ORGANIZACIJA NASTAVE ZA UČENIKE OŠ GORNJE VRAPČE U ŠKOLSKOJ GODINI 2020./2021.
Autor: Ivana Klarić, 3. 9. 2020.
Dragi učenici, poštovani roditelji, Nastava u našoj školi počinje 7. rujna i odvijat će se prema modelu A, kojim je predviđeno da svi učenici pohađaju nastavu u školi dok za to postoje epidemiološki uvjeti. PRVI NASTAVNI DAN Nastava u jutarnjoj smjeni za učenike 2.a, 2.b, 3.a, 4.a, 5.a, 5.b, 7.a i 7.b počinje u 8 sati i trajat će 3 školska sata. Nastava u poslijepodnevnoj smjeni za učenike 3.b, 4.b, 6.a, 6.b, 8.a, 8.b prvog dana nastave počinje u 13.30 sati i trajat će tri nastavna sata. Molimo učenike da ponesu torbe kako bi mogli preuzeti udžbeničke komplete te bilježnicu i olovku. Učenici 6. - 8. razreda neka ponesu maske. Svi učenici će, također, ponijeti papuče i plastične vrećice u koje će odložiti cipele. S obzirom potrebe pridržavanja epidemioloških mjera odredili smo vrijeme i način dolaska učenika u školu te vas molimo da se pridržavate slijedećeg rasporeda i održavate fizičku distancu. Prvi dan nastave učenici 2. a i 2.b dolaze pred školu u 7.40 sati. Učenici 2.a razreda ulaze u školu na glavni ulaz, a učenici 2. b na ulaz dvorana. Učenici 3.a i 4.a dolaze pred školu u 7.45 sati. Učenici 3.a razreda ulaze na ulaz dvorana, a učenici 4.a na glavni ulaz. Učenici 5.a i 5.b razreda dolaze pred školu u 7.50 sati. Učenici 5.a razreda ulaze na glavni ulaz, a učenici 5.b na ulaz u dvorane. Učenici 7.a i 7.b u školu dolaze u 7.55 sati. Na glavni ulaz ulaze učenici 7.a, a na ulaz dvorana učenici 7.b razreda. Prvi dan u poslijepodnevnoj smjeni učenici 3.b i 4.b razreda dolaze pred školu u 13.10 sati. Učenici 3.b razreda ulaze na ulaz dvorana, a učenici 4.b na glavni ulaz. Učenici 6.a i 6.b razreda dolaze u školu u 13.20 sati. Učenici ulaze na glavni ulaz, a učenici 6.b na ulaz dvorana. Učenici 8.a i 8.b razreda pred školu dolaze u 13. 25 sati. Učenici 8.a razreda ulaze na glavni ulaz, a učenici 8.b na ulaz dvorana. Prvoga dana nastave razrednici će dočekati učenike ispred škole i odvesti ih u njihove učionice u kojima će boraviti cijelo vrijeme nastave. Učenici će dobiti udžbenike i raspored sati kao i vrijeme ulaska u školu. Molimo sve roditelje i učenike da se pridržavaju rasporeda ulaska u školu. Prvog dana nastave neće biti organiziran program produženog boravka. Od utorka, 8. rujna učenici prvih razreda dolaze u školu u 7.30 sati. Učenike 1. a učiteljica će dočekati ispred ulaza u dvoranu, a učenike 1.b razreda učiteljica će dočekati na glavnom ulazu. Učenici ostalih razreda u jutarnjoj smjeni se pridržavaju se navedenog rasporeda, dok će učenici u poslijepodnevnoj smjeni dolaziti 10 minuta prije početka nastave na gore naznačene ulaze, a dočekat će ih učiteljice ili predmetni učitelji ovisno o rasporedu. DOLAZAK UČENIKA I RODITELJA U ŠKOLU BORAVAK UČENIKA U ŠKOLI ORGANIZACIJA BORAVKA UČENIKA U ŠKOLI Nakon ulaska učenika u učionice počinje nastava. Učiteljica provjerava temperaturne vrijednosti koje su roditelji zapisali. Učitelji nastoje dosta vremena provoditi s učenicima na školskom dvorištu kad je to moguće. Nastava TZK odvija se kad god je to moguće u vanjskim prostorima, odnosno u školskom dvorištu i pokraj škole na sportskim terenima i to na način da ne dolazi do spajanja ili kontakta razrednih odjeljenja niti u svlačionici, niti u dvorani niti u vanjskom prostoru. Kod održavanja nastave u zatvorenom prostoru primjenjuju se Preporuke za treninge i športsko-rekreativne aktivnosti u zatvorenim športskim objektima ODLAZAK UČENIKA IZ ŠKOLE Učenici 1. i 