"Trebaš pomoć i podršku? Događa ti se nešto loše u obitelji ili školi, a čini ti se da se nemaš kome povjeriti? Hrabri telefon pomoć i podršku nudi i putem CHAT-a svakim radnim danom od 15 do 18 sati.
Razgovor sa savjetovateljem Hrabrog telefona je potpuno anoniman te je dostupan putem web stranice www.hrabritelefon.hr.
Nemoj šutjeti o tome, potraži pomoć !"
Integracija nastave Hrvatskoga jezika, Geografije i Vjeronauka u 7. a, 7. b i 7. c razredu
Učenici sedmih razreda dobili su zadatak pročitati djelo „Djevojčica iz Afganistana“, književnice Deborah Ellis. Nakon upoznavanja s djevojčicom Parvanom igrama uloga istraživali su sadržaje o prirodno-geografskim, političko-društvenim i vjerskim obilježjima Afganistana. Prisjetili su se Konvencije o pravima djeteta te istražili tko je Malala Yousafzai.
Kartografski su prikazali geografski položaj Afganistana i susjedne države s kojima graniči. Skupina učenika računala je zračnu i cestovnu udaljenost između Zagreba i glavnoga grada Kabula te vremensku razliku po mjesnome vremenu.
Učenici su istražili i analizirali statističke podatke o površini i demografske sadržaje. Izradom plakata i kartografskih materijala objasnili su reljefne i klimatske posebnosti spomenutog azijskog prostora. Obilježja i zanimljivosti većih urbanih naselja prikazali su na slijepoj karti Afganistana.
Nakon upoznavanja Afganistana, učenici su se upoznali s islamskim običajima te načinima odijevanja.
Grupa učenica istražila je sadržaje o položaju žena i djece u Afganistanu, suočavajući se s primjerima kršenja temeljnih ljudskih prava i uspoređujući ih sa sadržajem djela „Djevojčica iz Afganistana“.
Na kraju je predstavljena i Malala Yousafzai, pakistanska aktivistica i najmlađa dobitnica Nobelove nagrade za mir koja je izjavila: „Jedno dijete, jedan učitelj, jedna olovka i jedna knjiga mogu promijeniti svijet.“
Izlaganjem sadržaja, dijalogom i razgovorom integrirani su sadržaji nastave Geografije, Hrvatskoga jezika i Vjeronauka pod vodstvom učiteljica Biljane Forgač, Valentine Jozić Preksavec i Sandre Radiković, a sudionici su se složili kako je ovo bilo nezaboravno i edukativno iskustvo.
Pripremile učiteljice: Valentina Jozić Preksavec, Biljana Forgač i Sandra Radiković
Besplatna Office365 usluga i alati koji omogućuju suradnju i komunikaciju između svih sudionika u obrazovnom sustavu.
Korisnici koji su prethodno aktivirali svoje račune putem ove stranice mogu direktno do svojih računa putem stranice portal.office.com.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
HIMNA
NASRED NAŠEG ČAKOVEČKOG JUGA
UZDIŽE SE OSNOVNA DRUGA
NAJLJEPŠA JE ŠKOLA
SVA U CVIJEĆU
SVAKOM DAJE I ZNANJE I SREĆU
NAJLJEPŠA JE ŠKOLA
SVA U CVIJEĆU
SVAKOM DAJE I ZNANJE I SREĆU
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
NAKON OSAM GODINA SREĆE
SVATKO SVOJIM PUTEM KREĆE
SJETIT ĆE SE JEDNOM STARIH DANA
I NAJLJEPŠIH ĐAČKIH USPOMENA
SJETIT ĆE SE JEDNOM STARIH DANA
I NAJLJEPŠIH ĐAČKIH USPOMENA
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE