« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Nastavnik matematike Ivan Piskač nakon usavršavanja 'Stimulating Creativity and Innovation in Classroom/Mobile Devices in Education' u Portugalu izradio je i u nastavi matematike koristio materijale izrađene u alatu Spiral (https://spiral.ac/teacher) i u alatu Padlet. Učenici petih i sedmih razreda su nakon rada ispunili online ankete o zadovoljstvu u radu s tabletom i navedenim alatom. Ankete su izrađene u alatu SurveyMonkey (www.surveymonkey.com). Također je u sedmim razredima otvorio virtualne grupe učenika u alatu Edmodo (https://www.edmodo.com/) u kojima su učenici mogli međusobno komunicirati i rješavati zadane zadatke.
Nastavnik matematike Ivan Piskač nakon usavršavanja 'Stimulating Creativity and Innovation in Classroom/Mobile Devices in Education' u Portugalu održao je prezentaciju za nastavnike i roditelje. Prezentacija za nastavnike dostupna je na sljedećem linku https://prezi.com/n8j51bjzh32i/creativity-and-innovation-in-classroom/?utm_campaign=share&utm_medium=copy.
Nakon usavršavanja 'MEDIA EDUCATION Fighting bullying and foster inclusion' u Italiji, nastavnica engleskog jezika Helena Knežević s učenicima 6. razreda održala je debatu s temom 'Fostering Inclusion'. Učenike je podijelila u dvije skupine te im prikazala sliku jednakost jest pravednost nasuprot jednakost nije pravednost. Učenici su raspravljali u kojim slučajevima jednakost stvarno predstavlja pravednost (aktivnost se temeljila na iskustivma učenika u školi), a u kojim slučajevima pravednost znači nejednakost tj. različita prava i mogućnosti. Učenici su obrazložilisvoja mišljenja, pokazali osjetljivost na nejednakost u svojem okruženju i ponudili rješenja na razini svojih razreda i škole.
Nakon usavršavanja 'MEDIA EDUCATION Fighting bullying and foster inclusion' u Italiji nastavnica engleskog Helena Knežević održala je prezentaciju za nastavnike i roditelje s temom 'Međuvršnjačko nasilje i izrada videa'.
Nakon usavršavanja 'Moodle 3: An introduction for teachers' u Španjolskoj vjeroučitelj Saša Špoljarić pokrenuo je online tečaj za učenike 7. razreda na temu Dekalog - Deset Božjih zapovijedi. Učenici su aktivno usvajali znanje o navedenoj biblijskoj temi uz pomoć Moodle alata koristeći različite resurse i aktivnosti. Poveznica na online tečaj Dekalog za 7. razred dostupna je na https://loomen.carnet.hr/course/view.php?id=8467.
Nakon usavršavanja 'Moodle 3: An introduction for teachers' u Španjolskoj vjeroučitelj Saša Špoljarić pokrenuo je online tečaj za učenike 5. razreda na temu Sveti Petar i Pavao. Učenici su aktivno usvajali znanje o navedenim biblijskim likovima uz pomoć Moodle alata koristeći različite resurse i aktivnosti. Poveznica na online tečaj Sveti Petar i Pavao za 5. razred dostupna je na https://loomen.carnet.hr/course/view.php?id=8193
Nakon usavršavanja 'Moodle 3: An introduction for teachers' u Španjolskoj vjeroučitelj Saša Špoljarić održao je radionicu Moodle za nastavnike. Prvo su u kratkim crtama saznali što je to Moodle, logirali se na CARNetovu Loomen platformu te kreirali osnovne postavke svog online tečaja. Nakon toga kreirali su svoje vlastite online tečajeve koristeći resurse i aktivnosti za učenike koje im nudi virtualno sučelje Moodle. Primjeri rezultata rada na radionici su: Vode tekućice 3. razred razredne nastave https://loomen.carnet.hr/course/view.php?id=8527 Moodle za učenike 5.-8. razred https://loomen.carnet.hr/course/view.php?id=8100Put od autora do čitatelja 5.- 8. razred https://loomen.carnet.hr/course/view.php?id=8542. Navedeni online tečajevi kasnije su dorađeni i ponuđeni učenicima za dodatno učenje.
