POPIS UDŽBENIKA ZA
ŠKOLSKU GODINU
2024./2025. PO RAZREDIMA
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI U ŠKOLSKOJ GODINI
2024./2025.
Pretežno vedro - igra
ŠPP- projekt Pretežno vedro za učenike 6. razreda
Link za ulazni upitnik za vrednovanje ishoda projektnih aktivnosti:
SafetyNet
SafetyNet je zabava za cijelu obitelj! Igrajući kviz učite o sigurnosti, ponašanju na Internetu, društvenim mrežama i ostalim aktualnim temama.
Pokaži svoje znanje i zavladaj kvizom SafetyNet klikom na logo kviza...
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Osnovna škola prof. Filipa objavljuje poziv za sudjelovanje u likovnom i literarnom natječaju "Oboji svijet".
Sve detalje natječaja možete pronaći u priloženim dokumentima.
Osnovna škola prof. Filipa objavljuje poziv za sudjelovanje u likovnom i literarnom natječaju "Život i djelo Filipa Lukasa".
Sve detalje natječaja možete pronaći u priloženim dokumentima.
Vukovar je grad kojeg hrvatski narod još naziva i gradom herojem. Zašto? Zato što je Vukovar grad na granici sa Srbijom i grad koji je braneći našu domovinu zadobio najviše udaraca. Upravo zato često ga ljudi posjećuju. Napokon došao je red i na mene. Idem i ja u Vukovar. Naša škola zajedno s HVIDROM Kaštela organizira put u Vukovar za četvero učenika po razredu u pratnji učiteljica: Sande Matas, Finke Ivanović, Fani Ševo i Nives Vilić.
Krenuli smo, pet sati i trideset minuta je. Mašemo i šaljemo poljupce svojim roditeljima. Većina nas djece odspavala je barem pola sata u autobusu. Stajali smo svaka dva sata po dvadeset minuta. Atmosfera je bila odlična. Pričali smo, zafrkavali se i zadirkivali jedni druge. Napokon nakon deset sati vožnje stigli smo u Vukovar. Odmah nakon ručka u Županji otišli smo na Memorijalno groblje. Prolazim kroz visoke borove kao kroz dugi kućni hodnik kojemu nema kraja kada ga moraš detaljno usisati. Odjednom ugledam tisuće i tisuće grobova i križeva. Pitam se čime je ovo zaslužio hrvatski narod, zašto je proživio i još proživljava ovoliko boli. Ne znam hoću i podignuti glavu i ponosno koračati ili ću pognuti glavu i šutjeti. Tako ispunjena tim čudnim osjećajima ponosno sam stajala i očima punim suza promatrala sve oko sebe. Nakon Memorijalnog groblja idemo u muzej Ovčaru. Tamo se na sredini u krug jezivo vrte imena, a okolo na zidu slike ubijenih branitelja na Ovčari. Najmlađi branitelj imao je tek šesnaest godina. Stvari pronađene s braniteljima postavljene su na podu prekrivene staklom, a to su bili: satovi, novčanice, svjedodžbe, sličice Blažene Djevice Marije, svetaca, Isusa, anđela, krunice i sl. Nakon toga dolazimo do spomenika i palimo svijeće. Pogledam oko sebe i ugledam grmove. Pitam se što ovdje rade grmovi. Srećom s nama je išao hrvatski branitelj koji nam je rekao da je svaki grm jedno pronađeno tijelo. Počinjem se ježiti gledajući sve te spomenike. Nešto me sve više steže u grlu, suze počinju teći same od sebe, ali brzo sam se smirila. Idemo do križa. Prelazimo most preko rijeke Vuke i počinje sniježiti, no snijeg se odmah topi. Križ je jako velik i čudesan.
Nakon napornog dana napokon smo stigli u hostel, ostavili stvari i krenuli na večeru. U hostelu nam je bilo jako lijepo i do kasno u noć izmjenjivali smo doživljaje i zabavljali se. Ujutro nakon doručka šetali smo do vodotornja. Mislim da je vodotoranj odraz hrvatskog naroda. Iako je zadobio najviše udaraca još i danas čvrsto stoji, odupire se vjetrovima i nadgleda svoj grad kako postaje dom mladima koji neće gajiti mržnju prema drugom narodu već se s vremenom zacijeliti svoje rane.
Šetamo do kolone sjećanja. Kamere su posvuda, a kolona kreće. Priključujemo se u tišini, u suosjećanju. Razmišljamo kako je sve to bilo. Sudjelujemo na misi, a nakon mise krećemo na ručak i onda, nažalost, kući.
Do sada nisam znala što znači i zašto Vukovar zovu gradom herojem, ali sada mogu reći da svi barem jednom tijekom svog života moraju vidjeti i doživjeti Vukovar na svoj način.
Ivana Dundić, 6.b