« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ŠKOLSKA GODINA 2024./2025.
Odluka o korištenju drugih obrazovnih materijala
Drugi obrazovni materijali - RAZREDNA NASTAVA
Drugi obrazovni materijali - PREDMETNA NASTAVA
KALENDAR RADA
šk. god. 2023./2024.
Martina Milina, Dinka Lendić, Anita Babaić, Sanja Beović, Jesena Nejašmić, Dragana Topić
šk.god.2023./24.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PROJEKT ENO Schoolnet association
ENO je dobrovoljna mreža koju vodi ENO Schoolnet Association u Joensuuu, Finska.
KAMPANJE: briga o prirodi, klimatske promjene, sadnja drveća, proučavanje vremena, učenje u prirodi…
Aktivnosti učenika u projektu pročitajte na poveznici:
http://os-jpupacic-omis.skole.hr/eno_schoolnet_association
Priredila: Martina Milina lipanj 2024.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Svibanj bez košnje 20.svibnja 2024. “Svibanj bez košnje” je globalni pokret koji je stekao popularnost diljem svijeta. Naglašava važnost oprašivača i potrebu da se travnjaci ostave u prirodnom, neurednom stanju koje je ključno za njihov opstanak. Grad Omiš pridružio se ovom pokretu i postao sjajan primjer ove ekološke inicijative.
20. svibnja „Svjetski dan pčela“ 1. i 3. razredi obilježili su sa svojim učiteljicama u suradnji s komunalnim poduzećem „Peovica“. Marina Beović održala je zanimljivo predavanje o malim pčelicama.
Učenici prvog razreda su nakon predavanja imali likovnu radionicu i crtali male pčelice.
Učenici 3. e razreda na oblutke su slikali cvjetove i pčele, te izradili igru „mlin“.
Učenici 3. a razreda od ambalaže su izrađivali hotel za kukce.
https://magazin.hrt.hr/zeleni-kutak/omis-se-prikljucio-svibnju-bez-kosnje--11530518
https://www.facebook.com/profile.php?id=100091442889341
Priredila: Martina Milina
lipanj 2024.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Projekt "Pjevaj, sviraj, pleši"
https://pjevajsvirajplesi.wordpress.com/
Projekt je osmislila i inicirala profesorica savjetnica Ana Mikić, nastavnica glazbene kulture. Projekt je započeo 2020./21. godine kao projekt međužupanijske suradnje nekoliko škola i ubrzo se proširio na sve dijelove Republike Hrvatske. U projekt smo uključeni od samog početka, a cilj projekta je poticanje učeničkog glazbenog stvaralaštva kroz pjevanje, sviranje i ples, te osvještavanje važnosti glazbe i plesa kao bitnih čimbenika u cjelovitom razvoju djece i mladih. Sudionici projekta su učenici 1.a i 3.a razreda sa učiteljicama Marinom Fistanić i Martinom Milina. Vrlo je važno uključivanje djece s poteškoćama u projekt, kao i razmjena iskustava različitih škola kroz njihovo prezentiranje.
Učenici su sudjelovali na smotrama koje se nalaze na slijedećim poveznicama:
od 44. min
od 1:50 min
Priredila: Martina Milina
lipanj 2024.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DJEČJE LIKOVNO STVARALAŠTVO
Kroz likovno stvaralaštvo, djeca ne samo što izražavaju sebe na jedinstven način, već i razvijaju važne vještine i sposobnosti koje im mogu biti korisne u svim područjima života.
Poveznica Book Creator:
Priredila: Martina Milina, lipanj2024.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MALI OMIŠKI ISTRAŽIVAČI
Što je istraživačka nastava? Pokusi su nova fora. Meteorologija?
Primjeri prakse u nastavi pogledajte na poveznici:
Poveznica Book Creator
Priredila: Martina Milina, svibanj 2024.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Večer matematike
20. prosinca 2023. u 3.a razredu obilježili smo Večer matematike kroz niz interaktivnih igara koje kod učenika potiču izgradnju pozitivnog stava prema matematici.
Martina Milina
prosinac 2023.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
šk.god.2022./23.
Meteorologija u nastavi Prirode i društva
Učiteljice: Martina Milina, Marina Fistanić i Tamara Banović, Davorka Deur
Meteorologija je znanost o zemljinoj atmosferi i promjenama u njoj. Učeći o meteorologiji koja je važna za sve ljudske djelatnosti učenici uče o isprepletenosti prirode i čovjeka. Praćenjem i bilježenjem vremenskih prilika kod učenika se javio interes da nauče više o meteorologiji.