Nakon usavršavanja 'Moodle 3: An introduction for teachers' u Španjolskoj vjeroučitelj Saša Špoljarić održao je predstavljanje Erasmus+ projekta 'Going the Extra Mile' i radionicu o mogućnostima virtualnog sučelja Moodle na Učiteljskom vijeću naše škole te Županijskom stručnom vijeću vjeroučitelja Koprivničko križevačke županije. Vjeroučitelji su imali mogućnost sudjelovanja u online učenju uz pomoć svojih pametnih telefona. Prezentacija je dostupna na poveznici https://prezi.com/p/dxi5s655_l3x/
Učenici 3.c razreda radili su na eTwining projektu 'Waiting for an Easter Bunny'. Vođeni učiteljicom razredne nastave Biserkom Knez (nakon strukturiranog tečaja "Europeans sharing views: Making sense of the world through multimedia") sudjelovali su u aktivnostima prikaza uskrsnih običaja u zavičaju, fotografirali ih i snimali te objavljivali na stranicama projekta. Sintezom svih aktivnosti u kojima su sudjelovali nastala je multimedijska elektronička čestitka koja je također objavljena na My TwinSpace stranicama projekta. Poveznice na neke objavljene sadržaje: https://bit.ly/2x1IlOP https://youtu.be/UM-SMlFGLmY
Nakon strukturiranog tečaja "Europeans sharing views: Making sense of the world through multimedia" učiteljica razredne nastave Biserka Knez održala je radionicu za učiteljice i učitelje razredne nastave OŠ "Đuro Ester". Cilj radionice bio je ojačati digitalne kompetencije učitelja izradom kratke multimedijske prezentaciju o kulturnom identitetu izabrane europske zemlje i podijeliti je s odabranim članovima. Poveznica na jednu od prezentacija: https://bit.ly/2NCgteK
Tijekom strukturiranog tečaja "Europeans sharing views: Making sense of the world through multimedia" učiteljica razredne nastave Biserka Knez sudjelovala je u izradi videa na istu temu https://www.youtube.com/watch?v=Tx7-Po1G4uE&feature=youtu.be, a nakon tečaja održala je prezentaciju za nastavnike i roditelje naše škole s temom 'Europljani dijele stajališta: Razumijeti svijet kroz multimediju'.
Nakon usavršavanja 'ICT as a Tool for Intercultural and Media Education' u Portugalu na kojem je sudjelovala, nastavnica engleskog i njemačkog jezika Andreja Kerovec Letica u sklopu svoje nastave engleskog jezika učenike 3.razreda upoznala je s kulturološkim obilježima Novog Zelanda, te su otkrili različitosti, ali i zajedničke crte između Hrvatske i Novog Zelanda (kao na primjer hrvatski iseljenici koji se tamo nazivaju Tarare). U nastavku je nastao autorski igrokaz 'Čudnovato upoznavanje' koji su odabrani učenici vrlo uspješno odglumili svojim vršnjacima i drugim učenicima na priredbi povodom Dana škole.
