POTICANJE KREATIVNOG MIŠLJENJA
ITC-International Prag, 05.-16.09.2016.
OPIS TEČAJA:
Tečaj je organiziran kroz 11 modula, od kojih svaki ima naglasak na određeno područje povezano s kreativnim mišljenjem i njegovim razvojem u obrazovanju. Svaki modul sadrži teoretski (kreativnost u psihologiji i kognitivnim znanostima) i praktični dio (primjena za sve predmete i učitelje kroz inovativne metode poučavanja). Tečaj pruža platformu za razvoj materijala i alata za poučavanje, kao i diskusiju, refleksiju i povratnu informaciju. Polaznici kroz tečaj dobivaju realno iskustvo sa aktivnostima koje potiču kreativno i kritičko mišljenje.
CILJEVI:
Poboljšati kreativno mišljenje učitelja i učenika
Razviti alate i tehnike za inovativno problemsko učenje
Koristiti kreativno mišljenje u svim predmetima
Potaknuti učenika na pitanja kao alat učenja
Ojačati maštu i uživanje kroz kreativno mišljenje
Razmijeniti iskustva i među kulturalnu praksu u kreativnosti i inovaciji
METODOLOGIJA:
Tečaj je organiziran kroz 11 modula:
Modul 1 – Uvod u vještine kreativnog mišljenja
Modul 2 – Korištenje IKT u poticanju kreativnosti
Modul 3 – Poučavanje kreativnog mišljenja
Modul 4 – Mentalne blockade
Modul 5 – Tipovi inteligencije, Stilovi učenja
Modul 6 – Njegovanje kulturne svijesti
Modul 7 – Teatralne (Theater) aktivnosti
Modul 8 – Važnost metakognicije
Modul 9 – Bloomova taksonomija i dizajn kreativnih zadataka
Modul 10 – Dobra pitanja
Modul 11 – Projektna radionica i prezentacije
ISHODI UČENJA:
-poboljšanje ključnih kompetencija, uključujući jezične kompetencije
-povećanje kapaciteta suradnje na međunarodnoj razini; internacionalizacija, dijeljenje primjera dobre prakse, materijala i alata između kolega unutar EU
-razumijevanje sustava obrazovanja drugih zemalja
-praktične ideje za rad u razredu
-povećati interkulturalnu svijest
-poboljšati vještine korištenja IT u nastavi kao pokretača promjena u smjeru povećanja kvalitete poučavanja
-poboljšati vještine učitelja u razvijanju transverzalnih vještina i ključnih kompetencija njihovih učenika
-ojačati vještine učitelja za rad u heterogenim odjelima, za rad sa učenicima različitih socio kulturnih pozadina i različitih stilova učenja, kroz razvijanje primjerenih i diferenciranih zadataka i zadaća te podržavajući inkluzivno obrazovanje
-poboljšati vještine učitelja u razvijanju učeničke kreativnosti, kritičkog promišljanja i medijske pismenosti
-povećati mogućnosti korištenja inovativnih metoda poučavanja, pedagoškog pristupa orijentiranog prema učeniku i razvoja primjerenih postignuća temeljenih na ishodima učenja
-ovladavanje transferabilnim tehnikama poučavanja, poput multiplih inteligencija, preuređivanja tekstova, jačanje različitih pristupa poučavanju
-stjecanje novijih tehnika praktičnog jezičnog izražavanja primjenjivog u poučavanju, ideje, materijali
-poboljšavanje kreativnog mišljenja kod učitelja i učenika
-razvoj metoda i tehnika za inovativno rješavanje problema (problem solving)
-poticanje odgovora na probleme koji su globalni radije nego lokalni i koji jačaju interese za vanjski svijet, promovirajući društvo, interkulturalnost i odnosne kompetencije
-poticanje učenika u korištenju pitanja kao alata u učenju
Prvi dan tečaja, ostali polaznici dolaze iz Španjolske, Portugala i Turske
Posljednji dan tečaja, podjela potvrda o uspješno završenom tečaju
ENCOURAGING CREATIVE THINKING
ITC-International Prague
COURSE DESCRIPTION
The course is structured into 11 training modules, each of which focuses upon a particular area related to creative thinking and its development in education. Each module incorporates both the current theory of creativity in psychology and cognitive science, and its application for teachers of all subjects through innovative teaching methods. The course provides a platform for development of teaching materials and tools as well as for discussions, reflection and feedback. The teachers will get hands-on experience with activities that develop critical and creative thinking.
OBJECTIVES
Improving creative thinking skills of both teachers and their students.
Developing tools and techniques for innovative problem solving.
Using creative thinking in subjects often associated with rote learning.
Provoking responses to problems which are global rather than provincial in nature and which foster interests in the outside world.
Encouraging students to question as a tool of learning.
Fostering imagination and enjoyment through creative thinking.
Exchanging experiences and cross cultural practices in creativity and innovation.
METHODOLOGY
The course is structured into 11 training modules, each of which focuses upon a particular area related to creative thinking in education. Each module will incorporate both the current theory of creativity in psychology and cognitive science, and its application for teachers of all subjects through innovative teaching methods.
Modules
Module 1 – Introduction to Creative Thinking Skills
Module 2 – Outline of Neurobiology and the Creative Process / Assessment
Module 3 – Teaching Creative Thinking
Module 4 – Mental Blocks
Module 5 – Types of Intelligences, Learning Styles
Module 6 – Cultivating Culture Awareness
Module 7 – USIT / Theater Activities
Module 8 – The Importance of Dispositions and Metacognition
Module 9 - Bloom’s taxonomy and designing creative tasks
Module 10 – Good questions
Module 11 – Project workshop and presentations
Guided Tour
LEARNING OUTCOMES
Improvement of the level of key competences and skills
Improvement of language skills
strengthened professional profile of the teaching professions, positive and long-lasting effects on the trainees involved
increased capacity to cooperate on international level
practical ideas for classroom
enhanced intercultural awareness
internationalisation at the level of education
broader understanding of practices, policies and systems in education
encouragement of sharing best practices, ideas and materials between colleagues within the EU
improvement of teaching and learning of languages and promotion the EU's broad linguistic diversity and intercultural awareness
improved abilities to use innovative and student-centered pedagogical approaches and to develop appropriate assessment and certification methods, based on learning outcomes
increased ability to address the needs of the disadvantaged
boosted confidence in teaching subjects in English, improved teachers’ mobility
mastery of transferable teaching techniques, e.g. multiple intelligences,editing and structuring reading texts, reinforcement and different approaches to teaching.
acquisition of practical language to be used in the classroom, of new techniques, ideas, sources of materials
improved creative thinking skills of both teachers and their students.
Development of tools and techniques for innovative problem solving.
Provoking responses to problems which are global rather than provincial in nature and which foster interests in the outside world.
Encouraging students to question as a tool of learning.
Fostering imagination and enjoyment through creative thinking.
Exchanging experiences and cross cultural practices in creativity and innovation.
sat
|
početak - završetak
|
0.
|
7.10 - 7.55
|
1.
|
8.00 - 8.45
|
2.
|
8.55 - 9.40
|
3.
|
9.50 - 10.35
|
4.
|
10.40 - 11.25
|
5.
|
11.30 - 12.15
|
6.
|
12.30 - 13.15
|
7.
|
13.20 - 14.05
|
8.
|
14.10 - 14.55
|
9.
|
15.00 - 15.45
|
10.
|
15.50 - 16.35
|
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |