Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
3. b razred je u sklopu Preventivnog programa u korelaciji Sata razrednika i Hrvatskoga jezika izradio slikovnice na temu Osjećaji.
Prvo smo na Satu razrednika razgovarali o osjećajima. Podijelili smo ih na ugodne i na neugodne. Naučili smo da su svi osjećaji jednako vrijedni. Na satu Hrvatskog jezika ponovili smo što je i naučili kako se izrađuje slikovnica. Naučili smo koji su dijelove naslovnice slikovnice, kako treba izgledati tekst slikovnice te što se piše na zadnju stranicu. Radili smo u tri grupe. Svaka grupa odabrala je šest osjećaja koje su smatrali važnima. Među sobom dogovorili su se koji učenik će raditi koji zadatak. Unutar grupe dogovoreno je kojim će redoslijedom prikazati odabrane osjećaje te koje će rečenice ili stihove zapisati za svaki osjećaj. Jedan učenik izrađivano je naslovnicu, a drugi zadnju stranicu s navedenim autorima i bilješkama o njima, dok su ostali marljivo izrađivali ostale stranice. Nakon izrade učiteljica je uvezla stranice, a izgled nekih stranica naših slikovnica možete pogledati u našoj Foto-galeriji.