POPIS UDŽBENIKA ZA
ŠKOLSKU GODINU
2024./2025. PO RAZREDIMA
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI U ŠKOLSKOJ GODINI
2024./2025.
Pretežno vedro - igra
ŠPP- projekt Pretežno vedro za učenike 6. razreda
Link za ulazni upitnik za vrednovanje ishoda projektnih aktivnosti:
SafetyNet
SafetyNet je zabava za cijelu obitelj! Igrajući kviz učite o sigurnosti, ponašanju na Internetu, društvenim mrežama i ostalim aktualnim temama.
Pokaži svoje znanje i zavladaj kvizom SafetyNet klikom na logo kviza...
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Osnovna škola prof. Filipa objavljuje poziv za sudjelovanje u likovnom i literarnom natječaju "Oboji svijet".
Sve detalje natječaja možete pronaći u priloženim dokumentima.
Osnovna škola prof. Filipa objavljuje poziv za sudjelovanje u likovnom i literarnom natječaju "Život i djelo Filipa Lukasa".
Sve detalje natječaja možete pronaći u priloženim dokumentima.
U projekt Deset dana bez ekrana uključila se i Osnovna škola prof. Filipa Lukasa iz Kaštel Starog.
Radi se o projektu kojega je pokrenuo prof. dr. Zlatko Miliša, pročelnik Odjela za pedagogiju u Zadru s Udrugom za izvannastavne i izvanškolske aktivnosti „Cinaz“. Projekt se u Hrvatskoj počeo provoditi 2008. godine u Zadru, a utemeljen je na pozitivnim iskustvima sličnih projekata u Francuskoj. Sve veći broj škola u Hrvatskoj pokazuje zanimanje za ovaj projekt.
Naime, rezultati istraživanja u nas i zemljama EU ukazuju da se vrijeme koje mladi provode pred ekranima (televizor, mobitel i računalo) izjednačilo, a negdje i prekoračilo vrijeme boravka u školi.
Cilj projekta je potaknuti učenike osnovnih škola na selektivno korištenje medija (televizije, kompjutora i mobitela) u razdoblju od deset dana. To obuhvaća sve sadržaje u medijima koji nisu obrazovnog već “manipulativnog" karaktera kao što su SMS poruke, blogovi, kompjutorske igre, facebook i ostali, preko kojih sve češće dolazi do nasilja među djecom.
Realizacijom ovoga projekta želi se potaknuti učenike na bolju komunikaciju s vršnjacima i roditeljima. Djeci je važno pokazati da dio vremena umjesto ispred ekrana mogu provesti i na drugačiji, kreativniji način. Radi se i na stvaranju kritičkog stava prema pojedinim medijskim sadržajima.
U projektu je važna podrška roditelja i jedino ga je moguće provesti ako sudjeluju i roditelji.
U našoj školi projekt se provodi u petim i sedmim razredima, a uključen je 51 učenik petog i 20 učenika sedmog razreda (ukupno 71 učenik) što je znatno više od očekivanog broja. Uz upute roditeljima na roditeljskim sastancima i sama škola je ponudila neke aktivnosti koje bi se realizirale u slobodnom vremenu učenika.
Projekt se provodi od 13. do 22. ožujka 2011. godine. Supervizor projekta je prof. dr. Zlatko Miliša, voditelj Petar Mustapić, a koordinatorica je pedagoginja škole Finka Ivanović.