Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Ove školske godine, 2010./2011. učenici četvrtog razreda naše škole (4a, 4b, 4.c) bili su aktivno uključeni u međunarodni projekt ZDRAVI EKO ŽIVOT. Program projekta imao je tri područja koja su u cjelosti ostvarena kroz aktivnosti:
1. Tematske radionice u školi
2. Sudjelovanje na Dječjem eko festivalu
3. Posjet Eko centru u Sloboštini kod Požege
Fotografije se naravno, nalaze u Foto-galeriji pod nazivom "Izleti 4. razredi" , "Eko život" i "Naša kuhinja"
1. Tematske radionice o načinu života i rada, prehrani, fizičkim i socijalnim djelovanjima usmjerenih prema cjelovitom zdravom razvoju djeteta, provedene su kroz osam različitih, konkretnih i praktičnih prezentacija. Učenici su samostalno radili voćne sokove, kuhali juhe, radili i pekli kolače, ocjenjivali mirise i okuse mlijeka i sireva, izračunavali duljine putovanja pojedinih plodova iz udaljenih zemalja do našeg grada, čitali deklaracije, nazive sasojaka gotove hrane, razvrstavali razgradini i nerazgradivi otpad, doznali o utjecaju hrane na razmišljanje i emocije, vježbali, donosili zdrave odluke, kušali svoje „uradke“ i družili se kao pravi kuhari... Pritom nisu zaboravljali lutka, ružičastog praščića Slavka, koji ih je uvijek pratio i okupljao oko stola ili plesao i vježbao s njima.
2. Tijekom drugog polugosišta učenici su se marljivo pripremali za sudjelovanje na Dječjem eko festivalu. Za tu prigodu učiteljica Vlasta Vuk je napisala igrokaz ZLEVKA koji su učenici 4.a s osobitim nadahnućem i veseljem izveli na festivalu. Time su sve nas podsjetili na hranu koja je svojom jednostavnošću održavala na životu mnoge generacije.Uz ZLEVKU Festival su nadopunili, obogatili i obojali likovni radovi SVIH BOJA VRTA i ZDRAVLJA NA TANJURIMA, kako su ih učenici 4.b i 4.c naslovili i poslali poruku zdravom Festivalu.
3. Treći dio projekta završen je u srijedu, 11. Svibnja 2011. Godine. Posjetili smo Eko gospodarstvo Mavrović u Sloboštini kod Požege. Vrijeme provedeno na gospodarstvu u tihoj, čistoj i nedirnutoj prorodi je detaljno isprogramirano. Realizacija se odvija diskretno i nenametljivo primjereno životu i radu ljudi u seoskom prostoru koji koriste ono što ih okružuje kao izvor svog preživljavanja.Topla dobrodošlica potkrijepljena je i toplim pecivima i posebnim čajem. Odmah se prešlo na posao. Učenici su podijeljenu u četiri skupine koje su se izmjenjivale učeći o uzgoju biljaka, (ljekovito, začinsko, povrće, voće...) hranili su životinje, pravili i pekli hruh, mljeli brašno, igrali se na prostranoj livadi različitim rekvizitima iz neposrednog okružja.Objed od variva graška i mesne šttuce poslužen je točno na vrijeme, zaslađen štrudlom od kupina i osvježen hladnim zobenim čajem. I prije pripreme za povratak, svi su učenici dobili svoje maštovito urešene zdrave pečene kruščiće iz tople krušne peći...