Nastavnica engleskog i njemačkog Andreja Kerovec Letica nakon usavršavanja 'ICT as a Tool for Intercultural and Media Education' u Portugalu održala je radionicu za nastavnike naše škole s temom 'IKT alati u nastavi interkulturalnosti i medijske pismenosti'. Slijedi link na prezentaciju izrađenu u digitalnom alatu emaze https://www.emaze.com/@AOLIZOTIW/portugal-course?kun0%7CJtndraipzfTxnlrwszzkopvsxiAytlnbznrzonTnxilnnO%7C0nuk
Nakon usavršavanja 'Empowerment in ICT Skills-Technology Enhanced Learning' nastavnica geografije i povijesti Mirna Kovačić s učenicima 8. razreda radila je istraživački projekt vezan uz nastavu povijesti. Učenici su potaknuti na istraživanje, promišljanje i kritičku analizu genocida u 20. stoljeću, te na osudu svih oblika nasilja i progona. Uočena je potreba da se kod učenika razvija kritički stav prema nacionalizmu, totalitarnom načinu vladanja i metodama kojima se takvi sustavi služe. Učenici su istraživačkim radom proniknuli u jedno od najmračnijih razdoblja u 20.st. Percipirali su Holokaust kao gubitak za civilizaciju kao cjelinu kao i za države koje su u provedbu "Konačnog rješenja" bile direktno uključene. Učenici su u timovima istraživali povijest ustaškog pokreta i nastanak logora na području NDH-a. Analizirajući povijesne izvore, koristeći različite izvore znanja, kod učenika se razvijala svijest o opasnosti od radikalnih, ekstremističkih pokreta i totalitarnih režima. Rezultat aktivnosti bili su digitalni plakati o ustaškom pokretu i logorima smrti. https://padlet.com/dashboard
Nakon usavršavanja 'Empowerment in ICT Skills-Technology Enhanced Learning' nastavnica geografije i povijesti Mirna Kovačić s učenicima 8. razreda provela je istraživanje. Učenici su se istraživačkim radom u timovima upoznali sa svjetskom poviješću prve polovice 20.stoljeća s posebnim naglaskom na razvitak znanosti, umjetnosti, kulture i sporta. Proširujući gradivo 8. razreda kritički su analizirali povijesne trenutke koji su bili prekretnica u daljnjim povijesnim zbivanjima. Služeći se raznim povijesnim izvorima, stvarali su pregled razvitka znanosti i tehnologije u 20.stoljeću, sagledavali napredak iz pozitivne i negativne perspektive. Upoznajući se s pojedincima koji su na znanstvenom i kulturnom polju doprinijeli razvitku civilizacije kao cjeline, otkrili su niz različitih ideja, vizija, vjerovanja i svjetonazora ljudi u ne tako dalekoj prošlosti. Krajnji rezultat aktivnosti bio je izrada digitalnih plakata dostupnih na sljedećoj adresi: https://padlet.com/dashboard
Nakon usavršavanja 'Empowerment in ICT Skills-Technology Enhanced Learning' u Ujedinjenom Kraljevstvu nastavnica geografije i povijesti Mirna Kovačić s učenicima 6. a razreda provela je projekt "Nepoznata Podravina" koji je nastao s ciljem upoznavanja regionalnog prostora (učenici su radili na gospodarskoj i turističkoj valorizaciji svoga zavičaja). Poticalo ih se na izlazak na teren, razvijanje ekološke svijesti i otkrivanje turističkih potencijala naše županije i regije. Krajnji cilj bio je je izrada brošure (e-knjiga ili tiskani oblik) koja prezentira lokalitete u Podravini koji još uvijek nisu turistički dovoljno valorizirani. Učenici 6. a razreda analizirali su dostupne izvore, prikupljali podatke, izrađivali prezentacije i kraće video materijale. Učeći po modelu samostalnog rada, razvijali su i istraživačke sposobnosti. Lokaciju koju su odabrali vrednovali su SWAT analizom. Ishod projekta je e-knjiga koja nudi pregled turistički slabije valoriziranih dijelova Podravine. "Nepoznata Podravina" je premijerno predstavljena na roditeljskom sastanku 6. a razreda. U budućnosti se očekuje tiskano izdanje. Poveznica na digitalno izdanje e-knjige "Nepoznata Podravina" nalazi se na https://drive.google.com/file/d/1aYMEWLq-PTT9nZHj0V2oqQPyF2eQaKrT/view
Nakon usavršavanja 'Empowerment in ICT Skills-Technology Enhanced Learning' u Ujedinjenom Kraljevstvu nastavnica geografije i povijesti Mirna Kovačić učenicima 6. razreda u okviru nastave geografije dala je zadatak da izaberu afričku ili azijsku zemlju koju žele dodatno istražiti te prezentirati u obliku prezentacije ili digitalnog plakata. Cilj aktivnosti bio je razvijanje interesa učenika za geografske sadržaje, upoznavanje s poviješću te kulturnom i prirodnom baštinom učenicima manje poznatih naroda. Kroz projekt učenike se poticalo na istraživanje kontinenata koji su im relativno nepoznati, otkrivanje njihovih prirodnih ljepota te gospodarskih i turističkih potencijala. Učenici su samostalno provodili istraživački rad, izrađivali prezentacije te Padlet digitalne plakate. Radom na projektu učenici su preispitivali informacije te radili u timu učeći surađivati i uvažavati različita mišljenja. Također su upućeni na različite izvore informacija i baze podataka te naučili na koji način razlikovati pouzdane od nepouzdanih izvora. Učenički radovi dostupni su na linku: https://padlet.com/dashboard
Nakon usavršavanja 'Empowerment in ICT Skills-Technology Enhanced Learning' u Ujedinjenom Kraljevstvu nastavnica geografije i povijesti Mirna Kovačić s učenicima geografske skupine 'Volim geografiju' istraživala je sastav stanovnika Koprivnice u 20. i 21. stoljeću s naglaskom na narodonosnu i religijsku strukturu. Učenici su se služili različitim bazama podataka, učeći razlikovati pouzdane od nepouzadnih izvora. Primarni izvor podataka bio je Državni zavod za statistiku gdje su učenici pronalazili popisne podatke za posljednjih stotinjak godina. Na temelju podataka popisa stanovništva, učenici su stekli uvid u kompleksnost nacionalne i religijske strukture Koprivnice te primijetili postupni pad manjinskih zajednica u korist većinskog naroda i religije. Ključan dio istraživanja svakako je bilo tumačenje rezultata. Učenici su ispravno percipirali da je uslijed ratnih zbivanja tijekom 20. stoljeća, te gospodarskih kriza, manjinsko stanovništvo u nekoliko valova iz razloga koji su specifični za svaku pojedinu skupinu emigrirali iz Koprivnice te je ona danas relativno homogeno područje.
Nakon usavršavanja 'Empowerment in ICT Skills - Technology Enhanced Learning' u Ujedinjenom Kraljevstvu nastavnica geografije i povijesti Mirna Kovačić održala je radionicu 'Korištenje digitalnih alata u razvoju geografskih vještina' na stručnom skupu nastavnika geografije Koprivničko-križevačke županije. Cilj radionice bio je unaprijediti vještine rada s digitalnim alatima u nastavnom procesu. Tijekom radionice nastavnici su imali prilike raditi u alatima PADLET, PREZI, TRIPLINE, GEOGUESSR i s QR kodovima. Prisutni su produbili stare i stekli nove digitalne i informatičke kompetencije i ideje te osvijestili kako te alate iskoristiti za veću motiviranost učenika i uspješnost nastavnog procesa kroz uključivanje učenika. Nastavnici su potaknuti na promišljanje o načinima uvođenja inovacija uvjetovanih suvremenom tehnologijom. Prezentacije s radionice dostupne su na sljedećim linkovima: http://os-gjuro-ester-koprivnica.skole.hr/nastava/aktivnosti/volim_geografiju https://prezi.com/p/avcrm9j8oinv/
Nakon usavršavanja 'Empowerment in ICT Skills-Technology Enhanced Learning' u Ujedinjenom Kraljevstvu nastavnica geografije i povijesti Mirna Kovačić s učenicima 6.a razreda izradila je Facebook stranicu 'Hrvatski vladari'. Učenici su koristili različite izvore informacija kako bi što podrobnije upoznali slavne ličnosti iz hrvatske povijesti te otkrili fascinantne činjenice istražujući prošlost prostora gdje danas živimo. Kreirajući povijesne biografije najslavnijih ličnosti iz hrvatske povijesti, učenici su učili kritički vrednovati dostupne povijesne izvore, objašnjavati zbog čega su se neke stvari dogodile i na koji način su se dogodile, na koji se način stvaraju države i kako se one ruše. Na navedenoj Facebook stranici ujedno se stvara i baza podataka koja će biti dragocjeno nastavno sredstvo za sve učenike koji uče hrvatsku povijest u srednjem vijeku. Link na Facebook stranicu nalazi se na sljedećoj adresi: https://www.facebook.com/hrvatskivladari/
Nakon usavršavanja 'Empowerment in ICT Skills-Technology Enhanced Learning' u Ujedinjenom Kraljevstvu nastavnica geografije i povijesti Mirna Kovačić održala je prezentaciju za nastavnike i roditelje s temom 'Nastava u digitalnom okruženju'.
