POPIS UDŽBENIKA ZA
ŠKOLSKU GODINU
2024./2025. PO RAZREDIMA
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI U ŠKOLSKOJ GODINI
2024./2025.
Pretežno vedro - igra
ŠPP- projekt Pretežno vedro za učenike 6. razreda
Link za ulazni upitnik za vrednovanje ishoda projektnih aktivnosti:
SafetyNet
SafetyNet je zabava za cijelu obitelj! Igrajući kviz učite o sigurnosti, ponašanju na Internetu, društvenim mrežama i ostalim aktualnim temama.
Pokaži svoje znanje i zavladaj kvizom SafetyNet klikom na logo kviza...
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Osnovna škola prof. Filipa objavljuje poziv za sudjelovanje u likovnom i literarnom natječaju "Oboji svijet".
Sve detalje natječaja možete pronaći u priloženim dokumentima.
Osnovna škola prof. Filipa objavljuje poziv za sudjelovanje u likovnom i literarnom natječaju "Život i djelo Filipa Lukasa".
Sve detalje natječaja možete pronaći u priloženim dokumentima.
Poremećaj iz spektra autizma neurorazvojni je poremećaj kojeg karakteriziraju značajno narušene sociokognitivne sposobnosti koje se odražavaju u komunikacijskim i interakcijskim obilježjima djece, njihovom jezičnom i emocionalnom razvoju i ponašanju. Sve češća pojavnost i složenost poremećaja iz spektra autizma, navela je stručnjake raznih profila da podignu svijest u javnosti o potrebama i izazovima koje ovaj poremećaj stavlja pred cijelo društvo. S ciljem podizanja svijesti, a istovremeno i smanjivanjem stigme o poremećajima iz spektra autizma unutar današnjeg društva, 2. travnja svake godine obilježava se svjetski dan svjesnosti o autizmu puštanjem plavih balona u zrak. Pravovremena podrška i pomoć stručnjaka jedan su od osnovnih uvjeta koji se trebaju osigurati osobama s poremećajem iz spektra autizma. Upravo nepostojanje dijagnostičkog centra za autizam u Hrvatskoj jedan je od najvećih problema koji ističu stručnjaci i roditelji djece koji neprestano „hodaju“ po raznim ustanovama ne bi li dobili dijagnozu i sa istom ostvarili prava koja im pripadaju. Podsjetimo, kako postavljanje pravovremene dijagnoze omogućava realizaciju rane intervencije i ostavlja veću mogućnost napretka kod osoba s poremećajem iz spektra autizma. Stručna razvojna služba škole, u suradnji s učenicima, postavila je plave balone sa porukama pokazujući time razumijevanje samog poremećaja i potreba koje proizlaze iz istog. Upravo ovaj pano i njegov sadržaj, pokazuju kako se upoznavanje i svijest o autizmu treba i može uspješno graditi od samih temelja društva, naše djece.
Ljubica Leko, logoped