Vrijeme trajanja:
U školi: 3 školska sata
Kod kuće: praćenje i bilježenje vremenske prognoze 1 tjedan, predviđanje vremena 5 dana, praćenje vremenske prognoze 5 dana
Odgojno obrazovni ishodi: Učenik povezuje vremenske pojave s godišnjim dobima, prepoznaje promjene u prirodi unutar godišnjega doba: uspoređuje duljinu dana i noći, početak i kraj određenoga godišnjeg doba, promjene u životu biljaka i životinja i rad ljudi, opisuje i predstavlja rezultate promatranja prirode, prirodnih ili društvenih pojava u neposrednome okružju i koristi se različitim izvorima informacija.
Promatranje promjena u prirodi zimi (izvanučionička nastava), iznošenje opažanja i zaklučivanje
Učenici su kroz tjedan dana su pratili vrijeme i bilježili ga, te nakon tjedan dana uspoređivali svoja praćenja. Nakon toga slijedila je šetnja i promatranje prirode. Vođenim pitanjima učenici uočavaju promjene u prirodi i njihovu povezanost sa biljnim i životinjskim svijetom.
Kakvo je vrijeme? Ima li oblaka na nebu? Što ste uočili bilježeći podatke? Koje padaline su sve češće? Može li padati snijeg? Što se događa s listopadnim drvećem zimi? Kakvo je vazdazeleno i zimzeleno drveće zimi? Što se događa s drugim biljkama? Vidiš li koju životinju? Koje životinje vidiš? Zašto se životinje teško mogu uočiti? Gdje se nalaze? Kako se životinje prilagođavaju zimi? Što radi medvjed zimi? Kako pronalaze hranu? Kako možeš pomoći pticama da prežive zimu? Što misliš, kako su životinje pripremljene za veliku hladnoću?
Predviđanje vremena metodama iz prošlosti
Učenici su podijeljeni u 5 grupa 5 dana predviđali vrijeme koristeći se mudrim izrekama iz prošlosti i na temelju provedenog istraživanja pisali su vremensku prognozu.
Zapadne li sunce za oblak, bit će kiše. Zapadne li dok je vedro nebo bit će lijepo vrijeme.
Obilna rosa ujutro, lijepo vrijeme cijeli dan.
Ako zvijezde na nebu jako trepeću, bit će lijepo vrijeme.
Vjetar lišće prema gore okreće, promjena vremena se kreće.
Ako se večernje rumenilo kreće prema jugu, ostat će lijepo vrijeme.
Mali meteorolozi
Učenici su bili podijeljeni u 3 skupine i uz pomoć roditelja trebali su izraditi svoju meteorološku stanicu (barometar, vjetrulju ili kišomjer) za čiju izradu su dobili potpune upute, te temeljem istraživanja 5 dana pratili vremensku prognozu.
Vjetrulja
Pribor i materijal: staklenka, pijesak, slamka, karton, seleotejp, špioda, olovka
Izrežite karton u obliku prikazanom na slici i pričvrstite ga na slamku seleotejpom. Staklenku napunite pijeskom i u nju ubodite olovku sa gumicom na vrhu. Špiodom pričvrstite sredinu slamke između dva kartona za gumicu na olovci. Odredite strane svijeta i zapišite na staklenku. Vjetrulju postavite u vrt ili na balkon. Pratite i bilježite promjene 5 dana.
Kišomjer
Pribor i materijal: staklenka, mjerna čaša
Praznu staklenku stavite u vrt ili nenatkriveno mjesto na balkonu 5 dana. Svaki dan navečer izmjerite količinu kiše tako da sakupljenu kišu izlijete u mjernu čašu i zapišete količinu kiše koja je taj dan pala.
Barometar
Pribor i materijal: staklenka, balon, gumica, slamka, seleotejp, ravnalo, škare, papir
Stavite staklenku na ravnu podlogu, škarama odrežite dio balona koji pušemo. Rastegnite balon preko otvora staklenke i pričvrstite gumicom. Odrežite papir u obliku trokuta i pričvrstite za vrh slamke. Zalijepite slamku seleotejpom. Na papir ucrtajte visinu na kojoj se nalazi strelica i iznad te linije nacrtajte sunce, a ispod oblak. Barometar držite u zatvorenom prostoru 5 dana i svaki dan očitajte je li strelica više prema suncu (tlak je viši) ili oblaku (tlak je niži).
Priredila: Martina Milina
U Omišu, 11.6.2023.
______________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
šk.god.2021./22.
Sat lektire u 1. razredu
Sunčana Škrinjarić „Plesna haljina žutog maslačka“
Domena/koncept: Književnost i stvaralaštvo
Ishod: OŠ HJ A.1.4. Učenik piše školskim formalnim pismom slova, riječi i kratke rečenice u skladu s jezičnim razvojem. OŠ HJ B.1.1. Učenik izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom. OŠ HJ B.1.2. Učenik sluša/čita književni tekst, izražava o čemu tekst govori i prepoznaje književne tekstove prema obliku u skladu s jezičnim razvojem i dobi. OŠ HJ C.1.2. Učenik razlikuje medijske sadržaje primjerene dobi i interesu.
Razrada ishoda:
OŠ HJ A.1.4. - piše velika i mala slova školskoga formalnog pisma - prepisuje riječi i rečenice - piše rečenični znak na kraju rečenice OŠ HJ B.1.1. - izražava opisane situacije i doživljeno u književnome tekstu riječima, crtežom i pokretom - govori o čemu razmišlja i kako se osjeća nakon slušanja književnog teksta - izražava mišljenja o postupcima likova OŠ HJ B.1.2. - prepoznaje priču, pjesmu, igrokaz prema obliku - dogovorenim simbolima ili crtežom izražava sviđa li mu se književni tekst ili ne sviđa OŠ HJ C.1.2. - izdvaja omiljene medijske sadržaje i razgovara o njima – slikovnica
Međupredmetna tema:
goo C.1.1. Sudjeluje u zajedničkom radu u razredu. odr C.1.1. Identificira primjere dobroga odnosa prema prirodi. osr A.1.4. Razvija radne navike.
Međupredmetna povezanost: Priroda i društvo, glazbena kultura, likovna kultura
Učenicima nisam čitala lektiru, nego sam im ispričala priču pri čemu je jako bila važna naracija i sam pokret. Djeca su oduševljeno slušala. Nakon što sam im ispričala priču postavljala sam im pitanja o likovima te smo razgovarali o njihovom ponašanju i osobinama. Naučili su da nije važno kako izgledamo izvana nego ono što je u našim srcima. Zajedno smo odredili vrstu djela, mjesto i vrijeme radnje. Nakon toga učenici su rješavali kviz.
Na satu likovne kulture učenici su crtali likove iz bajke koje smo složili u book creator.
Izradila: Martina Milina, lipanj 2022.
___________________________________________________________________________________________________________________________
IZVJEŠĆE O LIKOVNOM NATJEČAJU U TJEDNU JOSIPA PUPAČIĆA
Organizacijski odbor Tjedna Josipa Pupačića sastao se tri puta: 3.3., 10.5. i 17.5. 2022.
Na prvom sastanku koji se održao 3.3. 2022. odredili smo temu. Ovogodišnja inspiracija za učeničko stvaralaštvo natječaja „Josip Pupačić i ja„ bili su stihovi Josipa Pupačića:
Lepeza sunca, plavet visina,
u mirnoj vodi podrhtava.
(J. Pupačić, Akvarel)
Na drugom sastanku 17.5. objavili smo rezultate povjerenstva za natječaj. U povjerenstvu su bili učitelji likovne kulture: - Aleksandra Radunić -Vedran Urličić -Antonia Brstilo,
te učiteljice razredne nastave: -Marina Fistanić -Martina Milina -Simona Jurjević -Ivana Raljević
Na natječaj je pristiglo 50 radova iz naše škole (20 radova od 1.-4. razreda i 30 radova od 5.-8. razreda).
Iz ostalih škola pristigla su 33 rada (21 od 1.-4- razreda i 12 od 5.-8. razreda).
Škole iz kojih smo dobili radove: III. OŠ Bjelovar, OŠ Ostrog, OŠ Kaštel Lukšić, OŠ Braće Radić, Koprivnica, OŠ Stjepana Ivičevića, Makarska, OŠ Sokolovac, OŠ 1. listopada 1942., Čišla, OŠ Jelkovac, OŠ Podmurvice, Rijeka, OŠ Ferdinandovac, OŠ Bedenica, OŠ Zvonimira Franka, Kutina i OŠ Dugi Rat
Povjerenstvo je u ponedjeljak, 23.svibnja postavilo izložbu u crkvici sv. Duha, a otvaranje izložbe je bilo sutradan 24. svibnja.
