POPIS UDŽBENIKA ZA
ŠKOLSKU GODINU
2024./2025. PO RAZREDIMA
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI U ŠKOLSKOJ GODINI
2024./2025.
Pretežno vedro - igra
ŠPP- projekt Pretežno vedro za učenike 6. razreda
Link za ulazni upitnik za vrednovanje ishoda projektnih aktivnosti:
SafetyNet
SafetyNet je zabava za cijelu obitelj! Igrajući kviz učite o sigurnosti, ponašanju na Internetu, društvenim mrežama i ostalim aktualnim temama.
Pokaži svoje znanje i zavladaj kvizom SafetyNet klikom na logo kviza...
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Osnovna škola prof. Filipa objavljuje poziv za sudjelovanje u likovnom i literarnom natječaju "Oboji svijet".
Sve detalje natječaja možete pronaći u priloženim dokumentima.
Osnovna škola prof. Filipa objavljuje poziv za sudjelovanje u likovnom i literarnom natječaju "Život i djelo Filipa Lukasa".
Sve detalje natječaja možete pronaći u priloženim dokumentima.
U sklopu obilježavanja Svjetskog dana beskućnika, koji se svake godine održava 10. listopada i u sklopu eTwinning projekta Na putu dobrote 6 , učenici 4.a razreda odlučili su se za humanitarnu akciju s ciljem podizanja svijesti o problemu beskućništva.
Akcija je uključivala posjet prenoćištu za beskućnike u Kaštel Gomilici, gdje su učenici imali priliku upoznati se s izazovima s kojima se suočavaju oni koji nemaju trajni dom.
Tijekom posjeta, korisnicima prenoćišta su donijeli različite potrepštine, poput higijenskih proizvoda i hrane, koje su sakupili kroz razredne aktivnosti. Ova gesta solidarnosti nije samo obogatila život korisnika prenoćišta, već je i učenicima pružila dragocjeno iskustvo empatije i razumijevanja.
U razgovoru s osobljem prenoćišta, saznali su više o problemima beskućništva, uzrocima i načinima na koje se društvo može uključiti u pomoć.
Ovaj susret potaknuo je mlade na razmišljanje o važnosti zajedništva i aktivnog sudjelovanja u stvaranju boljeg društva.
Humanitarna akcija 4.a razreda pokazala je kako i male inicijative mogu značajno pridonijeti poboljšanju života onih najranjivijih. Učenici su bogatiji snažnijim osjećajem zajedništva, što će zasigurno oblikovati njihovu percepciju svijeta oko sebe i potaknuti ih na daljnje humanitarne aktivnosti.
Učiteljica Ljubica Klanac