POPIS UDŽBENIKA ZA
ŠKOLSKU GODINU
2024./2025. PO RAZREDIMA
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI U ŠKOLSKOJ GODINI
2024./2025.
Pretežno vedro - igra
ŠPP- projekt Pretežno vedro za učenike 6. razreda
Link za ulazni upitnik za vrednovanje ishoda projektnih aktivnosti:
SafetyNet
SafetyNet je zabava za cijelu obitelj! Igrajući kviz učite o sigurnosti, ponašanju na Internetu, društvenim mrežama i ostalim aktualnim temama.
Pokaži svoje znanje i zavladaj kvizom SafetyNet klikom na logo kviza...
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Osnovna škola prof. Filipa objavljuje poziv za sudjelovanje u likovnom i literarnom natječaju "Oboji svijet".
Sve detalje natječaja možete pronaći u priloženim dokumentima.
Osnovna škola prof. Filipa objavljuje poziv za sudjelovanje u likovnom i literarnom natječaju "Život i djelo Filipa Lukasa".
Sve detalje natječaja možete pronaći u priloženim dokumentima.
Povodom obilježavanja Mjeseca hrvatske knjige, učenici 4.a i 4.d razreda OŠ prof. Filipa Lukasa iz Kaštel Starog zajedno sa svojim učiteljicama Ljubicom Klanac i Esmom Sarajčev, te učenici 4. tih razreda OŠ Ivane Brlić - Mažuranić iz Orahovice i njihovom knjižničarkom, proveli su projekt Razlistaj se!
Cilj projekta je bio razvijanje svijesti o važnosti očuvanja prirode, o odgovornom ponašanju prema prirodi i poticanje učenika na čitanje, te izrada knjige o biljkama našeg zavičaja. Kroz projekt su ostvareni ishodi iz Prirode i društva te razna odgojno – obrazovna očekivanja.
Iako je Mjesec hrvatske knjige trajao kroz mjesec listopad i studeni, odlučili smo produljiti vrijeme provedbe projekta da bi kvalitetnije odradili zadatke, stoga je projekt trajao od rujna do prosinca 2020. godine. Obje škole imaju status Međunarodnih eko škola te su proveli razne izvanučioničke aktivnosti. Aktivnosti smo djeci prikazali i objasnili preko alata Genial.ly,
Oko svoje kuće ili u okolici odabrali su tri biljke. Potrebno je bilo ubrati list ili cvijet biljke. Pomoću aplikacije Pl@ntNet raspoznavanje biljaka napisali su latinski i hrvatski naziv te biljke. Da bi aplikacija prepoznala biljku bilo ju je potrebno cijelu fotografirati.
Sušenje je svakako bio najbitniji proces. U prosjeku se biljke moraju sušiti barem dvadesetak dana, a neke biljke se suše i mjesec i više dana. Objasnili smo im kako mijenjati papir te pažljivo posložiti biljku. Nekim biljkama je bilo potrebno više vremena. Pomoću fotografija su imali objašnjen postupak.
Nakon sušenja uslijedilo je prešanje, dva povezana procesa. Postupak sušenja i prešanja je trajao oko 15 dana.
Uslijedilo je istraživanje o biljci koju su sušili te na posebnom papiru ili bilježnici napisati barem pet rečenica. Naglasili smo da pišu svojim rukopisom i da se ne prepiše sve s interneta. Zatim su crtali ili slikali biljke koje su proučavali, te je na kraju uslijedila izrada knjige o biljkama našeg zavičaja.
Djeca su donijela svoje materijale, sve se posložilo, plastificiralo te se uvezalo u knjigu. Dio oko izrade knjige većinom su obavile učiteljice.
Knjigu smo poslali OŠ u Orahovici, a oni su nama poslali svoju, te je također napravljena u digitalnom obliku u alatu Bookcreator.
https://read.bookcreator.com/BZkIHOB4mTcbs6f3SGvIxiHYJc02/WhWUg_V5RXWio6OAmb54nA
Ovaj način rada djeci je bio jako zanimljiv, uživali su projektu, posebno u prešanju i sušenju biljaka te su lakše zapamtili pojedine podatke o biljkama. Tijekom rada na projektu iz nastavnog predmeta Priroda i društvo obrađivali smo različite zavičaje Republike Hrvatske te je ovo bio odličan način da se djeca upoznaju s brežuljkastim zavičajem. Naravno, bila im je privlačna suradnja s drugima, jer je inače u svakom projektu važna suradnja s partnerima.
Ljubica Klanac i Esma Sarajčev