Rezultati natječaja:
OŠ Josip Pupačić
RAZREDNA NASTAVA
PREDMETNA NASTAVA
Ostale škole
RAZREDNA NASTAVA
PREDMETNA NASTAVA
Priredila: Martina Milina, lipanj, 2022.
_____________________________________________________________________________________________________________________
ISTRAŽIVAČKI RAD- ŽIVA I NEŽIVA PRIRODA, MOJE TIJELO I ZDRAVLJE
ŽIVO I NEŽIVO
RED U PRIRODI
RAST I RAZVOJ BILJKE
DOMENA: A. Organiziranost svijeta oko nas; A.B.C.D. Istraživački pristup
Ishodi:
PID OŠ A.1.1. uspoređuje obilježja živoga, svojstva neživoga u neposrednom okolišu
PID OŠ A.B.C.D. 1.1. opaža i opisuje svijet oko sebe služeći se svojim osjetilima
PID OŠ A.B.C.D. 1.1. objašnjava uočeno, iskustveno doživljeno ili istraženo
PID OŠ A.B.C.D. 1.1. donosi jednostavne zaključke
PID OŠ A.1.1. Učenik uspoređuje organiziranost u prirodi opažajući neposredni okoliš.
PID OŠ A.B.C.D. 1.1. Učenik uz usmjeravanje opisuje i predstavlja rezultate promatranja prirode, prirodnih ili društvenih pojava u neposrednome okružju i koristi se različitim izvorima informacija.
Učenici su istraživali i nabrajali što sve pripada živoj, a što neživoj prirodi. Uspoređivali su obilježja i svojstva žive i nežive prirode te došli do zaključka da su živa i neživa priroda međusobno povezane i da sve što je čovjeku potrebno za život pronalazi u neživoj prirodi. Učenici su iznosili svoja iskustva o boravku u prirodi, nakon čega smo izišli vani i podijelili se u skupine. Svaka skupina je dobila zadatak promotriti svoj okoliš, uočiti biljke, životinje i pojave oko sebe, a po povratku u školu svaka skupina je izrekla rezultate svog istraživanja. Prikupljene podatke su prikazali u tablici. Za domaću zadaću učenici su dobili zadatak da u staklenu posudu posade sjemenku graha i prate njen rast i razvoj crtežima tijekom četiri tjedna. Gradivo su ponavljali i na satovima tjelesne i zdravstvene kulture kroz igre živo-neživo i zrak-zemlja-voda.
MOJE TIJELO
ČUVAJMO SVOJE ZDRAVLJE
PRAVILNA PREHRANA
ČUVAJMO ČISTOĆU OKOLIŠA
DOMENA: A. Organiziranost svijeta oko nas; B. Promjene i odnosi ; A.B.C.D. Istraživački pristup
Ishodi:
PID OŠ A.1.1. imenuje dijelove svoga tijela i prepoznaje razlike između djevojčice i dječaka
PID OŠ B.1.1. opisuje svoj rast i razvoj
PID OŠ A.B.C.D. 1.1. donosi jednostavne zaključke
PID OŠ A.1.1. Učenik uspoređuje organiziranost u prirodi opažajući neposredni okoliš.
PID OŠ B.1.1. Učenik uspoređuje promjene u prirodi i opisuje važnost brige za prirodu i osobno zdravlje.
PID OŠ A.B.C.D. 1.1. Učenik uz usmjeravanje opisuje i predstavlja rezultate promatranja prirode, prirodnih ili društvenih pojava u neposrednome okružju i koristi se različitim izvorima informacija.
PID OŠ A.1.1. navodi dnevne obroke povezujući ih s očuvanjem zdravlja
PID OŠ B.1.1. brine se za očuvanje osobnoga zdravlja
PID OŠ C.1.2. ponaša se odgovorno prema svom zdravlju
PID OŠ B.1.1. Učenik uspoređuje promjene u prirodi i opisuje važnost brige za prirodu i osobno zdravlje.
Učenici su usvojili znanje o glavnim dijelovima tijela i čemu služe, te kako se mijenjaju tijekom odrastanja. Iz „čarobne vreće“ izvlačili su pribor za održavanje osobne čistoće, opisivali ga i objašnjavali njegovu namjenu. Na kraju su zaključili važnosti zdravih navika života i zdrave prehrane koja mora sadržavati raznoliku hranu. Na satu likovne kulture crtali su zdrave obroke, objašnjavali svoj odabir namirnica i radili piramidu zdrave prehrane. Naučili su razliku između smeća i otpada te razvrstavati otpad. Kroz igru pantomime ponavljali su navike za održavanje osobnog zdravlja.
Priredila: Martina Milina, svibanj 2022.
___________________________________________________________________________________________________________________
Primjer dobre prakse- Suradnja škole i Društva Naša djeca Grada Omiša
Rolobiciklijada
U Tjednu Josipa Pupačića, 27.5.2022. održana je rolobiciklijada za učenike OŠ Josip Pupačić.
Cilj rolobiciklijade je potaknuti djecu da kroz sport i razne druge aktivnosti kvalitetno provode svoje slobodno vrijeme kao i razvijanje prometne kulture te upoznavanje djece sa opasnostima u prometu kojima su svakodnevno izložena. Održano je i natjecanje u vožnji rola i bicikla uz obaveznu zaštitnu opremu. Natjecanje je prošlo u vedrom duhu uz bodrenje prijatelja s tribina.
Osim vožnje bicikala i rola, natjecatelji i posjetitelji su imali priliku razgledati policijsko, vatrogasno i vozilo Gorske službe spašavanja, vozilo hitne pomoći i policijski motocikl. Imali su priliku pogledati carting . Posjetiteljima su se dijelili privjesci, prsluci i drugi tiskani materijali s preventivnim sadržajem.
NAMJENA: Razvijanje prometne kulture
NAČIN REALIZACIJE: Natjecanje i vožnja na igralištu, prilikom čega su djeca morala proći zadane poligone.
NOSITELJI: učiteljice- članovi Društva Naša djeca -Martina Milina -Marina Fistanić učitelji TZK : -Marko Kuvačić -Stjepan Kuvačić
Izradila: Martina Milina, 31.svibnja 2022.
___________________________________________________________________________________________________________________________
UKLJUČIVANJE DJECE IZ UKRAJINE U ŠKOLSKI SUSTAV
PROLJEĆE- vremenske prilike, biljke i životinje
Ishodi:
PID OŠ B.1.1. promatra i predviđa promjene u prirodi u neposrednome okolišu
PID OŠ B.1.1. opisuje vremenske prilike
PID OŠ B.1.1. povezuje godišnje doba proljeće s promjenama u životu biljaka i životinja
PID OŠ A.B.C.D. 1.1. opaža i opisuje svijet oko sebe služeći se svojim osjetilima i mjerenjima
PID OŠ A.B.C.D. 1.1. prepoznaje uzročno-posljedične veze u neposrednome okružju
PID OŠ A.B.C.D. 1.1. objašnjava uočeno, iskustveno doživljeno ili istraženo
PID OŠ A.B.C.D. 1.1. donosi jednostavne zaključke
PID OŠ A.B.C.D. 1.1. postavlja pitanja povezana s opaženim promjenama u prirodi
Razrada ishoda:
PID OŠ B.1.1. promatra svoj okoliš u proljeće
PID OŠ B.1.1. uočava promjene u prirodi
PID OŠ B.1.1. opisuje vremenske prilike u okolišu
PID OŠ B.1.1. opisuje izgled biljaka u proljeće; uočava vjesnike proljeća; opisuje odijevanje ljudi; promatra i opisuje životinje u okolišu
PID OŠ B.1.1. povezuje godišnje doba jesen s promjenama u životu biljaka i životinja
PID OŠ A.B.C.D.1.1. opaža i opisuje svijet oko sebe služeći se svojim osjetilima i mjerenjima
PID OŠ A.B.C.D.1.1. prepoznaje uzročno-posljedične veze u neposrednome okružju
PID OŠ A.B.C.D.1.1. objašnjava uočeno, iskustveno doživljeno ili istraženo
PID OŠ A.B.C.D.1.1. donosi jednostavne zaključke
PID OŠ A.B.C.D.1.1. postavlja pitanja povezana s opaženim promjenama u prirodi
PLAN PLOČE: PROLJEĆE- ВЕСНА
GODIŠNJA DOBA- ПОРИ POKY LJETO- ЛІТО JESEN- ОСІНЬ ZIMA- ЗИМА
Izradila: Martina Milina, ožujak 2022.
šk.god.2020./21.
Razredni projekt: Zavičajni rječnik Učenici 4.a razreda su tijekom školske godine slušali, prikupljali i zapisivali riječi zavičajnog govora te su u book creatoru napravili mali razredni rječnik s prijevodom na književni jezik. http://tiny.cc/cw22uz
Priredila: Martina Milina
11.lipnja 2021.
___________________________________________________________________________________________________________________________
9. lipnja za učenike 4. a i b razreda organiziran je izlet u Šibenik, NP Krka i Primošten.
20210609 110327.jpg
20210609 110018.jpg
20210609 155214.jpg
20210609 152629.jpg
20210609 151900.jpg
___________________________________________________________________________________________________________________________
9. lipnja proveli smo dan na terenskoj nastavi u svetištu Leopolda Mandića, Zakučac. Učenici su uživali u prirodi i igrama.
Priredila: Martina Milina
4.lipnja 2021.
___________________________________________________________________________________________________________________________
Razredni projekt: Ljekovite biljke zavičaja
https://read.bookcreator.com/vHj91fNB0hgt4o47KgSV1y9wjp33/SQRoZVRpRp2E2-G1emgLLw
Priredila: Martina Milina
svibanj 2021.
___________________________________________________________________________________________________________________________
U suradnji sa savezom Društava Naša djeca Hrvatske 10.svibnja učenici 4.-ih razreda obilježili su Dan Europe (9. svibnja). 20210511 090103.jpg
Priredila: Martina Milina
10.svibnja 2021.
___________________________________________________________________________________________________________________________
I ove godine 4.a razred sudjelovao je na likovnom natječaju „Josip Pupačić i ja“ u organizaciji naše škole na temu „Putuju ruke djece preko zalivenih livada“. Sedam naših radova našlo se na izložbi u Ilirskom sjemeništu. Izložbu su pripremili nastavnici likovne kulture: Aleksandra Radunić, Vedran Urličić, Antonija Brstilo i učiteljice razredne nastave: Marina Fistanić, Ivana Raljević, Martina Milina i Simona Jurjević.
20210513 101138.jpg
20210513 101151.jpg
20210513 101202.jpg
20210513 101214.jpg
20210513 101226.jpg
20210513 101237.jpg
20210513 101253.jpg
Priredila: Martina Milina
27.svibnja 2021.
šk.god.2019./20.
Razredni odjel 3.a Priredila: učiteljica Martina Milina
PROJEKT: Ulogiraj se u ritam Eko pjevalice, eko pričalice, eko radilice
Učiteljice: Marija Didović, Marina Fistanić, Martina Milina, Marija Kalajžić, Đeni Žuljević
U projektu je sudjelovalo 80 učenika među kojima su djeca s posebnim potrebama kao i djeca odjela Nastava kod kuće koja zbog zdravstvenih razloga ne mogu pohađati nastavu. To su učenici 1.b , 1.f, 3.a i 5. b razreda. Projekt je trajao cijelu školsku godinu 2019./2020. Učenike smo tijekom godine učili što je ekologija, reciklaža, kako čuvati prirodu od zagađenja, kako se priroda zagađuje, izrađivali razne proizvode od prirodnih materijala ali i recikliranjem.
3.a
https://drive.google.com/file/d/1IKaviNjpQoSx5sF8nMnMl5H8X6pIkLqQ/view?usp=sharing
Link za kviz kahoot 3.a
https://create.kahoot.it/share/proslost-sadasnjost-buducnost/173d3261-99f1-4bc3-a6d5-08e98079af92
https://create.kahoot.it/share/ponavljanje-jezicnih-sadrzaja/b2e00ab5-458c-4bff-b4c3-2879d5c71b2f
https://create.kahoot.it/share/sijac-srece/f77511e4-4058-4f38-a58a-3babd61d6959
Link za class tools 3.a
https://www.classtools.net/random-name-picker/47_APbSKc
Martina Milina 3. a Outdoor Classroom Day 21.5.2020.
https://drive.google.com/file/d/1HkeiBuYVh8Nt0jbgQosZXsVz1aezQcDG/view?usp=sharing