POPIS UDŽBENIKA ZA
ŠKOLSKU GODINU
2024./2025. PO RAZREDIMA
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI U ŠKOLSKOJ GODINI
2024./2025.
Pretežno vedro - igra
ŠPP- projekt Pretežno vedro za učenike 6. razreda
Link za ulazni upitnik za vrednovanje ishoda projektnih aktivnosti:
SafetyNet
SafetyNet je zabava za cijelu obitelj! Igrajući kviz učite o sigurnosti, ponašanju na Internetu, društvenim mrežama i ostalim aktualnim temama.
Pokaži svoje znanje i zavladaj kvizom SafetyNet klikom na logo kviza...
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Osnovna škola prof. Filipa objavljuje poziv za sudjelovanje u likovnom i literarnom natječaju "Oboji svijet".
Sve detalje natječaja možete pronaći u priloženim dokumentima.
Osnovna škola prof. Filipa objavljuje poziv za sudjelovanje u likovnom i literarnom natječaju "Život i djelo Filipa Lukasa".
Sve detalje natječaja možete pronaći u priloženim dokumentima.
Učenici drugih razreda stvorit će slikovnicu svog zavičaja i uputiti ju poštom vršnjacima iz raznih krajeva Republike Hrvatske. Upoznat će slikom i riječima svoje vršnjake o školi koju pohađaju, kako izgleda njihov nastavni i radni dan, koje hobije imaju, čime se vole baviti i sl. Uz pomoć ovog projekta upoznavanje različitih zavičaja RH (kao temeljnog cilja nastave PIDa) počet će na jedan drugačiji, zanimljiviji način. U ovaj projekt uključili su se i učenici 2.a razreda naše škole predstavljajući svoj zavičaj, mjesto , školu i razred.
CILJ ovog projekta je da učenici:
Predstave svoj zavičaj, mjesto, školu kroz sliku i rečenice, te zatim upute slikovnicu vršnjacima koji će pogledati i upoznati se i sami ispuniti slikom i riječju slikovnicu o svome razredu, mjestu:
- naučiti komunicirati na način da slušaju jedni druge i prihvate različito mišljenje te razvijaju kritičko mišljenje
- upoznaju svoje vršnjake i steknu uvid u njihove školske i životne situacije, prokomentiraju sa učiteljima, roditeljima i prijateljima iz razreda viđeno, biti potaknuti viđenim i sami osmisliti vlastito predstavljanje
- naučiti formulirati pitanja i poticati jedni druge na diskusiju
- razvijati svijest i razumijevanje nacionalnog kulturnog identiteta u interakciji s kulturnim identitetom Europe i ostatka svijeta; sposobnost da se uoče i shvate različita stajališta koja su posljedica različitosti i koja konstruktivno doprinose vlastitim stajalištima.
- razvijati vještine stvaranja projekata i njihove provedbe (da uoče proces stvaranja projekta, važnost timskog rada i izvršavanje zadataka na vrijeme).
- Sposobnost povezivanja vlastitih i tuđih kreativnih i izražajnih stajališta i manifestacija
- Uvježbavanje javnog nastupa.
Materijali koji nastanu tijekom ovog projekta biti će objavljeni na mrežnim stranicama škola: to će biti poticaj i za učitelje i za učenike da bez straha koriste IKT u nastavi i na taj način obogate svoje podučavanje.
Slikovnica je stigla iz OŠ „Kajzerica“ iz Zagreba do 2.a razreda naše škole.S njom je stigao i medvjedić Tedi, maskota slikovnice. Tedi će nas pratiti u našem radu. Djeca su s uzbuđenjem pregledavala slikovnicu i upoznavala grad Zagreb, 2.c razred i njihovu školu. Sada je na nama da predstavimo ostalim razredima i školama naš zavičaj,naše mjesto, školu i razred.
Veselimo se daljnjoj suradnji i učenju sadržaja prirode i društva.
Učiteljica Ljubica Klanac