POPIS UDŽBENIKA ZA
ŠKOLSKU GODINU
2024./2025. PO RAZREDIMA
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI U ŠKOLSKOJ GODINI
2024./2025.
Pretežno vedro - igra
ŠPP- projekt Pretežno vedro za učenike 6. razreda
Link za ulazni upitnik za vrednovanje ishoda projektnih aktivnosti:
SafetyNet
SafetyNet je zabava za cijelu obitelj! Igrajući kviz učite o sigurnosti, ponašanju na Internetu, društvenim mrežama i ostalim aktualnim temama.
Pokaži svoje znanje i zavladaj kvizom SafetyNet klikom na logo kviza...
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Osnovna škola prof. Filipa objavljuje poziv za sudjelovanje u likovnom i literarnom natječaju "Oboji svijet".
Sve detalje natječaja možete pronaći u priloženim dokumentima.
Osnovna škola prof. Filipa objavljuje poziv za sudjelovanje u likovnom i literarnom natječaju "Život i djelo Filipa Lukasa".
Sve detalje natječaja možete pronaći u priloženim dokumentima.
Živimo zeleno 2/Living greenly 2
Učiteljica Esma Sarajčev u školskoj godini 2020./2021. provela je sa svojim četvrtašima eTwinning projekt Živimo zeleno/ Living greenly. Projekt se jako svidio njezinim učenicima te je ove školske godine 2021./2022. uključila svoje prvaše, tj. učenike 1. d u eTwinning projekt Živimo zeleno 2/Living greenly 2.
Cilj je projekta razvijati kod učenika odgovorno ponašanje te aktivno sudjelovanje u ekološkim aktivnostima. Projekt je trajao cijelu nastavnu godinu.
Učenici su sudjelovali u različitim zajedničkim aktivnostima: prometna sredstva i prometne znakove kreativno su reciklirali od starih kartonskih kutija, slamki, drvenih štapića i sl., božićne čestitke izradili su od starih tkanina, pomagali su u čišćenju školskoga okoliša, proučavali su biljke i životinje iz svoga okruženja, ponajviše ribe i masline.
Obilježavali su mnoge ekološke datume. Najviše im se svidio Medni dan. Sudjelovali su i u Životinjskom izazovu tako što su izradili straničnike u obliku mačaka origami tehnikom.
Sudjelovanjem u projektu učenici su kritički promišljali o povezanosti vlastitog načina života i utjecaja na okoliš te prepoznali važnost očuvanja okoliša za svoju i opću dobrobit.
Esma Sarajčev, učiteljica