POPIS UDŽBENIKA ZA
ŠKOLSKU GODINU
2024./2025. PO RAZREDIMA
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI U ŠKOLSKOJ GODINI
2024./2025.
Pretežno vedro - igra
ŠPP- projekt Pretežno vedro za učenike 6. razreda
Link za ulazni upitnik za vrednovanje ishoda projektnih aktivnosti:
SafetyNet
SafetyNet je zabava za cijelu obitelj! Igrajući kviz učite o sigurnosti, ponašanju na Internetu, društvenim mrežama i ostalim aktualnim temama.
Pokaži svoje znanje i zavladaj kvizom SafetyNet klikom na logo kviza...
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Osnovna škola prof. Filipa objavljuje poziv za sudjelovanje u likovnom i literarnom natječaju "Oboji svijet".
Sve detalje natječaja možete pronaći u priloženim dokumentima.
Osnovna škola prof. Filipa objavljuje poziv za sudjelovanje u likovnom i literarnom natječaju "Život i djelo Filipa Lukasa".
Sve detalje natječaja možete pronaći u priloženim dokumentima.
Program Ruksak pun kulture jedinstveni je kulturni, umjetnički i edukativni projekt koji provode Ministarstvo kulture i Ministarstvo znanosti i obrazovanja. Cilj ovoga programa je omogućiti usvajanje i približavanje umjetnosti i kulture djeci i mladima.
Naša škola se ove godine prvi put prijavila za sudjelovanje u Programu želeći ponuditi učenicima i učiteljima zanimljive umjetničke sadržaje u kojima možda inače ne bi imali prilike sudjelovati.
Tako je u četvrtak, 25. svibnja 2018., naša škola ugostila gospodina Branka Trajkovskog, profesionalnoga glazbenika, bubnjara rock grupe Zabranjeno pušenje. Gospodin Trajkovski voditelj je bubnjarske radionice Izgradnja zajednice ritmom, zvukom i tišinom koju nam je predstavio tijekom devedesetominutnog druženja u našoj školskoj sportskoj dvorani. U radionici je sudjelovalo 30 učenika 6., 7. i 8. razreda te 10 učitelja i stručnih suradnika.
Na samom početku druženja gospodin Trajkovski ispričao je zanimljivosti o povezanosti glazbe, čovjeka i svijeta koji nas okružuje. Potom je uslijedio praktični dio – stvaranje ritma pokretima tijela, a zatim i uz pomoć instrumenata, bubnjeva iz različitih dijelova svijeta. Iako polaznici radionice nisu nikada ranije svirali, slušajući voditelja i prateći njegove pokrete, ali i osluškujući svoj unutarnji ritam, cijela skupina uspjela je proizvesti skladne ritmične cjeline. Naučili smo da je u glazbi važna i tišina, a ne samo zvuk; da ovakvim načinom rada vježbamo tijelo i um, koncentraciju i motoriku; da slušajući jedni druge postajemo zajednica. Glazba i ritam koju smo stvarali tijekom radionice pomogli su nam da se opustimo, rasteretimo misli i osjećamo se bolje.
Nakon radionice nitko nije uspio skriti osmijeh zadovoljstva, a atmosfera je bila i više nego pozitivna.