2. razreda koji nisu u programu produženog boravka napuštaju školu nakon nastave, sukladno dnevnom rasporedu. Izlazak učenika iz škole nadgleda učiteljica/učitelj koja s njima održava zadnji školski sat, te vodi brigu o održavanju razmaka i pridržavanju svih ostalih mjera kod izlaska učenika iz škole. Učenici koji su u programu produženog boravka napuštaju školu između 15.30 i 17 sati. Pri dolasku ispred školske zgrade roditelj kontaktira učitelja u produženom boravku i učitelj upućuje dijete prema izlazu. Roditelji ne ulaze u školsku zgradu. Dok čekaju djecu, roditelji drže međusobni razmak od 1,5m POSTUPANJE U SLUČAJU SUMNJE U ZARAZU KOD DJETETA 1. Kod pojave znakova bolesti koji upućuju na moguću zarazu COVID-19 (povišena tjelesna .temperatura – pod pazuhom 37,2, simptomi respiratornih bolesti – kašalj, poteškoće u disanju, grlobolja, poremećaj osjeta njuha i okusa i gastrointestinalne smetnje – proljev, povraćanje i bol u trbuhu) učenik ostaje kod kuće i javlja se najprije telefonom izabranom liječniku obiteljske medicine koji odlučuje o testiranju. O tome roditelj telefonom mora obavijestiti školu. 2. Ako djeca razviju simptome COVID-19 tijekom boravka u ustanovi, učitelj odmah obavještava roditelje, koji u najkraćem mogućem roku trebaju doći po dijete. Do dolaska roditelja dijete se izolira u prikladnoj prostoriji. Odmah po utvrđivanju simptoma djetetu je potrebno osigurati masku za lice, a učitelju koji prati dijete do prostorije za izolaciju i boravi s njime treba osigurati vizir, masku i jednokratnu pregaču. Po odlasku djeteta dezinficira se prostorija u kojoj je dijete bilo izolirano. Poseban prostor za izolaciju, djelatnike koji su zaduženi za brigu o bolesnom djetetu do dolaska roditelja i poseban protokol propisuje se mjerama za djelatnike škole. 3. Ravnatelj nadležnom epidemiologu/školskom liječniku javlja svako grupiranje osoba sa sumnjom na COVID-19 i svaku pojedinačnu infekciju koju roditelj ili djelatnik moraju najhitnije prijaviti ravnatelju. 4. Kod pojedinačnog slučaja pojave simptoma koji mogu upućivati na zarazu COVID-19, razredni odjel u pravilu nastavlja dalje s radom, dok se kod prijavljenog grupiranja osoba sa znakovima bolesti postupa sukladno mišljenju liječnika. 5. Kad se kod djeteta/učenika utvrdi zaraza COVID-19, postupa se sukladno odluci nadležnog epidemiologa. Za sve osobe kod koji se utvrdi da su bile u bliskom kontaktu sa zaraženom osobom u vrijeme kad je osoba mogla biti zarazna izriče se mjera samoizolacije.
Krajem prošle godine potpisan je ugovor između našeg Ministarstva, CARNet-a i Microsofta Hrvatska kojim se reguliraju uvjeti korištenja Microsoft Officea-a za učenike i nastavnike srednjih i osnovnih škola u Hrvatskoj. Tim je ugovorom omogućen besplatan Office za učenike i učitelje (instalacija na pet različitih računala i pet mobilnih uređaja). Osim toga, svi spomenuti korisnici dobivaju pristup e-pošti s 50 GB prostora, spremniku u oblacima OneDrive od 1 TB, uporabi društvene mreže Yammer, servisu Lync kojim su omogućene audio i/ili video konferencije i razmjena brzih poruka te alatima Microsoft Office-a u oblaku: Word, Excel, PowerPoint i OneNote. Svim ovim mogućnostima možete pristupiti putem svojega korisničkog računa na CARNet-u.
Adresa na kojoj možete pristupiti usluzi je office365.skole.hr, dok se za pomoć možete uvijek obratiti CARNet-u na e-adresu helpdesk@carnet.hr.
Upute po koracima možete pronaći na adresi https://office365.skole.hr/default/pristup. Dodatne informacije možete pročitati na CARNet-ovim stranicama.