA 2007.
U mjesecu hrvatske knjige 2007., održan je Nacionalni kviz za poticanje čitanja pod nazivom „Za svijet dostojan djeteta“ povodom stote obljetnice rođenja velike švedske spisateljice Astrid Lindgren. Kviz je namijenjen učenicima nižih razreda osnovne škole.
I naša škola uključila se u kviz: 4.a Ivor Borković, Aleksandra Bratković, Manuela Hajdinjak, Miro Krištofić, Ela Prebeg, Tin Ružić, Marko Šarić, 4.b: Mario Borko, Dunja Đokić, Magdalena Gyofi, Sven Hrešć, Stela Kuhanec, Lovro Tkalčec, Sven Todorović, Karla Sabolić.
Za potrebe kviza učenici su trebali pročitati tri knjige Astrid Lindgren: Pipi Duga Čarapa, Poznajete li Pipi Dugu Čarapu i Mi, djeca Graje Male.
Za nagradu, Karla Sabolić putovala je u Zagreb na sajam knjiga Interliber, a Aleksandra Bratković, Stela Kuhanec i Tin Ružić prisustvovali su završnoj svečanosti zatvaranja Mjeseca hrvatske knjige u dječjem odjelu Knjižnice Nikola Zrinski Čakovec.
Tena Žganec 8.a
POVODOM MEĐUNARODNOG DANA TOLERANCIJE,
16. STUDENOGA 2007.
POSJETILI SMO CENTAR ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE ČAKOVEC
UČENICI NAŠE ŠKOLE: 5.b: Filip, Iva, Klara, Lovro, Rea, Veronika, 8.b: Ivana, Lucija, Tajana, Vanja družili su se s UČENICIMA CENTRA ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE: 1. – 4. RAZRED: Alenka, Anica, David, Ivan, Ivana, Ivana T., Jovanka, Marina, Martin, Melani, Melisio, Mirta, Nino, Sinada, Valentina, PO 9/10/11: Ana, Branko, Igor, Ivana, Ljiljana, Mario, Marko, Martina, Nenad, Tamara, Tanja, Tihomir, Tomica, Samanta, Višnja.
VODITELJICA: knjižničarka, Nina Vugrinec, prof.
FILIP SEDLAR, 5.a:
Dana 14.11. šestero učenika iz mojeg razreda i knjižničarka krenuli smo u posjet djeci s posebnim potrebama. Pred njihovu školu stigli smo s uzbuđenjem. Kad smo ušli u školu dočekala nas je njihova učiteljica i knjižničar. Pokazali su nam razred u koji idemo. Ušli smo u razred i podijelili se u grupe. Svatko je svojoj grupi čitao slikovnicu, a kasnije smo izrađivali plakate. Na kraju smo se počastili i fotografirali. Kad smo izašli iz škole svatko je rekao kako se osjećao. Ja sam se osjećao lijepo jer sam nekomu mogao uljepšati dan.
Moji dojmovi bili su dobri. Na početku me bilo jako strah… ali ne znam čega. Kad sam ušla u razred imala sam malu tremicu, ali poslije sam se osjećala super. Upoznala sam mnogo djece, jako su dobri i lijepo rade. Zadivili su me svojim pisanjem, a pogotovo crtanjem. Kada sam počela čitati svi su me pozorno slušali. Zadivili su me svojim ponašanjem. Kada sam se sa svojim prijateljima vraćala u školu razgovarali smo o tome kako lijepo izrađuju stvari. Mislim da bi bilo dobro više puta otići k njima i iznenaditi ih i razveseliti. Jučer smo posjetili Centar za odgoj i obrazovanje Čakovec. Razveselili smo učenike. Zajedno smo izrađivali plakate na različite teme. Poslije smo se častili i dovršavali šarene i vesele plakate. Jako sam sretna što smo razveselili učenike. Pokazali smo im da su jednako vrijedni kao i mi. Jako smo lijepo i veselo proveli vrijeme druženja. Posjetili smo djecu u Centru za odgoj i obrazovanje Čakovec. Pomagali smo im u izradi plakata i čitali slikovnice. Lijepo smo se zabavili i proveli. Upoznala sam nove prijatelje. Mogu reći da su to djeca kao i mi, samo što teže uče. U Centru za odgoj i obrazovanje je bilo lijepo. U grupama smo čitali slikovnice. U mojoj grupi učenici su pozorno slušali priču koju sam čitala. Lijepo su surađivali. Bilo je zabavno gledati ih kako se vesele crtanju i bojanju. Moj prijatelj Filip i ja pisali smo slova na papire i nacrtali bor, a oni su ih bojali. Kasnije su oko bora nacrtali svoje lijepe crteže. Vrijeme je brzo prolazilo, a mi smo se sjajno zabavljali. Kada smo bili gotovi, svatko se slikao sa svojom grupom i svi zajedno. Pozdravili smo se s nadom da ćemo se ponovno vidjeti. Bio je to još jedan lijep događaj. Jučerašnji dan proveli smo u Centru za odgoj i obrazovanje Čakovec. Tamo smo upoznali nove prijatelje. Prije odlaska osjetili smo lagani strah, nismo znali kako im pristupiti jer je to za nas bilo novo iskustvo. No, zakoračivši u njihov razred osjetili smo opuštenu atmosferu. Shvatili smo da oni ne poznaju laž, vrijeđanja, kao da žive u svijetu iskrenosti, dobrote i ljubavi. Nikada te neće povrijediti niti ti nauditi.
VERONIKA HORVAT, 5.a:
REA ŠTELCER, 5.a:
KLARA KOVAČ, 5.a:
IVA VIDOVIĆ, 5.a:
IVANA DOBROVOLJEC, TAJANA KOSOR, VANJA LAPAT I LUCIJA ŽBULJ, 8.b:
Željeli bismo se opet tamo vratiti i biti u njihovom okruženju jer pokraj njih kao da je malo njihove dobrote prešlo na nas.
Besplatna Office365 usluga i alati koji omogućuju suradnju i komunikaciju između svih sudionika u obrazovnom sustavu.
Korisnici koji su prethodno aktivirali svoje račune putem ove stranice mogu direktno do svojih računa putem stranice portal.office.com.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
HIMNA
NASRED NAŠEG ČAKOVEČKOG JUGA
UZDIŽE SE OSNOVNA DRUGA
NAJLJEPŠA JE ŠKOLA
SVA U CVIJEĆU
SVAKOM DAJE I ZNANJE I SREĆU
NAJLJEPŠA JE ŠKOLA
SVA U CVIJEĆU
SVAKOM DAJE I ZNANJE I SREĆU
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
NAKON OSAM GODINA SREĆE
SVATKO SVOJIM PUTEM KREĆE
SJETIT ĆE SE JEDNOM STARIH DANA
I NAJLJEPŠIH ĐAČKIH USPOMENA
SJETIT ĆE SE JEDNOM STARIH DANA
I NAJLJEPŠIH ĐAČKIH USPOMENA
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE