Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Učenici sedmih razreda sudjelovali su u projektu „Preventivni program“ u korelaciji s nastavom vjeronauka. Tema je bila Zamke suvremenih ovisnosti. Radili su u grupama. Članove grupe birali su na temelju svojih osobnih interesa i motivacija. Odabrane su sljedeće teme: droga, pušenje, alkohol, ovisnost o igricama i video igricama, mobitelima, piromaniji, shoppingu, prehrani…Nakon istraživačkog rada, prezentirali su svoje teme uz pomoć plakata ili prezentacije. Upoznali su nas sa temom s medicinskog, socijalnog i društvenog stajališta. Govorili su o problemima s kojima se susreće obitelj, škola, društvo, koje su posljedice ovisnosti u adolescentskoj dobi te su predložili kako i na koji način bi se trebalo prevenirati takvog ponašanje i što oni konkretno mogu učiniti. Zaključili su da se o ovisnostima treba i mora govoriti jer samo tako možemo spriječiti neprihvatljiva ponašanja koja nastaju razno raznim „zamkama“ s kojima se suvremeni mladi svakodnevno susreću.
U privitku se nalaze teme koje su učenici obradili uz pomoć prezentacija.
Vjerujem da su naučili puno te da su sebi i svima nama posvijestili da uz adekvatan pristup i oni mogu biti medijatori koji će mijenjati svijet na bolje.
Klikom na poveznice možete pogledati radove koji su napravljeni tijekom sati Vjeronauka, u sklopu Preventivnog programa.
Jelena Mihalić, dipl. kateheta
piromanija ovisnost o video igrama ovisnost o pušenju ovisnost o mobitelima
ovisnost o igicama ovisnost o alkoholu ovisnost o drogama droge