Izvješće s terenske nastave-projekt „Posjet učenika osmih razreda Vukovaru“
Autor: Matija Buntak, 14. 4. 2017.
Dana 16.3.2017. u ranim jutarnjim satima ispred OŠ Franje Horvata Kiša u Loboru učenici osmih razreda sa svojom pratnjom počeli su se okupljati kako bi krenuli prema Vukovaru. Tako je započelo naše putovanje prema slavonskom gradu, Gradu heroja, Herojskom gradu, gradu Vukovaru.
Putem smo stali na jednom odmorištu gdje smo se malo osvježili. Nakon osvježenja krenuli smo dalje prema svom cilju – stići u Vukovar.
U Vukovaru nas je dočekao vodič, gospodična Ana. Srdačno nas je pozdravila. Nakon kratkog odmora bili smo spremni za početak programa koji su nam pripremili. Prvo smo krenuli prema Vučedolskom muzeju u kojem smo upoznali Vučedolsku civilizaciju koja seže u daleku prošlost.
Nakon razgleda Vučedolskog muzeja vratili smo se natrag u grad Vukovar, a zatim smo krenuli u posjet gradskom muzeju. Kad smo u muzeju upoznali Vukovarce i njihov kraj kroz povijest vratili smo se autobusom natrag u vojarnu da bismo se okrijepili ručkom. Ispunivši se malo energijom, hrabro smo krenuli u hostel „Dubrovnik“ da odslušamo dva predavanja: „Domovinski rat“ i „Bitka za Vukovar“. Predavanja su završila u 16 sati te smo se onda prijavili u hostel „Dubrovnik“ da bi ušli u svoje sobe. Kad smo se smjestili, svi smo se malo odmorili kako bismo bili spremni za disco večer u restoranu „Quo vadis“.
Nakon odmora krenuli smo večerati. Nakon večere odlazimo autobusom u Quo vadis na tulum. Kad smo se vratili u hostel trebalo se odmoriti od napornog dana.
Valja istaknuti kako su naši osmaši odlični u odnosima jedni prema drugima, korektni, poštuju starije i slušaju. Valja istaknuti i činjenicu da je naš vodič, Ana, ostala zatečena našim ponašanjem i rekla je kako ne pamti da je ikad imala takvu dobru, poslušnu i zainteresiranu djecu, djecu koja imaju poštovanja prema onima koji su ne samo život dali za Vukovar već i za one koji tamo žive. S obzirom na dobar odgoj što kod kuće što u školi tijekom noći i jutra ostali učenici mogli su vidjeti što znači UZORAN i PRISTOJAN učenik.
Ujutro smo se probudili, uzeli stvari te se odjavili iz hostela. Uslijedio je doručak, a poslije doručka smo ušli u autobus i krenuli u obilazak memorijalnih centara. Izašavši iz vojarne u kojoj smo bili smješteni krenuli smo prema Trpinjskoj cesti prolazeći uz „Kukuruzni put“ ili „Put spasa“ kako su ga 1991.g. prozvali svi Vukovarci. Na toj Trpinjskoj cesti, gdje su naši branitelji uništili najviše neprijateljskih tenkova (prozvana grobljem tenkova), nalazi se Memorijalni centar naših branitelja kojeg smo i posjetili i koji nas nije ostavio ravnodušnima.
Nakon toga otišli smo na Memorijalno groblje hrvatskih branitelja. Ispred križa smo se pomolili za sve poginule, umrle i nestale. Nastavili smo dalje sa obilaskom te stigli do Memorijalnog centra „Ovčara“. Preplavile su nas tužne emocije koje su nas držale i do slijedeće postaje, a to je masovna grobnica „Ovčara“.Vratili smo se natrag u Vukovar, u Memorijalni centar bolnica. Nakon toga otišli smo u vojarnu u Memorijalni centar gdje smo razgledavali naoružanje.
Poslije ručka otišli smo autobusom u grad u Školu mira gdje nam je brigadir Petar Ćavar imao predavanje o miru, nakon kojeg je uslijedio kviz znanja gdje su naši predstavnici David Martinuš i Zvonimir Matejaš osvojili 3 mjesto. Hvala im. Nažalost, nakon kviza slijedio je povratak. Obogaćeni novim iskustvima i znanjima, uz harmoniku i hrvatske domoljubne i popularne pjesme koje je predvodio učenik Tomislav Korade naš put kući brzo je protekao.
Valja istaknuti kako je ovaj projekt „Posjet učenika osmih razreda Vukovaru“ izvrstan projekt, dobro organiziran i vrlo poučan za sve nas koji bismo trebali poznavati svoju povijest, kako bismo bili spremni a budućnost.
Matija Kleflin, 8. r
Odluka o odabiru udzbenika za sk.god. 2024.-2025..pdf
Popis odabranih udzbenika za sk.god. 2024-2025. (maticna skola i podrucna skola).pdf
Popis odabranih radnih biljeznica za sk. god. 2024.-2025..pdf
Popis odabranih dodatnih obrazovnih materijala za sk.god. 2024.2025. - bez radnih biljeznica.pdf
MISIJA
Kontinuiranim podizanjem kvalitete rada i primjenom suvremenih metoda poučavanja stvarati preduvjete za kvalitetno obrazovanje učenika. Kroz poticanje kompetencija i kreativnosti razvijati prepoznatljive vrijednosti. Zajedništvom učenika i djelatnika škole te u suradnji sa zajednicom njegovati svijest o važnosti očuvanja prirodne i kulturne baštine našega kraja.
Vrijednosti: humanost, uvažavanje različitosti, kreativnost, suradnja, njegovanje prirodne i kulturne baštine našeg kraja.
VIZIJA
Bezvremenski izvor znanja koji povezuje u različitosti i prijateljstvu te raste u zajedničkoj kreativnosti otkrivajući radost učenja. Škola koja kroz suradnju sa zajednicom stvara nove vrijednosti.
MOTO ŠKOLE
«Mala škola velikog srca.»
Video upute-prva prijava u Teams i osnove
Prvo provjerite možete li se prijaviti u Office 365 (klik za upute)
Nakon toga se preko poveznice prijavite u učionicu (klik za upute)
Poveznice:
Dodatne upute za učenike i učitelje-rad u virtualnim učionicama
Upute-slanje/primanje mailova i Office 365