"Trebaš pomoć i podršku? Događa ti se nešto loše u obitelji ili školi, a čini ti se da se nemaš kome povjeriti? Hrabri telefon pomoć i podršku nudi i putem CHAT-a svakim radnim danom od 15 do 18 sati.
Razgovor sa savjetovateljem Hrabrog telefona je potpuno anoniman te je dostupan putem web stranice www.hrabritelefon.hr.
Nemoj šutjeti o tome, potraži pomoć !"
Obilježen Međunarodni dan zaštite močvare i močvarnih staništa
Učenici Globe programa, učenice grupe Engleska radionica i učenici 4.a i 6.a obilježili su Međunarodni dan zaštite močvare i močvarnih staništa. Održane su radionice integrirane nastave kojima je naglašena važnost očuvanja spomenutih ekosustava.
Močvare su veoma važne zbog svojih ekoloških svojstava, funkcija i gospodarskih vrijednosti. Najugroženiji su ekosustavi zbog isušivanja, onečišćenja i prekomjernog iskorištavanja njihovih resursa.
Ove godine u našoj školi održane su radionice integrirane nastave kojima je naglašena važnost očuvanja spomenutih ekosustava. Učenici Globe programa, učenice grupe Engleska radionica i učenici 4.a i 6.a razreda obilježili su Međunarodni dan zaštite močvare i močvarnih staništa.
U uvodnom dijelu „mali globovci“ (Nina Laptoš, Jaka Fileš i Luka Čapalija) prezentirali su osnovna geografsko-hidrološka obilježja močvara te istaknuli zanimljivosti najvećih močvara i močvarnih staništa u svijetu. Voditeljica Globe programa Biljana Forgač objasnila je učenicima važnost potpisivanja Ramsarske konvencije i zaštićena ramsarska područja u Hrvatskoj.
U glavnom dijelu integrirane nastave učenici su praktično ostvarivali odgojno-obrazovne zadatke izrađujući plakate i usvajali podatke o spomenutim područjima u Hrvatskoj.
Učenici 4.a razreda s razrednicom Marjanom Modrić radom u skupinama prikazali su geografsko-ekološka obilježja ramsarskih područja u Hrvatskoj. Uspješno su prezentirali svoj rad ostalim učenicima. U nastavku razrade ovog problema oni će na satovima likovne kulture izrađivati radove vezane uz ovu temu.
Drugi dio integracije održan je na engleskom jeziku. Učiteljica engleskog jezika Branka Lamza motivirala je učenike na aktivnosti oblicima usmenog izlaganja, razgovora, rješavanjem zadataka uparivanja, asocijacija i prigodnih eko igrica. Učenice grupe Engleska radionica su vrlo zanimljivo prezentirale svoja zapažanja o važnosti močvara u suvremenom svijetu.
U završnom dijelu nastave učenici 6.a razreda sistematizirali su svoja mala istraživanja o ramsarskim područjima u Hrvatskoj (Kopački rit, Lonjsko i Mokro polje, Crna mlaka i donji tok rijeke Neretve).
Integraciji nastave prisustvovala je pedagoginja Sonja Klarić, te poticala učenike na aktivno uključivanje u produktivne rasprave o ekološkim problemima močvara i močvarnim staništima.
Tijek nastave fotografirala je učenica Jelena Sedlar.
Biljana Forgač, prof.
Besplatna Office365 usluga i alati koji omogućuju suradnju i komunikaciju između svih sudionika u obrazovnom sustavu.
Korisnici koji su prethodno aktivirali svoje račune putem ove stranice mogu direktno do svojih računa putem stranice portal.office.com.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
HIMNA
NASRED NAŠEG ČAKOVEČKOG JUGA
UZDIŽE SE OSNOVNA DRUGA
NAJLJEPŠA JE ŠKOLA
SVA U CVIJEĆU
SVAKOM DAJE I ZNANJE I SREĆU
NAJLJEPŠA JE ŠKOLA
SVA U CVIJEĆU
SVAKOM DAJE I ZNANJE I SREĆU
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
NAKON OSAM GODINA SREĆE
SVATKO SVOJIM PUTEM KREĆE
SJETIT ĆE SE JEDNOM STARIH DANA
I NAJLJEPŠIH ĐAČKIH USPOMENA
SJETIT ĆE SE JEDNOM STARIH DANA
I NAJLJEPŠIH ĐAČKIH USPOMENA
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE