Mjesec hrvatske knjige
Autor: Matija Buntak, 7. 11. 2016.
"Čitajući knjige nećeš postati ni sretniji ni bolji – ali knjige moraš čitati da bi sve to shvatio." Miro Gavran Mjesec hrvatske knjige 15.10. -15.11. Povodom Mjeseca hrvatske knjige na dodatnoj nastavi Hrvatskog jezika učenice 6. razreda sastavile su kratki anonimni upitnik kako bismo više saznali o čitalačkim navikama i interesima učenika naše Škole.
Upitnik su ispunjavali učenici četvrtog razreda i predmetne nastave. Nakon analize rezultata saznali smo koliko često naši učenici svoje slobodno vrijeme provode čitajući i što najčešće čitaju, koje hrvatske autore vole čitati te kako odabiru knjige za čitanje.
Dobiveni će rezultati ići u korist razvijanja i poticanja čitalačkih navika i kulture.
4. razred
Najdraže knjige
Ivana Brlić-Mažuranić, Čudnovate zgode šegrta Hlapića
Mato Lovrak, Vlak u snijegu i Družba Pere Kvržice
Željka Horvat-Vukelja, Leteći glasovir
Sanja Pilić, Hej, želim ti nešto ispričati!
Sanja Pilić, Dnevnik Pauline P
Sanja Pilić, Nemam vremena
braća Grimm, Snjeguljica
Vladimir Nazor, Bijeli jelen
i autori
Mato Lovrak
Ivana Brlić-Mažuranić
Sanja Pilić
Hans Kristian Andersen
Ratko Zvrko
Većina učenika 4. razreda svoje slobodno vrijeme povremeno iskoriste i za čitanje. Najviše čitaju časopise i stripove. Lektirne knjige ocijenili su ocjenom vrlo dobar te su se izjasnili da istu najčešće pišu sami.
Smatraju da iz knjiga mogu naučiti nešto novo. Knjige za čitanje biraju podjednako prema temi, zanimljivom naslovu te autoru. Više bi čitali kada bi znali koje bi im knjige mogle biti zanimljive. Veći broj učenika želio bi poboljšati svoju vještinu čitanja.
5. razred
Najdraža knjiga
Ivan Kušan, Koko u Parizu
i autor
Ivan Kušan
U svoje slobodno vrijeme učenici 5. razreda povremeno nešto i pročitaju. Najviše čitaju ljubavne romane i stripove. U prosjeku to iznosi jednu do dvije na mjesec. Lektirne knjige ocijenili su ocjenom vrlo dobar, a obavezno čitanje lektire smatraju osobnim zadavoljstvom jer vole čitati.
Knjigu smatraju dobrom ako govori o zanimljivoj temi. Najčešće biraju knjige zanimljivih naslova. Više bi čitali kada bi znali koje bi im knjige mogle biti zanimljive. Veći broj učenika čita točno, ali ima i onih koji moraju čitati dva puta istu rečenicu. Željeli bi poboljšati svoju vještinu čitanja.
6. razred
Najdraže knjige
Antoine de Saint-Exupéry, Mali princ
Mato Lovrak, Družba Pere Kvržice i Vlak u snijegu
Marija Jurić Zagorka, Kći Lotrščaka
Jo Nesbo, Čarobna kupka doktora Proktora
Felix Salten, Bambi
Nives Madunić Barišić, Tajna čokoladnih bombona
Robert Frank, Ne želim odrasti
Erich Kästner, Emil i detektivi
Jeff Kinney, Gregov dnevnik
Jules Vern, Putovanje u središte zemlje
J. K. Rowling, Harry Potter i Kamen mudraca
Ivana Brlić-Mažuranić, Priče iz davnine
Ivana Brlić-Mažuranić, Čudnovate zgode šegrta Hlapića
Sanja Pilić, Mrvice iz dnevnog boravka
Ivan Kušan, Koko u Parizu
i autori
Ivana Brlić-Mažuranić
Sanja Pilić
Ivan Kušan
Dobriša Cesarić
Marija Jurić Zagorka
Vladimir Nazor
Sanja Polak
Miro Gavran
U 6. razredu čitalačke navike poprilično su šarolike. Dok ima onih koji čitaju redovito, postoje i učenici koji nikad ne čitaju. Većina ih povremeno iskoristi slobodno vrijeme za čitanje. Najviše čitaju krimiće, časopise i stripove. U prosjeku to iznosi knjigu do dvije na mjesec ili se knjige uhvate vrlo rijetko.
Lektirne knjige ocijenili su ocjenom dobar, vrlo dobar (natpolovična većina) i odličan. Većina lektiru smatra prilikom da nauče nešto novo, no ima i onih za koje je ona nešto što će utjecati na ocjene pa se mora napraviti. Istu obavezu pišu sami, međutim iskreno su odgovorili da posegnu i za internetom te tuđom lektirom.
Knjigu smatraju dobrom ako govori o zanimljivoj temi, uz nju mogu lijepo maštati te ako su uživali u čitanju. Najčešće biraju knjige zanimljivih naslova, tema, autora koji im se sviđa pa čak i po preporuci prijatelja. Više bi čitali kada bi znali koje bi im knjige mogle biti zanimljive i kad bi smatrali da će im to koristiti u budućnosti.
7. razred
Najdraže knjige
Božidar Prosenjak, Divlji konj
Mato Lovrak, Družba Pere Kvržice
Sanja Pilić, Mrvice iz dnevnog boravka
Želimir Hercigonja, Tajni leksikon
Ratko Zvrko, Grga Čvarak
C.S. Lewis, Gradovi na papiru
Kronike iz Narnije
i autori
C.S.Lewis
Ivan Kušan
Božidar Prosenjak
Johan Grcen
Marija Jurić Zagorka
Vladimir Nazor
Ivana Brlić Mažuranić
Sue Towson
Dobriša Cesarić
Sanja Pilić
Mato Lovrak
August Šenoa
Većina učenika 7. razreda odgovorilo je da čita povremeno. Učenici podjednako čitaju ljubavne romane, krimiće, stripove i časopise. Uz to čitaju knjige za lektiru i novine. Lektirne naslove ocijenili su od 1 do 5. Najviše ih je lektiru ocijenilo ocjenom dobar i vrlo dobar.
Čitanje smatraju prilikom da nauče nešto novo. Lektiru većinom pišu sami, a ima i onih koji uvijek prepišu ili skinu s interneta. Uz lektiru čitaju jednu do dvije knjige na mjesec. Knjigu biraju prema zanimljivom naslovu, a smatraju je dobrom ako govori o zanimljivoj temi.
Čitaju točno i razumiju što su pročitali. Proveli bi više vremena čitajući ako bi znali koje bi im knjige mogle biti zanimljive. Smatraju da trebali poboljšati svoju vještinu čitanja.
8. razred
Najdraže knjige
James Bowen, Fantastični mačak Bob
Antonie de Saint-Exupery, Mali Princ
Branka Primorac, Ljubavni slučaj mačka Joje
Želimir Hercigonja, Tajni Leksikon
Anto Gardaš, Duh u Močvari
Mato Lovrak, Družba Pere Kvržice i Vlak u snijegu
Sanja Pilić, Dnevnik Pauline P.
Hrvoje Hitrec, Smogovci
Dnevnik Anne Frank
John Green, Greška u našim zvijezdama
Ivana Brlić-Mažuranić, Priče iz davnine
Ivan Kušan, Koko u Parizu
i autori
Ivana Brlić Mažuranić
John Green
Sanja Pilić
Sanja Polak
Branka Primorac
Većina učenika 8. razreda povremeno čita, no ima nekolicina onih koji nikad ne čitaju. Vole krimiće, časopise, stripove i ljubavne romane. U prosjeku to znači da ih nekoliko čita jednu do dvije knjige mjesečno, a ostali vrlo rijetko.
Lektirne knjige ocijenili su ocjenama nedovoljan, dovoljan te većinom dobar i vrlo dobar. Manje ih lektiru smatra prilikom da nauče nešto novo, a više njih se izjasnilo da je lektira nešto što će utjecati na ocjene pa se mora napraviti. Prilikom pisanja lektire najčešće posegnu za internetom ili je prepišu od drugoga, rijetki učenici lektiru pišu sami.
Knjigu smatraju dobrom ako ima zanimljiv naslov ili ako govori o zanimljivoj temi. Ima učenika koji uz knjigu vole maštati i naučiti nešto novo. Najčešće biraju knjige zanimljivih naslova i tema te po preporuci prijatelja. Više bi čitali kada bi znali koje bi im knjige mogle biti zanimljive i kad bi smatrali da će im to koristiti u budućnosti. Svoju vještinu čitanja polovica učenika željela bi popraviti dok je druga polovica njome zadovoljna.
Snježana Radišković
Odluka o odabiru udzbenika za sk.god. 2024.-2025..pdf
Popis odabranih udzbenika za sk.god. 2024-2025. (maticna skola i podrucna skola).pdf
Popis odabranih radnih biljeznica za sk. god. 2024.-2025..pdf
Popis odabranih dodatnih obrazovnih materijala za sk.god. 2024.2025. - bez radnih biljeznica.pdf
MISIJA
Kontinuiranim podizanjem kvalitete rada i primjenom suvremenih metoda poučavanja stvarati preduvjete za kvalitetno obrazovanje učenika. Kroz poticanje kompetencija i kreativnosti razvijati prepoznatljive vrijednosti. Zajedništvom učenika i djelatnika škole te u suradnji sa zajednicom njegovati svijest o važnosti očuvanja prirodne i kulturne baštine našega kraja.
Vrijednosti: humanost, uvažavanje različitosti, kreativnost, suradnja, njegovanje prirodne i kulturne baštine našeg kraja.
VIZIJA
Bezvremenski izvor znanja koji povezuje u različitosti i prijateljstvu te raste u zajedničkoj kreativnosti otkrivajući radost učenja. Škola koja kroz suradnju sa zajednicom stvara nove vrijednosti.
MOTO ŠKOLE
«Mala škola velikog srca.»
Video upute-prva prijava u Teams i osnove
Prvo provjerite možete li se prijaviti u Office 365 (klik za upute)
Nakon toga se preko poveznice prijavite u učionicu (klik za upute)
Poveznice:
Dodatne upute za učenike i učitelje-rad u virtualnim učionicama
Upute-slanje/primanje mailova i Office 365