« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Projekt European MakerSpace Network uključuje četiri škole iz četiri različite europske zemlje (Španjolska, Turska, Poljska i Hrvatska) u kojemu sudjeluju učitelji i učenici iz tih škola među kojima je i II. osnovna škola Varaždin.
Cilj projekta European MakerSpace Network jest uspostaviti mrežu europskih škola u kojima se ostvaruju takvi prostori stvaranja, razmjenjuju znanja i vještine, ne samo u svakoj školi pojedinačno, nego i između nastavnika i učenika svih škola uključenih u projekt. Stoga je takav projekt vrlo važan za uvođenje europske dimenzije obrazovanja u našu školu, za stjecanje dobrih praksi i pružanje prilike našim učenicima da se upoznaju s drugim kulturama, nauče biti tolerantni i empatični te da poboljšaju svoje jezične kompetencije. Suvremene računalne tehnologije omogućavaju nam da podučavamo na drugačiji način, bliže svijetu moderne djece.
U okviru projekta planirane su četiri aktivnosti koje se sastoje od posjeta drugim zemljama i održavanja različitih radionica s naglašenim aktivnostima iz STEM područja. Tijekom razdoblja od dvije godine cilj je zajednički napraviti plan koji sadrži razvoj školskoga prostora stvaranja (engl. markespace), potaknuti razvoj različitih vještina kod učitelja i učenika poput poboljšanja digitalnih i socijalnih vještina, pismenosti, vještine učenja jezika, upoznavanja kulturnih razlika, razvijanja kritičkoga mišljenja, kreativnosti, zajedničkoga rješavanja problema, digitalnih kompetencija te poduzetništva. Tijekom projekta želi se potaknuti znatiželja, dinamičnost i aktivnosti usredotočene na stjecanje znanja i motivaciju za daljnje obrazovanje. Uključivanjem učenika u ovaj projekt, učenici nisu više samo korisnici suvremenih tehnologija i alata nego postaju i njihovi stvaratelji.
Jedan od glavnih ciljeva jest poticati korištenje tehnika stvaralaštva koje se koriste u spomenutim prostorima stvaranja u svim područjima kurikuluma, angažiranjem učitelja u novim nastavnim pristupima i metodama učenja, pružanjem profesionalnoga iskustva i dobre prakse učiteljima koji sudjeluju u projektu.
Suradnjom između škola iz različitih dijelova Europe učvrstit će se mreža škola, razvit će se suradnički projekti i dobra praksa provođenjem projekata iz područja robotike, poduzetništva i različitih digitalnih i kulturnih aktivnosti u okviru školske zajednice.
Učenici svake zemlje imat će priliku posjetiti škole ostalih sudionika projekta te na taj način sudjelovati u sedmodnevnome putovanju i različitim aktivnostima koje će se za to vrijeme provesti u svakoj zemlji. Svaka će zemlja domaćin provesti različite vrste aktivnosti iz područja informatike i povezanih disciplina pri čemu će glavne radionice biti:
U prilogu završni radovi i diseminacija projekta.