preskoči na sadržaj

Osnovna škola prof. Filipa Lukasa Kaštel Stari

Login

 

 

POPIS UDŽBENIKA ZA 
ŠKOLSKU GODINU
2024./2025. PO RAZREDIMA

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI U ŠKOLSKOJ GODINI
2024./2025.

 

 

 

 

Pretežno vedro - igra

ŠPP- projekt Pretežno vedro za učenike 6. razreda 

Link za ulazni upitnik za vrednovanje ishoda projektnih aktivnosti:

https://shorturl.at/4rqqx

SafetyNet

SafetyNet je zabava za cijelu obitelj! Igrajući kviz učite o sigurnosti, ponašanju na Internetu, društvenim mrežama i ostalim aktualnim temama.

Pokaži svoje znanje i zavladaj kvizom SafetyNet klikom na logo kviza...

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Anketa
Treba li udžbenike mijenjati svake četiri godine?



 
Poziv za sudjelovanje u likovnom i literarnom natječaju "Oboji svijet"
 

Osnovna škola prof. Filipa objavljuje poziv za sudjelovanje u likovnom i literarnom natječaju "Oboji svijet". 

Sve detalje natječaja možete pronaći u priloženim dokumentima.

Oboji svijet - natječaj

likovni rad- obrazac za prijavu

privola maloljetnik- Oboji svijet

Poziv za sudjelovanje u likovnom i literarnom natječaju "Život i djelo Filipa Lukasa"
 

Osnovna škola prof. Filipa objavljuje poziv za sudjelovanje u likovnom i literarnom natječaju "Život i djelo Filipa Lukasa". 

Sve detalje natječaja možete pronaći u priloženim dokumentima.

Natječaj Život i djelo Filipa Lukasa

Likovni rad

Prijavnica za literarni rad

Privola učenika

Privola mentor

eTwinning

Eko škola - aplikacija

               EKO - PANO

E-savjetovalište

Zajednica učitelja koji uče

TED ideas worth spreading

VIJESTI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
DANI MEDIJSKE PISMENOSTI
Autor: Mario Šego, 7. 5. 2022.

U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, od 2. do 8. svibnja 2022. održavali su se 5. Dani medijske pismenosti, s aktivnostima i u tjednima prije i poslije.

Glavni ciljevi projekta su podizanje svijesti javnosti o važnosti medijske pismenosti i kritičkog razmišljanja o medijskim sadržajima, stvaranje prilika za medijsko obrazovanje što većeg broja građana, posebice djece i mladih, te podrška nastavnicima i odgojiteljima osiguravanjem obrazovnih materijala za razvoj medijske pismenosti.

 

 


Ove godine u fokusu Dana medijske pismenosti je važnost medijskog obrazovanja s naglaskom na kritičko razmišljanje, razumijevanje kako mediji funkcioniraju, prepoznavanje dezinformacija te razumijevanje utjecaja influencera, prikrivenog oglašavanja i algoritama koji određuju koje informacije i sadržaji nam se nude na internetu i društvenim mrežama te utječu na naše stavove i stvaranje slike o svijetu oko nas, ključnim društvenim temama i događajima.

U obilježavanje dana medijske pismenosti uključili su se učenici 1. a razreda s učiteljicom Ljubicom Klanac te s učiteljicom Informatike Marinom Boljat.

Ljude su oduvijek zanimale emocije, a znanstvenici i stručnjaci opisali su ih i klasificirali na vrlo različite načine. Međutim ovih se šest emocija može smatrati osnovnima: sreća, iznenađenost, tuga, ljutnja, gađenje i strah. Upoznavanjem  što su to mediji, koje emocije mediji bude u nama , gdje su u medijima emocije te kako prikazati emocije učenici su sudjelovali u radionici Mediji i emocije.

Cilj je bio potaknuti misli i maštu ne bi li prikazali s koliko se različitih vrsta emocija svakodnevno susrećemo.

U uvodnom dijelu radionice djeca su se kretala po prostoriji i pokušala zadržati bezizražajno lice, osim jedno ili dvoje djece čiji je zadatak iskazati određenu emociju (npr. sreća, tuga itd.). Emocije se u zadatku prenose tako da jedna osoba lagano dotakne drugu po ramenu te izrazima lica i gestama predstavi određenu emociju. Onaj koji je „zaražen” mora ponoviti geste i izraze lica. 

Nakon toga , djeca su odabrala i izrezala  različite fotografije ljudi iz novina i časopisa. Kad su  svi izrezali barem pet slika, postavili su  ih na stol i dobro proučili. Grupirali su ljude sa slika prema njihovu emocionalnom stanju: tko izgleda sretno, tko izgleda tužno? Ili pak ljuto ili preplašeno?

Uslijedilo je slušanje glazbenih primjera koji odražavaju različita raspoloženja. Razgovarali smo o osjećajima i emocijama koje pobuđuju u nama. Djeca su na kraju zaključila da im je najteže bilo prikazati emociju tuge i straha jer su se osjećali sretno i veselo.

Na satu Informatike, učenici 1. a i 1. b, te 1.c i 1.d razreda radili su dobre i loše poruke putem medija, crtali emotikone , davali im imena te izlagali koju emociju izražava njihov emotikon. U digitalne uređaje su pisali dobre i loše poruke i kako se pristojno ponašati putem medija. Žutom bojom su bojali poruke koje su dobre, a plavom loše. 

 

Četvrti razredi na satu informatike su izrađivali plakate na temu influencera, emocija te provjere informacija. Kako je sve izgledalo možete vidjeti u videu.

https://www.canva.com/design/DAE_0mZ46i8/ouMYfevJCXdRf8c1zOiW_Q/watch?utm_content=DAE_0mZ46i8&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton

                                                            Učiteljice Ljubica Klanac i Marina Boljat





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju