POPIS UDŽBENIKA ZA
ŠKOLSKU GODINU
2024./2025. PO RAZREDIMA
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI U ŠKOLSKOJ GODINI
2024./2025.
Pretežno vedro - igra
ŠPP- projekt Pretežno vedro za učenike 6. razreda
Link za ulazni upitnik za vrednovanje ishoda projektnih aktivnosti:
SafetyNet
SafetyNet je zabava za cijelu obitelj! Igrajući kviz učite o sigurnosti, ponašanju na Internetu, društvenim mrežama i ostalim aktualnim temama.
Pokaži svoje znanje i zavladaj kvizom SafetyNet klikom na logo kviza...
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Osnovna škola prof. Filipa objavljuje poziv za sudjelovanje u likovnom i literarnom natječaju "Oboji svijet".
Sve detalje natječaja možete pronaći u priloženim dokumentima.
Osnovna škola prof. Filipa objavljuje poziv za sudjelovanje u likovnom i literarnom natječaju "Život i djelo Filipa Lukasa".
Sve detalje natječaja možete pronaći u priloženim dokumentima.
Nakon podužeg puta koji je protekao u veselom raspoloženju stigli smo u Vukovar te smo se smjestili u hostel Dubrovnik koji je u krugu Memorijalnog centra Domovinskog rata. Iscrpljeni nakon puta, pošli smo na večeru te smo zatim nekoliko sati poslije otišli na počinak iščekujući sljedeći dan.
Drugi dan smo započeli doručkom, te smo se potom uputili u autobus i krenuli u početak razgledavanja Memorijalnog centra. Prvo smo razgledali postavu izložbe Memorijalnog centra gdje smo naučili mnogo toga o vojnoj opremi, razgledali smo i podzemno skrovište u kojemu je vjerodostojno prikazan izgled zloglasnih logora u Stajićevu i Begejcima. Nakon ručka odslušali smo dva predavanja „Domovinski rat“ i „Bitka za Vukovar“ nakon kojih je učenik Bruno Jurić koji se posebno istaknuo svojim znanjem dobio i nagradu od predavača koji je bio vukovarski branitelj po činu pukovnik. Nakon predavanja imali smo slobodnog vremena, te smo zahvaljujući organizaciji naših nastavnika uspjeli posjetiti bazene Olimpijskog centra Vukovar, a oni učenici koji se nisu kupali slobodno vrijeme proveli su u obližnjoj kuglani. Nakon bazena i kuglane zaputili smo se na večeru nakon koje smo posjetili obližnji vukovarski disko.
Treći dan smo razgledavali Vukovar. Prva postaja bila je Vukovarska bolnica u kojoj smo pogledali kratki film o događanjima u bolnici godine 1991., te smo vidjeli u kakvim uvjetima su živjeli vukovarski ranjenici i bolesnici, trudnice, djeca, stari i nemoćni, tri mjeseca dok je Vukovar bio pod opsadom. Nakon bolnice slijedeće stajalište bio je Vodotoranj gdje smo čuli kratku povijest vodotornja, njegovu ulogu te priču o stalnom podizanju zastave na vodotoranj koja je svakog dana bila ponovno rušena od strane agresora, i kako su je branitelji ponovno navečer postavljali, tu smo čuli priču o hrabrosti i prkosu vukovarskih branitelja i stranovnika. Zatim smo posjetili Memorijalno groblje, Spomen dom Ovčaru i masovnu grobnicu gdje smo ,zajedno sa svojim nastavnicama, na dostojanstven način odali počast svim žrtvama Vukovara,upalili svijeće i uputili molitvu za sve njih,ali i za sve nestale za kojima se i dan danas traga. Nakon masovne grobnice na red je došla Trpinjska cesta odnosno Groblje tenkova, gdje smo vidjeli pravi tenk iz Domovinskog rata i razgledali Spomen dom branitelja.
Posjet je završen Školom mira, te kvizom znanja na kojem su svi pokazali zavidno znanje.
Do sada nismo bili svjesni pravog značaja grada Vukovara, ali vidjevši patnje i stradavanja tih nevinih ljudi,mnogi od nas, a uvjerena sam svi ,ponosni smo otišli kućama tužnih lica u mislima na davnu 1991.godinu.
Vidjeli ste ih – te turobne humke;
Rake heroja,
Što mrijeti su znali.
Pođite sada, al' pođite šutke!
Znajte da oni i za vas su pali…
Fran Mažuranić, Oni
Jagoda Sabljić, 8.d