Nakon usavršavanja 'Structured Educational Visit to Schools & Training Seminar in Iceland' nastavnica engleskog jezika Mirjana Mihalec s učenicima 8. c razreda u sklopu redovne nastave engleskog jezika razgovarala je o pravilu vezanom uz zdrave obroke u islandskim školama u kojima su zabranjeni slatkiši, grickalice i gazirani sokovi. Pravilo je to kojeg se učenici i roditelji striktno pridržavaju. Uslijedila je debata u kojoj su učenici podijeljeni u dvije grupe. Jedna grupa zastupala je tezu da je, prema uzoru na islandske škole, i u našim školama potrebno inzistirati isključivo na zdravim obrocima dok je druga grupa bila za slobodu izbora vezano uz prehranu u školama. Glavni argumenti obje skupine istaknuti su na ploči te je odlučeno koja je grupa bila uspješnija u iznošenju svojih argumenata.
Nakon mobilnosti nastavnice engleskog jezika Mirjane Mihalec na Island na kojem je pohađala strukturirani tečaj 'Structured Educational Visit to Schools & Training Seminar in Iceland' učenicima petih razreda na redovnom satu engleskog održana je prezentacija o geografskim i kulturološkim značajkama Islanda. Učenici su postavljali pitanja te razgledali brošure koje je nastavnica donijela. Nakon toga učenici su dobili zadatak zamisliti da su posjetili Island te napisati razglednicu prijatelju na engleskom jeziku. Kako bi u tome bili što uspješniji, na prezentaciji su im dana pitanja koja su trebali uzeti u obzir kod pisanja razglednice. Najuspješniji radovi pročitani su razredu te stavljeni na razredni pano.
"Let's go to Iceland!" je priprema za nastavnike za provedbu radionice za učenike u dobi od 11 i 12 godina. Radionica je provedena u sklopu Erasmus+ projekta OŠ "Đuro Ester" Koprivnica "Going the Extra Mile" nakon mobilnosti nastavnice engleskog jezika Mirjane Mihalec na Island na kojem je pohađala strukturirani tečaj “Structured Educational Visit to Schools & Training Seminar in Iceland”. Cilj radionice bio je upoznati učenike s Islandom kroz istraživački rad. Učenici su prvo sudjelovali u online Kahoot kvizu te tako provjerili koliko znaju o Islandu, a nakon toga u tri su grupe uz pomoć brošura i interneta istraživali znamenitosti Islanda, cijene putovanja na Island iz Hrvatske do Reykjavika te cijene smještaja. Podatke su unosili u Padlet te izradili digitalni pano s planom sedmodnevnog putovanja na Island i troškovima https://padlet.com/mirjana_mihalec/8sy2hopjijpk. Također su koristili aplikaciju Currency converter za preračunavanje valuta i Microsoft Office Excel za vođenje evidencije troškova.
Nastavnica engleskog jezika Mirjana Mihalec nakon usavršavanja 'Structured Educational Visit to Schools & Training Seminar in Iceland' održala je prezentaciju za nastavnike i roditelje o islandskom obrazovnom sustavu.
Na dodatnoj nastavi iz engleskog jezika nastavnica engleskog i francuskog Tomislava Kraljić nakon usavršavanja 'Addressing Discrimination in School Matters' s učenicima je izrađivala blagdanske ukrase za bor u obliku kuglica s riječima na engleskom jeziku. Riječi su odražavala njihove pozitivne želje za dostojanstven život svake osobe.
Nastavnica engleskog i francuskog Tomislava Kraljić nakon usavršavanja 'Addressing Discrimination in School Matters' u Ujedinjenom Kraljevstvu s učenicima 4. razreda i 5. razreda pisala je pisma koja su razmijenli s učenicima iz Velike Britanije kako bi se međusobno bolje upoznali prije dogovorenog Skype razgovora.
Potaknuta usavršavanjem 'Addressing Discrimination in School Matters' u Ujedinjenom Kraljevstvu na kojem je sudjelovala, nastavnica engleskog i francuskog Tomislava Kraljić u suradnji s učenicima Tehničke grupe Bornom Kovačićem i Franom Katinčićem te njihovom mentoricom Tijanom Martić izradila je Sandučić povjerenja. Svrha sandučića je da učenici mogu anonimno zatražiti pomoć ukoliko u školi primijete diskriminaciju ili su sami diskriminairani. Sandučić je dostupan učenicima na hodniku škole.
Nastavnica engleskog i francuskog Tomislava Kraljić nakon usavršavanja 'Addressing Discrimination in School Matters' u Ujedinjenom Kraljevstvu s učenicima 4. razreda pisala je pisma dobrodošlice i podrške na engleskom jeziku za razred migranata u Zagrebu.
Nakon usavršavanja 'Addressing discrimination in school matters' u Ujedinjenom Kraljevstvu, nastavnica engleskog i francuskog Tomislava Kraljić u suradnji s pedagoginjom Jasnom Reljom izradila je anketu 'Koliko smo dobri jedni prema drugima?' za učenike od 5.- 8.razreda. Nastavnik matematike Ivan Piskač anketu je izradio u online okruženju koristeći se alatom Forms iz Office365 paketa. Svi učenici predmetne nastave ispunili su anketu s ciljem utvrđivanja kvalitete vršnjačkih odnosa i prevencije diskriminacije i predrasuda. Rezultate ankete objedinio je nastavnik matematike, a pedagoinja ih je prezentirala na Aktivu učitelja predmetne nastave i na sastanku Tima za kvalitetu. Razrednici su analizirali rezultate ankete sa svojim razredima.
Nastavnica je anketu prevela na francuski i podijelila je sa školom u Francuskoj s kojom surađuje kako bi je i oni iskoristili u svrhu prevencije diskriminacije među učenicima.
Nastavnica engleskog i francuskog Tomislava Kraljić nakon usavršavanja 'Addressing Discrimination in School Matters'' u Ujedinjenom Kraljevstvu održala je radionicu za nastavnike i roditelje naše škole s temom 'Diskriminacija, stereotipi i predrasude'.
Ravnateljica Sanja Prelogović i knjižničarka Nikolina Sabolić izradile su, a nastavnice engleskog prevele, prezentaciju o školi za potrebe predstavljanja škole tijekom mobilnosti. Uz to, nastavnica povijesti i geografije Mirna Kovačić izradila je, a nastavnice Tomislava Kraljić, Andreja Kerovec Letica, Helena Knežević i Mirjana Mihalec prevele su na engleski, prezentaciju o povijesnim i geografskim značajkama naše zemlje, županije i grada Koprivnice za sudionike mobilnosti kako bi što vjernije predstavili svoj grad i zemlju kolegama nastavnicima iz drugih europskih zemalja.
Da bi članovi našeg projektnog tima što bolje predstavili našu školu svojim kolegama nastavnicima na strukturiranim tečajevima koje su pohađali, izradili smo letak o našoj školi s osnovnim podacima na engleskom jeziku. Letke smo podijelili onim nastavnicima koji su bili zainteresirani za daljnju suradnju te rad na novim europskim projektima.
U sklopu Erasmus+ KA1 projekta 'Going the Extra Mile' na ulazu u školu uredili smo Erasmus+ kutak gdje smo izvijesili letke o Erasmus+ programu i plakat AMPEU, kartu Europe na kojoj smo označili zemlje u koje su putovali sudionici mobilnosti te dodali fotografije sudionika, printane fotografije i pisane najave mobilnosti, teme i ciljeve usavršavanja, objavljene članke u medijima, fotografije s provedenih mobilnosti, članke s osvrtima na sadžaj i ostvarene ciljeve usavršavanja.