Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Učenici 1.c razreda su započeli 20.2. provoditi tjedni projekt na temu Razlike nas obogaćuju. Projekt je integriran kroz sve nastavne predmete. Na nastavi hrvatskog jezika, obrađujući veliko slovo u imenima, nabrajali smo poznata strana imena i interesirali se o značenju našeg imena na stranom jeziku, čitali smo priče Medvjedići i novi susjedi, Dugine boje i Različitosti su dobre te otkrivali poruke pročitanih slikovnica, gledali smo kazališnu predstavu Plava boja snijega, koja nas uči da treba misliti "svojom glavom" i ne pokoravati se tuđim mišljenjima pa makar to bilo mišljenje većine. Na nastavi likovne kulture smo pisali glagoljicom, učili smo Brailleovo pismo i utiskivali ga u glinamol, istražili smo da postoje dva znakovna jezika i na istima naučili izricati svoje ime ili nadimak. Na nastavi matematike smo učili izgovarati brojeve do 10 na japanskom, ruskom, mađarskom,.... Na nastavi prirode i društva smo saznali da nije uvijek isto doba dana na svim dijelovima zemaljske kugle, donosili smo fotografije s putovanja izvan Hrvatske i pričali o doživljajima s putovanja. Naučili smo pjevati pjesmu Kad si sretan na hrvatskom i engleskom jeziku, a potom smo na tjelesnom uz istu pjesmu hodali i trčali.
Tjedni projekt smo završili uz goste razreda. Posjetili su nas učenica iz Iraka, Rađa i učenik iz Afganistana, Pejman. Pričali su nam o načinu školovanja u njihovoj zemlji. Zanimali smo se o načinu pisanja njihovim pismom i uspoređivali ga s latinicom. Pejman nam je ispričao priču Crvenkapica na svom jeziku, a mi smo istu priču ispričali njemu na hrvatskom....