UPISI U PRVI RAZRED OSNOVNE ŠKOLE - NAJNOVIJE
Autor: Ivana Klarić, 27. 5. 2020.
UPUTE RODITELJIMA/STARATELJIMA DJECE PRI DOLASKU NA UTVRĐIVANJE SPREMNOSTI DJETETA ZA ŠKOLU RADI UPISA U PRVI RAZRED U ŠK. GOD. 2020./2021. Poštovani roditelji/staratelji, Termin za pregled kod dr. Nede Ferenčić Vrban adresa: M. Ghandija 5, Gajnice), prije upisa u prvi razred osnovne škole, potrebno je odabrati putem aplikacije terminko.hr te slijediti upute koje se nalaze u navedenoj aplikaciji vezano uz dostavu potrebne dokumentacije te samom dolasku u ambulantu. Roditelje/staratelje koji nisu bili na roditeljskom sastanku te podjeli prvih termina molimo da se jave stručnoj službi škole na 01/3454-963. Roditelje/staratelje koji su bili na roditeljskom sastanku i podjeli prvih termina kontaktirat će kroz idućih nekoliko dana telefonskim putem stručna služba na broj telefona koji su ostavili. UPUTE O DOLASKU U ŠKOLU: S provedbom testiranja radi upisa u prvi razred započinjemo 28.5.2020. u prostoru škole. Molimo vas da ne dolazite u slučaju pojave povišene temperature ili respiratornih simptoma kod Vas ili djeteta; ako postoji rizik da ste mogli biti u kontaktu s osobama pozitivnim na COVID – 19 ili postoji sumnja da bi mogli biti zaraženi s COVID -19 ili ako vam je izrečena mjera samoizolacije. Molimo Vas da u ovom slučaju telefonskim putem kontaktirate stručnu službu radi osiguravanja novog termina. Protokol provedbe testiranja u školi: Ispunjavanje i potpisivanje upisnice bit će moguće nakon pregleda kod školske liječnice, testiranja u školi te sastanka Povjerenstva. Na upisnicu se potpisuju oba roditelja. Za termine potpisivanja upisnice pratite web stranicu škole. U slučaju dobivanja daljnjih i drugačijih naputaka od strane Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i Ministarstva znanosti i obrazovanja, Škola zadržava pravo izmjene Protokola provedbe testiranja o čemu će roditelji biti pravodobno obaviješteni putem web stranice naše škole. Hvala Vam na razumijevanju, stručna služba škole
Krajem prošle godine potpisan je ugovor između našeg Ministarstva, CARNet-a i Microsofta Hrvatska kojim se reguliraju uvjeti korištenja Microsoft Officea-a za učenike i nastavnike srednjih i osnovnih škola u Hrvatskoj. Tim je ugovorom omogućen besplatan Office za učenike i učitelje (instalacija na pet različitih računala i pet mobilnih uređaja). Osim toga, svi spomenuti korisnici dobivaju pristup e-pošti s 50 GB prostora, spremniku u oblacima OneDrive od 1 TB, uporabi društvene mreže Yammer, servisu Lync kojim su omogućene audio i/ili video konferencije i razmjena brzih poruka te alatima Microsoft Office-a u oblaku: Word, Excel, PowerPoint i OneNote. Svim ovim mogućnostima možete pristupiti putem svojega korisničkog računa na CARNet-u.
Adresa na kojoj možete pristupiti usluzi je office365.skole.hr, dok se za pomoć možete uvijek obratiti CARNet-u na e-adresu helpdesk@carnet.hr.
Upute po koracima možete pronaći na adresi https://office365.skole.hr/default/pristup. Dodatne informacije možete pročitati na CARNet-ovim stranicama.