Psihologinja Ksenija Ondrašek je sudionica i koordinatorica projekta. Pohađati će tečaj “Teaching strategies, conflict management and emotional literacy” koji jača kompetencije u prilagođavanju strategija poučavanja potrebama učenika, upravljanja sukobima te razvijanju emocionalne pismenosti.
Novija istraživanja govore o velikom pozitivnom utjecaju vještina emocionalne pismenosti na proces učenja. Neki autori čak smatraju da uspjeh pojedinca ovisi više o vještinama emocionalne pismenosti nego matematičkoj ili znanstvenoj. Emocionalna pismenost je osobito važna kada znamo da su daroviti učenici u opasnosti od podbacivanja u obrazovanju (a neće, kako se laički misli, zbog svojih visokih potencijala uspjeti bez obzira na podršku). Jedna studija je pokazala da je čak trećina darovitih Nizozemaca nezaposlena (School Education Gateway: A third of gifted Dutch are unemployed: study).
Dakle, učenici, što imaju veću emocionalnu inteligenciju, postižu bolje rezultate na akademskom planu ali imaju i manje ponašajnih teškoća.
Psihologinja će novostečena znanja ugraditi u kurikulum INA Tim Raketa (za potencijalno darovite učenike) i kurikulum preventivnih programa na razini škole.
sat
|
početak - završetak
|
0.
|
7.10 - 7.55
|
1.
|
8.00 - 8.45
|
2.
|
8.55 - 9.40
|
3.
|
9.50 - 10.35
|
4.
|
10.40 - 11.25
|
5.
|
11.30 - 12.15
|
6.
|
12.30 - 13.15
|
7.
|
13.20 - 14.05
|
8.
|
14.10 - 14.55
|
9.
|
15.00 - 15.45
|
10.
|
15.50 - 16.35
|
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |