"Trebaš pomoć i podršku? Događa ti se nešto loše u obitelji ili školi, a čini ti se da se nemaš kome povjeriti? Hrabri telefon pomoć i podršku nudi i putem CHAT-a svakim radnim danom od 15 do 18 sati.
Razgovor sa savjetovateljem Hrabrog telefona je potpuno anoniman te je dostupan putem web stranice www.hrabritelefon.hr.
Nemoj šutjeti o tome, potraži pomoć !"
Završetak eTwinning projekta Let's Explore the World of Technology
Kako bi učenicima približili svijet tehnologije na što atraktivniji način i uz suradnju s vršnjacima iz drugih država, osmišljen je eTwinning projekt Let's Explore the World of Technology kojeg su početkom školske godine 2021./2022. pokrenule učiteljice informatike Iva Naranđa i Georgia Lascaris iz Grčke. Pridružili su se partneri iz Grčke, Turske, Poljske, Španjolske, Italije, Albanije, Moldavije i Armenije. U projektu je sudjelovalo 25 učitelja iz 22 škole, s više od 450 učenika. Projekt je trajao cijelu školsku godinu, a iz naše škole u njemu su sudjelovali učenici petog razreda u sklopu nastave informatike i polaznici izvannastavne aktivnosti eTwinneri iz sedmog razreda.
Glavna ideja projekta je omogućiti učenicima razumijevanje tehnologija u nastajanju kao što su Internet stvari, umjetna inteligencija i strojno učenje (IoT, AI i ML), njihov potencijal i rizike. Učenici su istraživali ideje o tome kako se tehnologija može koristiti za dobro i postizanje UN-ovih globalnih ciljeva održivog razvoja.
Učenici su upoznali Scratch, BBC micro:bit i MS MakeCode, Teachable Machine i Pictoblox te neke robotske komplete. Učenjem kodiranja učenici su usvajali strategije za rješavanje problema i osmišljavanje projekata. Učenici su stvarali vlastite projekte i radili na zajedničkim zadacima s vršnjacima iz drugih zemalja. Učeći i razmišljajući o mogućnostima tehnologije i sigurnoj uporabi Interneta učenici su usvajali navike za sigurnu i pozitivnu uporabu tehnologije. Nekoliko škola sudionika projekta, uključujući II. osnovnu školu Čakovec, nositelji su Oznake eSigurnosti te je velika važnost pridana sigurnosti učenika na internetu. Za aktivnosti provedene u sklopu Europskog tjedna programiranja II. osnovna škola Čakovec nagrađena je s dva CodeWeek certifikata Europske komisije, Certificate of Excellence in Coding Literacy, 2021 EU Code Week 4 All Challenge i Super Organiser Certificate.
Više projektnih aktivnosti već je ranije opisano u vijestima na školskim mrežnim stranicama, a ovom prilikom detaljnije će se opisati aktivnosti provedene tijekom protekla tri mjeseca. Tijekom ožujka i travnja škole su surađivale na pripremi i rješavanju više izazova. II. osnovna škola Čakovec sudjelovala je u izazovima Micro:bit Challenge, Robotic Challenge i AI & ML Challenge, sve vezano uz središnju temu Pametni gradovi. U sklopu projekta radilo se na još dva izazova, Women in STEM Challenge i CS Influencers.
Učenici petog razreda sudjelovali su u izazovu Micro:bit Challenge. Škole su pripremile izazove za partnere koje je trebalo riješiti pomoću micro:bita, a za suradnju smo koristili Padlet.
U suradnji s robotičkom grupom koju vodi učitelj Gordan Bartolić eTwinneri su sudjelovali u izazovu Robotic Challenge. Učenici su radili na dva izazova, jedan vezan uz pametnu rasvjetu, a drugi vezan uz pametna vozila. Učenici su napravili model koji simulira pametnu gradsku rasvjetu i pametnu svjetiljku na ulazu u kuću i sastavili vozilo koje su programirali tako da izbjegava prepreke. Za ove aktivnosti učenici su koristili svjetlosni i ultrazvučni senzor, BBC micro:bit i Fischertechnik komplete.
AI & ML Challenge učenici su rješavali koristeći Teachable Machine i Pictoblox. Učenici petog razreda rješavali su izazov Smart electronic waste recognition system iz Turske. Radili smo na dvije ideje, prepoznavanje raznog e-otpada i prepoznavanje je li predmet e-otpad. eTwinneri su prihvatili izazov Smart Recycling iz Grčke. Suradnja s učenicima iz Grčke ostvarena je na pripremi podataka za treniranje modela strojnog učenja. Učenici iz Hrvatske i Grčke snimili su podatke za treniranje modela i prenijeli ih na TwinSpace. Zatim su učenici kreirali model strojnog učenja koristeći podatke za treniranje iz obje škole. Tako pripremljen model koristili smo dalje u Pictobloxu.
Tijekom svibnja dovršene su suradničke aktivnosti i pripremljene prezentacije provedenih aktivnosti. Održan je online sastanak učiteljica i provedena je evaluacija projekta među učenicima i učiteljima sudionicima projekta putem online upitnika. Analizirani su rezultati evaluacijskih upitnika i izrađeno je završno izvješće koje je objavljeno na TwinSpaceu. Wakelet kolekcija zajedničkih radova dostupna je na TwinSpace stranici Final Project Presentation. Suradnja s partnerskim školama evidentna je tijekom cijelog projekta, a više o projektu može se pogledati na stranici projekta i Twinspaceu.
Besplatna Office365 usluga i alati koji omogućuju suradnju i komunikaciju između svih sudionika u obrazovnom sustavu.
Korisnici koji su prethodno aktivirali svoje račune putem ove stranice mogu direktno do svojih računa putem stranice portal.office.com.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
HIMNA
NASRED NAŠEG ČAKOVEČKOG JUGA
UZDIŽE SE OSNOVNA DRUGA
NAJLJEPŠA JE ŠKOLA
SVA U CVIJEĆU
SVAKOM DAJE I ZNANJE I SREĆU
NAJLJEPŠA JE ŠKOLA
SVA U CVIJEĆU
SVAKOM DAJE I ZNANJE I SREĆU
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
NAKON OSAM GODINA SREĆE
SVATKO SVOJIM PUTEM KREĆE
SJETIT ĆE SE JEDNOM STARIH DANA
I NAJLJEPŠIH ĐAČKIH USPOMENA
SJETIT ĆE SE JEDNOM STARIH DANA
I NAJLJEPŠIH ĐAČKIH USPOMENA
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE