Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Nastava u školskim parku? Zašto ne?
A evo zašto - da...
Zato što nam ne samo zdravi razum već i suvremena znanstvena istraživanja potvrđuju da boravak u prirodi blagotvorno utječe na harmonizaciju svih aspekata ličnosti.
Zato što u prirodnom okruźenju ljudski mozak podatke pamti lakše, brže i povezuje ih na smisleniji i kreativniji način. Usvojene se informacije pohranjuju u dugotrajnu memoriju i to se usvojeno znanje lakše (i) koristi.
Moje je zapažanje da su prilikom održavanja nastave likovne kulture izvan učionice djeca vedrija, opuštenija i spontanije se (likovno) izražavaju ; postavljaju inteligentnija pitanja i daju duhovitije odgovore.
A to je ono čemu težim(o), odgojiti svjesna, kreativna bića...buduće liječnike, arhitekte, pekare, ministre...
Stoga, nastava u prirodi -zašto ne?
Fotografije su u Foto-galeriji...
mr.sc. Dubravka Buntić