1. Nacionalni dan edukacijskih rehabilitatora
Autor: Andrija Jurki, 1. 3. 2018.
1. ožujka proglašen je Nacionalnim danom edukacijskih rehabilitatora. Proglašenje je inicirao Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, a podržalo Ministarstvo znanosti i obrazovanja. Navedeni datum vezan je za dan smrti profesora Tomislava Špoljara koji je početkom 20. stoljeća u Varaždinu inicirao osnivanje i rad prvih pomoćnih odjeljenja za učenike s teškoćama u razvoju. Proglašenjem 1. ožujka Nacionalnim danom edukacijskih rehabilitatora ističe se njihovo značenje i uloga kako u ustanovama u kojima djeluju, tako i u široj društvenoj zajednici, posebice jer svojim znanjem uklanjaju predrasude prema djeci s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom, zagovaraju i promiču prava djece s teškoćama u razvoju i njihovih roditelja.
Prof. Tomislav Špoljar godine 1963. osnovao je Visoku defektološku školu pri Sveučilištu u Zagrebu koja je u to vrijeme bila prva i jedina visokoškolska ustanova sveučilišnog studija defektologije u Hrvatskoj, ali i u cijeloj tadašnjoj državi. Naknadno, ta je škola prerasla u fakultet, a profesor Špoljar bio je njegov prvi dekan.
Edukacijsko-rehabilitacijska djelatnost obuhvaća: rano otkrivanje i intervenciju, timsku dijagnostiku, izradu individualiziranih programa poticanja, osobno usmjerenih i obiteljski usmjerenih planova podrške, procjenu profesionalnih interesa i sposobnosti, promicanje prava djece s teškoćama u razvoju i njihovih roditelja, kao i osoba s invaliditetom u zajednici, edukacijsko-rehabilitacijske individualne i/ili grupne postupke i programe, odgojno-obrazovni rad s djecom s teškoćama u razvoju, upućivanje i praćenje korisnika, edukacijsko-rehabilitacijsku superviziju, savjetovanje, suradnju, timski rad...
Uz stručna znanja, edukacijski rehabilitator treba biti emocionalno stabilna osoba senzibilizirana za potrebe drugih, tolerantna i strpljiva, prilagodljiva, otvorena i kreativna, spremna na suradnju, odgovorna i pouzdana.
„Različiti stručnjaci imaju različite metode za rad, ali svrha im je jednaka – poboljšanje života djece i mladih kojima treba podrška i pomoć u prevladavanju različitih teškoća.“
Odluka o odabiru udzbenika za sk.god. 2024.-2025..pdf
Popis odabranih udzbenika za sk.god. 2024-2025. (maticna skola i podrucna skola).pdf
Popis odabranih radnih biljeznica za sk. god. 2024.-2025..pdf
Popis odabranih dodatnih obrazovnih materijala za sk.god. 2024.2025. - bez radnih biljeznica.pdf
MISIJA
Kontinuiranim podizanjem kvalitete rada i primjenom suvremenih metoda poučavanja stvarati preduvjete za kvalitetno obrazovanje učenika. Kroz poticanje kompetencija i kreativnosti razvijati prepoznatljive vrijednosti. Zajedništvom učenika i djelatnika škole te u suradnji sa zajednicom njegovati svijest o važnosti očuvanja prirodne i kulturne baštine našega kraja.
Vrijednosti: humanost, uvažavanje različitosti, kreativnost, suradnja, njegovanje prirodne i kulturne baštine našeg kraja.
VIZIJA
Bezvremenski izvor znanja koji povezuje u različitosti i prijateljstvu te raste u zajedničkoj kreativnosti otkrivajući radost učenja. Škola koja kroz suradnju sa zajednicom stvara nove vrijednosti.
MOTO ŠKOLE
«Mala škola velikog srca.»
Video upute-prva prijava u Teams i osnove
Prvo provjerite možete li se prijaviti u Office 365 (klik za upute)
Nakon toga se preko poveznice prijavite u učionicu (klik za upute)
Poveznice:
Dodatne upute za učenike i učitelje-rad u virtualnim učionicama
Upute-slanje/primanje mailova i Office 365