POPIS UDŽBENIKA ZA
ŠKOLSKU GODINU
2024./2025. PO RAZREDIMA
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI U ŠKOLSKOJ GODINI
2024./2025.
Pretežno vedro - igra
ŠPP- projekt Pretežno vedro za učenike 6. razreda
Link za ulazni upitnik za vrednovanje ishoda projektnih aktivnosti:
SafetyNet
SafetyNet je zabava za cijelu obitelj! Igrajući kviz učite o sigurnosti, ponašanju na Internetu, društvenim mrežama i ostalim aktualnim temama.
Pokaži svoje znanje i zavladaj kvizom SafetyNet klikom na logo kviza...
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Osnovna škola prof. Filipa objavljuje poziv za sudjelovanje u likovnom i literarnom natječaju "Oboji svijet".
Sve detalje natječaja možete pronaći u priloženim dokumentima.
Osnovna škola prof. Filipa objavljuje poziv za sudjelovanje u likovnom i literarnom natječaju "Život i djelo Filipa Lukasa".
Sve detalje natječaja možete pronaći u priloženim dokumentima.
TERENSKA NASTAVA I JEDNODNEVNI IZLET
11.5.2011. učenici drugih razreda naše škole su išli na terensku nastavu. Obzirom da iz prirode i društva uče o prometu i prometalima, učiteljice su odlučile povesti učenike na kratko putovanje do Splita i natrag kako bi što bolje savladali nastavne sadržaje. O njihovoj maloj pustolovini, učiteljica Esma nam je kazala sljedeće:
„Autobusom smo se vozili od škole do željezničke stanice u K. Starom, a zatim smo se prekrcali u vlak. Izlazna stanica bio je željeznički kolodvor u Splitu. Tamo smo razgledali perone, čekaonicu, garderobe i saznali što je vozni red. Nakon željezničkog na redu je bio autobusni kolodvor gdje smo zapažali sličnosti i razlike s autobusnim kolodvorom.
Šetnjom smo, zatim, stigli do trajektne luke. Tamo smo saznali što je vez, plovidbeni red, koja je razlika između trajekta i katamarana, a obišli smo i zgradu Lučke kapetanije.
Nakon razgledavanja vratili smo se vlakom do Kaštel Starog pa autobusom do škole.
Na ovaj način djeca brže i bolje uče nastavne sadržaje, lakše pamte i bolje se snalaze.“
Nekoliko dana nakon terenske nastave učenici su otišli na jednodnevni izlet. gdje su, između ostalog, nastavili upoznavati prometna sredstva. Posjetili su Krapanj, Biograd na Moru i Vransko jezero. Najprije su brodom doplovili na najmanji hrvatski otok - Krapanj koji se nalazi na samo 1.25 m nadmorske visine. Tu su razgledali muzej spužvi.
U Biogradu na Moru vozili su se turističkom polupodmornicom koja plovi od luke u gradu te kruži oko otočića sv. Katarine. Djeca su uživala u ovom jedinstvenom doživljaju te s puno zanimanja promatrala podmorje puno raznoraznih biljaka, riba i školjki.
Na kraju su posjetili Vransko jezero gdje su učili razlike i sličnosti između mora i jezera, a zatim uz igru i druženje okončali izlet te se sretno vratili u Kaštela bogatiji za još jedno iskustvo.