„Fantastični svijet Ivane Brlić-Mažuranić i braće Grimm: čitajmo bajke u Webu 2.0“ / „Die fantastische Welt von Ivana Brlić-Mažuranić und den Grebrüdern Grimm: lesen wir Märchen in Web 2.0“
Autor: Draženka Kuzman, 3. 5. 2015.
Uoči Svjetskog dana knjige i autorskih prava, Noći knjige 2015. te Dana hrvatske knjige, 23. travnja sa Centrom hrvatske nastave u Stuttgartu putem videokonferencije je održan međunarodni projekt „Fantastični svijet“ u kojem su sudjelovali učenici hrvatske nastave iz nastavnih mjesta Geislingen an der Steige, Eislingen an der Fils i Stuttgart-Burgholzhofa zajedno s učenicima Osnovne škole Franje Horvata Kiša iz Lobora. Cilj projekta bio je poticati učenike na čitanje hrvatskih književnih djela iz područja fantastične dječje književnosti, kao i podsjetiti se svjetski poznatih književnih djela iz područja njemačke fantastične dječje književnosti, razvijati jezične kompetencije govora na njemačkome jeziku kao i razvijati informacijsku pismenost učenika. U projektu su sudjelovali učenici prve, druge i treće razine učenja hrvatskoga jezika i kulture te učenici četvrtog, šestog i osmog razreda iz naše škole. Učenike naše škole za projekt su pripremale učiteljice Blaženka Macan, Štefica Hendija, Monika Gregurić i Draženka Kuzman. Više o projektu pročitajte pod opširnije.
Učenici su tokom mjeseca travnja izradili kvizove na hrvatskome i njemačkome jeziku u Web 2.0 alatu Zondle. Na hrvatskome jeziku izrađeni su kvizovi iz bajki Šuma Striborova, Regoč i Kako je Potjeh tražio istinu Ivane Brlić-Mažuranić iz poznatog djela Priče iz davnine, dok su na njemačkome jeziku izrađeni kvizovi iz bajki Crvenkapica (Rotkäppchen) te Ivica i Marica (Hänsel und Gretel) braće Grimm. Uz interaktivne kvizove učenici iz Njemačke su vježbali i jačali jezične kompetencije hrvatskoga jezika koristeći i kreirajući govorne avatare u Web 2.0 alatu Voki dok su naši učenici jačali kompetencije njemačkoga jezika. Rezultat rada je međunarodni kviz protiv tri tima učenika iz Njemačke. Međunarodni kviz u Web 2.0 alatu Zondle Team Play sadržavao je izmiješana pitanja svih obrađenih bajki koja su zajedno sastavili učenici hrvatske nastave i učenici iz Lobora. Prvo mjesto u kvizu zajedno su osvojile dvije ekipe i to tim Burgholzhof (Gabriela Kucjenić, Kristian Ivelj, Noah Slavić, Matej Perković, Noah Luka Baliban) i Tim 1 Lobor ( David Bašak, Kristijan Pakšec, Zvonimir Matejaš, Lea Šala i Monika Pakšec) s jednakim brojem bodova - 99 od mogućih 100. Učenici pobjednici osvojili su prigodne nagrade . Učenici su također poveli i međusobnu hrvatsko-njemačku komunikaciju uz pomoć videokonferencije u Web 2.0 alatu Skype te se međusobno i bolje upoznali. Sam projekt uvršten je i u službeni program Noći knjige 2015. za Osnovnu školu Franje Horvata Kiša u Loboru dostupan na web poveznici www.nocknjige.hr. Izrađene su i web stranice škola za spomenuti projekt u Web 2.0 alatu Wikispaces koje možete pogledati na web poveznici www.wikispaces.com. Za pregled wikispace stranica potrebno je utipkavanje korisničkog imena i lozinke (korisničko ime: oslobor; lozinka: oslobor). Članak o samoj provedbi projekta objavljen je i na web poveznici Centra hrvatske nastave u Sttutgartu. . Fotografije iz Centra hrvatske nastave i iz OŠ Franje Horvata Kiša u Loboru možete pogledati u fotogaleriji.
Odluka o odabiru udzbenika za sk.god. 2024.-2025..pdf
Popis odabranih udzbenika za sk.god. 2024-2025. (maticna skola i podrucna skola).pdf
Popis odabranih radnih biljeznica za sk. god. 2024.-2025..pdf
Popis odabranih dodatnih obrazovnih materijala za sk.god. 2024.2025. - bez radnih biljeznica.pdf
MISIJA
Kontinuiranim podizanjem kvalitete rada i primjenom suvremenih metoda poučavanja stvarati preduvjete za kvalitetno obrazovanje učenika. Kroz poticanje kompetencija i kreativnosti razvijati prepoznatljive vrijednosti. Zajedništvom učenika i djelatnika škole te u suradnji sa zajednicom njegovati svijest o važnosti očuvanja prirodne i kulturne baštine našega kraja.
Vrijednosti: humanost, uvažavanje različitosti, kreativnost, suradnja, njegovanje prirodne i kulturne baštine našeg kraja.
VIZIJA
Bezvremenski izvor znanja koji povezuje u različitosti i prijateljstvu te raste u zajedničkoj kreativnosti otkrivajući radost učenja. Škola koja kroz suradnju sa zajednicom stvara nove vrijednosti.
MOTO ŠKOLE
«Mala škola velikog srca.»
Video upute-prva prijava u Teams i osnove
Prvo provjerite možete li se prijaviti u Office 365 (klik za upute)
Nakon toga se preko poveznice prijavite u učionicu (klik za upute)
Poveznice:
Dodatne upute za učenike i učitelje-rad u virtualnim učionicama
Upute-slanje/primanje mailova i Office 365