Psihologinja Ksenija Ondrašek je sudionica i koordinatorica projekta. Pohađati će tečaj “Teaching strategies, conflict management and emotional literacy” koji jača kompetencije u prilagođavanju strategija poučavanja potrebama učenika, upravljanja sukobima te razvijanju emocionalne pismenosti.
Novija istraživanja govore o velikom pozitivnom utjecaju vještina emocionalne pismenosti na proces učenja. Neki autori čak smatraju da uspjeh pojedinca ovisi više o vještinama emocionalne pismenosti nego matematičkoj ili znanstvenoj. Emocionalna pismenost je osobito važna kada znamo da su daroviti učenici u opasnosti od podbacivanja u obrazovanju (a neće, kako se laički misli, zbog svojih visokih potencijala uspjeti bez obzira na podršku). Jedna studija je pokazala da je čak trećina darovitih Nizozemaca nezaposlena (School Education Gateway: A third of gifted Dutch are unemployed: study).
Dakle, učenici, što imaju veću emocionalnu inteligenciju, postižu bolje rezultate na akademskom planu ali imaju i manje ponašajnih teškoća.
Psihologinja će novostečena znanja ugraditi u kurikulum INA Tim Raketa (za potencijalno darovite učenike) i kurikulum preventivnih programa na razini škole.
| sat  | početak - završetak | 
| 0. | 7.10 - 7.55 | 
| 1. | 8.00 - 8.45 | 
| 2. | 8.55 - 9.40 | 
| 3. | 9.50 - 10.35 | 
| 4. | 10.40 - 11.25 | 
| 5. | 11.30 - 12.15 | 
| 6. | 12.30 - 13.15 | 
| 7. | 13.20 - 14.05 | 
| 8. | 14.10 - 14.55 | 
| 9. | 15.00 - 15.45 | 
| 10. | 15.50 - 16.35 | 
| « Listopad 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne | 
| 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 
| 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 
| 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 
| 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 





 Zakoni i propisi
Zakoni i propisi Opći akti škole
Opći akti škole
 Plan i program
Plan i program
 Financije
Financije Donacije
Donacije













