preskoči na sadržaj

Osnovna škola Josip Pupačić Omiš

Login
KALENDAR
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji


VIRTUALNE UČIONICE

HUMANITARNA AKCIJA

Arhiva dokumenata
TJEDAN JOSIPA PUPAČIĆA

 

 



GLOBE program

Meteorološka postaja OŠ Josip Pupačić - Omiš
                                                             


                                                           

Meteorološka postaja PŠ Kučiće

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 12. 2011.

Ukupno: 1278423
Ovaj mjesec: 4279
Danas: 72
AKTIV GLAZBENE KULTURE

ISTRAŽIVAČKI PROJEKT „GLAZBA-SLIKA-EMOCIJA“

                           KAKO GLAZBA UTJEČE NA PERCEPCIJU SLIKE

AUTOR: Marija Didović

PRETPOSTAVKA: Ovaj rad pretpostavlja da glazba kod slušatelja može izazvati emocionalni doživljaj. Nadalje taj doživljaj osoba može prepoznati u nekom vizualnom mediju, u ovom slučaju u slici. Pobuđeni doživljaji kod različitih osoba mogu biti različiti. To najčešće ovisi o kulturnom krugu i osobnom iskustvu pojedinca.

CILJ: Primarni cilj ovog rada bio je istražiti kako djeca doživljavaju vezu između glazbe i slike.

CILJANA DOBNA SKUPINA: 70 učenika petih, šestih i sedmih razreda

Sekundarni cilj rada je potaknuti djecu da razmišljaju o svojim emocijama i da razvijaju empatiju.

PROVEDBA: Učenicima su ponuđena tri glazbena primjera:

  1. György Ligeti Atmosfere
  2. Arsen Dedić Naslovna tema Glembajevi
  3. Nino Rotta Amarcord

Njihov je zadatak bio da pažljivo poslušaju ponuđene primjere, te da na osnovu svakoga od njih na internetu pronađu fotografiju koja najbolje odgovara onome što su doživjeli slušajući glazbu. Uz fotografiju su trebali napisati i kratak opis doživljenog te objasniti izbor fotografije.

Rad je proveden u OŠ Josip Pupačić Omiš u periodu između od studenog 2021. do ožujka 2022. Radilo se na uzorku od 60-tak učenika šestih i sedmih razreda. Učenici su radili u učionici putem Google classrooma, samostalno, bez međusobne komunikacije. Na raspolaganju su imali jedan školski sat.

 

PRIMJERI UČENIČKIH RADOVA 1.slušnog broja:

M.P., 7.r.

Muzika u meni budi: nemir, jezu, strah i isčekivanje nečeg ružnog što će se desiti. Slika koju san izabrao za ovaj video prikazuje u potpunosti moje osjecaje tj. da bih se najrađe sakrio od straha i pobjegao na neko skrovito mjesto gdje me niko ne bi mogao pronaći.😁

Slika na kojoj se prikazuje osoba

Opis je automatski generiran

J.K., 6.r.

Podsječama na jeku špilji među zidovima. Dobivam osjećaj jezi i nečega napštenog.

 

R.B., 6.r.

Prvgu sliku sam izabrala zato šta me posjeća na samoću i duhove. Pjesmu sam zamislila kao tamnu stranu horora. Izabrala sam Slandermana zato šta je on iz horora i živi u strašnoj mraćnoj šumi, a ta strašna šuma me podsjeća na ovu pjesmu.

 L.Č., 6.r.

Odabrala sam ovu sliku zato što je glazba zvučala kao netko tko je tužan, pada u depresiju, kao slomljeno srce.

PRIMJERI UČENIČKIH RADOVA 2.slušnog broja:

 

 

K.E., 6.r.

2.slika je za primjer od Arsena Dedića(slika gdje ljudi hodaju),izabrala sam tu sliku zato što je primjer nekako monoton,prazan nema neke emocije , na to me prvo podsjetio hod u nedogled.

K.Š., 6.r.


Drugi primjer je majka i nježno dijete. Ta me slika potakla jer je u jednom dijelu nježna kao i naša majka koja bi sve napravila za nas. U nekom dijelu majka nas brani od zla i sve radi za mas. Kao anđeo koji nas štiti i uvijek je uz nas i na našoj strani.

Slika na kojoj se prikazuje na zatvorenom, soba, tamno, osvijetljeno

Opis je automatski generiran

F.I., 6.r.
Učenik koji je poslao ovu fotografiju nerado se izražava riječima. Izbor se može protumačiti kao osjećaja praznine i neizvjesnosti.

Š.Š., 6.r.
2. Tužna skladba, podsjeća me na sprovod. Slika na kojoj se prikazuje tekst, osoba, stajanje, poziranje

Opis je automatski generiran

 

 

 

PRIMJERI UČENIČKIH RADOVA 3.slušnog broja:

I.P., 5.r.

Treća skladba podsjeća me kao da sanjam da sam u svijetu od slatkiša i da su sva stabla lizalizece. Duž cijele šume teče potok od vruće čokolade. U tom snu ja sam obučena u haljinu s uzorkom bombona.

Danni Dong - Candy world

 

 

M.Š., 7.r.

Glazba me podsjeća na sretno putovanje vlakom kroz prelijepi krajolik.

 

Slika na kojoj se prikazuje zgrada, na otvorenom, ulica, nebo

Opis je automatski generiran 

N.K., 7.r.

Ova muzika me podsjeća sretne i pune ulice sretnih ljudi sa osmjehom.

ZAKLJUČAK:

Na osnovu rezultata rada može se reći da većina učenika u dobi od 11. do 13. godina dobro povezuje doživljaj glazbenih primjera sa fotografijama. Manji broj njih među njima to može dobro opisati riječima. Uglavnom im ponestaje termina da jasnije opišu ono što osjećaju.

U manjini su  učenici kao M.P. koji imaju izraženo razvijen senzibilitet i vrlo precizno opisuju široki spektar emocija koje im se javljaju (nemir, jeza, strah). Također je manji broj i onih koji imaju sasvim „netipičnu” percepciju za koju bi mogli reći da je teško spojiva s onim što se gleda ili sluša. Primjer je K.Š. koja vrlo mračan, težak i patetičan ugođaj skladbe povezuje sa slikom brižne majke s bebom.

Današnje generacije uglavnom komuniciraju slikama a kada se služe pisanim porukama one su uglavnom kratke, sažete, s puno kratica… Sadržaji i emocije se kratko zadržavaju u svijesti pojedinca te se rijetko analiziraju osjećaji i misli. Iako bi za utemeljenu tvrdnju trebalo ozbiljnije istraživanje na velikom uzorku, može se reći da ovaj rad nagovještava taj problem.

 

                                                                                                                                               UREDILA: Marija Didović, prof.savjetnik glazbene kulture

                                                                                                                                               29.travnja 2022.

__________________________________________________________________________________________________________________________-   

KONCERT DJEČJE KLAPE BEPO I ZBORA OSNOVNE ŠKOLE JOSIPA PUPAČIĆA

 

Vrijeme: 24.svibnja 2022. u 20.00

Mjesto: Trg dr.Franje Tuđmana – ispod žižule, Omiš

 

Cilj: - Cilj programa je da učenici kroz rad u višeglasnom vokalnom i vokalno -instrumentalnom sastavu  steknu elementarna glazbena znanja i vještine, razviju osjećaj za zajedništvo, grupni rad i uvažavanje međusobnih razlika. Kroz ovakav način rada članovi školskog zbora i klape razvijaju osjećaj pripadnosti zajednici kao i  sigurnost u nastupu pred mnoštvom. Radeći na raznolikosti programa članovi stiču uvid u kulturno bogatstvo prostora u kojemu žive. Umjetničkim djelovanjem ansambala van škole razvijaju osjećaj vlastite vrijednosti i samopoštovanja te  među svojim vršnjacima uspostavljaju i održavaju modele pozitivnog poželjnog ponašanja.

Namjena: Nastava je namijenjena učenicima od 4. do 8. razreda osnovne škole. Svi oni koji pokažu želju prolaze selekcijski postupak u kojemu nastavnik vrednuje njihove glazbene, ali i društvene sposobnosti. Na ishod selekcijskog postupka utječu i članovi ansambla. Njihovi se stavovi uglavnom temelje na procjeni karaktera i ugleda kandidata u školi i zajednici.

Način realizacije: Nastava se ostvaruje kroz probe i nastupe. Probe su uvijek zajedničke, i to dva puta tjedno (1 x 45 min.). Prije važnijih nastupa i češće. Održavaju se u učionici glazbene kulture u osnovnoj školi. Sastoje se od tehničkih vježbi, pjevanja skladbi i druženja. Pjeva se a cappella i uz pratnju instrumenata, i to jednoglasno,dvoglasno i troglasno. Nastupa se u školi, ali i na raznim kulturnim događajima, kako u lokalnim okvirima tako i u drugim gradovima. Program se temelji na obradama skladbi iz svijeta tradicijske,umjetničke i zabavne glazbe. Ukoliko skladbe nisu prethodno priređene za ovakav sastav, prilagođava ih nastavnik ili druga stručna osoba.

Način vrednovanja: Vrednuje se redovito dolaženje na probe i nastupe,  zalaganje i motivacija u radu,  odnos s grupom i  glazbeni rezultati. Poštivanje pravila, odnos prema pojedincima, grupi i autoritetu je od primarne važnosti.  Intonativna preciznost, ritamska izražajnost, izgovor teksta, sposobnost muzikalnog interpretiranja i doprinos u dionici su eliminacijski faktori prije svakog većeg nastupa.

 

Voditeljica:

Prof.Marija Didović

25.svibnja 2022.

 

Tjedan Josipa Pupačića

KONCERT

DJEČJA KLAPA BEPO I ZBOR OŠ JOSIP PUPAČIĆ

                      GOSTI: mali recitatori

 

  • Uvodna riječ: voditeljica klape prof. Marija Didović

Zbor OŠ Josip Pupačić Omiš

Oprosti (Z.Stipišić Gibonni)

Dida moj (A.Dedić)

 

Bruna Bašić

More (J.Pupačić)

 

Zbor OŠ Josip Pupačić Omiš

Mi vidimo jasno (V.Didović)

 

Veronika Munitić

Let it be (The Beatles)

 

Roža Tafra

Povratak u djetinjstvo (J.Pupačić)

 

Dječja klapa Bepo

Tri divojke (tradicijska)

Izraslaje zelena naranča (tradicijska)

 

LucijaČagalj

Ne može se rastati od sebe (J.Pupačić)

 

 

Veronika Munitić

Milion reasons (Lady Gaga)

 

Zbor OŠ Josip Pupačić Omiš

Uhvati ritam (Husein Hasanefendić Hus)

Tradicijski splet (obrada V.Didović)

 

  • Završna riječ: ravnateljica OŠ Josipa Pupačića prof. Davorka Deur

 

                                                                                                                                                                                       Uredila: Marija Didović

                                                                                                                                                                                        25.svibnja 2022.

___________________________________________________________________________________________________________________________

                   

   ISTRAŽIVAČKI RAD „ZAGAĐENJE BUKOM U NAŠOJ SVAKODNEVNICI“

Rad je proveden u suradnji OŠ Josip Pupačić iz Omiša i  OŠ Blatine-Škrape iz Splita. U istraživanju je  sudjelovalo 66 učenika.

  • CILJ ISTRAŽIVANJA: učenici viših razreda osnovne škole osvještavaju problem zagađenja bukom u suvremenom okruženju kroz istraživanje. Učenici se odgajaju u smijeru društveno angažiranih građana i osvještavaju važnost zdravlja.
  • ETAPE RADA:
  • Mjerenje jačine zvuka pomoću dogovorenih aplikacija na smartphone uređajima  u tri zvučne kulise:
  • DOM (obiteljski ručak, razgovor i sl.)
  • PRIRODA (izvan naseljenih područja)
  • GRADSKA GUŽVA (prometno čvorište, shoping centar i sl.)
  • Snimljeni uzorci postavljaju se u zajedničku bazu  s naznakom okruženja.
  • Anonimni upitnik:
  • rezultati mjerenja
  • anketa o izloženosti buci (slušanje glazbe, osobni stav o buci, edukacija)
  • Predstavljanje rezultata i usporedba sa znanstvenim radovima o buci.
  • Poticanje društvene okoline na problem zagađenja bukom – izrada plakata.
  • Edukacija o zaštiti sluha.

Istraživačka pitanja i rezultati mjerenja su dostupni na poveznici:

https://forms.office.com/Pages/AnalysisPage.aspx?AnalyzerToken=zPuPfNKf5rbF8w8mwnwe5S3Bk3TzsJgG&id=FvJamzTGgEurAgyaPQKQkW6mI5pJTb9KpalYY1SffU1URVpRR0U0RFFUVjQwRUpHS1FITkw1RlpUQS4u

             Zaključak

Zadatak našeg istraživanja je bio da uz pomoć mobitela snimimo i izmjerimo jakost zvuka u našoj okolini. Realizirali smo ga u suradnji s OŠ Blatine-Škrape iz Splita. Mjerenja smo obavljali na tri lokacije: u svom domu, na ulici (prometna cesta, tržnica i trgovački centar) i u prirodi. Istraživanje nam je pomoglo da osvijestimo zvuk u našoj okolini i shvatimo utjecaj koji ima na nas.

Ulični zvuk je pokazao najvišu razinu glasnoće. Većinom ga čine zvukovi vozila, građevinskih radova, ljudskih glasova te raznih drugih pozadinskih zvukova koji inače obilježavaju ovakve prostore. Na zvuk ulice uglavnom ne možemo utjecati i možemo ga opisati kao bučnog i neugodnog.

Zvuk u prirodi se pokazao kao najugodniji. Takvim ga čini niska jakost zvuka i sama boja zvukova koji se čuju u prirodi. To je cvrkut ptica, šum mora ili rijeke, šuštanje grana, povremeno glasanje neke životinje, ljudski rad u prirodi i sl.

Kućni zvuk uglavnom čini ljudska konverzacija, rad kućnih uređaja (mašina za pranje, televizija, mobitel, kompjutor), glasanje kućnih ljubimaca, zvukovi koji dopiru iz susjedstva ili ulice i sl. On je male do srednje jakosti, uglavnom je ugodan te se na njega može najviše utjecati. U nekim domovima su zabilježene i neke vrlo velike vrijednosti pa smo zaključili da se radi o malo temperamentnijim obiteljima. Na ovom mjestu treba spomenuti i korištenje slušalica. Ako se slušaju neprimjereno glasno mogu izazvati trajno oštećenje sluha.

Na kraju istraživanja poveli smo otvoreni razgovor u razredu i zaključili da je razina buke

koja nas okružuje visoka, a povremeno i nedopuštena te da je dobro:

  • Češće boraviti u prirodi.
  • Koristiti slušalice i medijske reproduktore na umjerenim snagama.
  • U izuzetno bučnim situacijama obavezno zaštiti sluh i smanjiti vrijeme izlaganja.
  • Povremeno kontrolirati vlastiti sluh (ORL pregledi ).
  • Upozoravati okolinu i institucije na odgovornost u konkretnim situacijama.
  • DOPRINOS KONFRENCIJI: Interaktivno izlaganje na temu zagađenja bukom uključuje inovativne metode učenja i poučavanja te koristi mobitel i aplikacije u svrhu istog. Doprinosi unaprjeđenju sustava rada u razredu na način "Obrnute učionice" i kreativnim metodama integriranja IKT-a u nastavi. Ovaj rad pomaže učenicima da uvide problem, da o njemu diskutiraju i da nastoje pronaći rješenje. nastavnik je samo kordinator rada i pomaže učenicima da uče uz pomoć novih načina saznavanja.

ISHODI UČENJA (za slušatelje izlaganja): - Uočiti prisutnost problema - Promijeniti pristup poučavanju

- Usmjeriti ciljanu skupinu na rješavanje problema - Oblikovati neke ishode učenja povezane sa svojim područjem rada

                                                                                                                                                                                           Objavila: Marija Didović

                                                                                                                                                                                             27.travnja 2022 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________

 

PROJEKT SA UČENICIMA SEDMIH (7.) RAZREDA

 

NAZIV PROJEKTA: Kako vibrira moja okolina

AUTOR: Marija Didović profesor savjetnik glazbene kulture, OŠ Josip Pupačić

SURADNICI: Ante Gašpardi profesor savjetnik glazbene kulture, OŠ Blatine-                  Škrape, učenici sedmih razreda OŠ Josip Pupačić iz Omiša i OŠ Blatine – Škrape iz Splita

SAŽETAK PROJEKTA:

Projekt je nastao iz ideje da učenici viših razreda osnovne škole osvijeste zagađenja bukom u suvremenom životnom okruženju a namjena ovog rada je odgojiti učenika u smijeru društveno angažiranog građanina.

Učenici su dobili zadatak da uz pomoć aplikacije za mjerenje jačine zvuka na smartphoneu snime uzorke različite zvučne kulise. Uzorke zvuka su trebali snimiti u tri različita okruženja: u svom domu, u prirodi i u gradskom okruženju ili shopping centru.

Uzorke zvukova su trebali postaviti u google classroom sa naznakom okruženja.

Nakon prikupljenih podataka učenici su zamoljeni da anonimno ispune forms upitnik. Pitanja koja su im postavljena trebala su dovesti do predpostavljenih teza: jačina zvuka u gradskom okruženju veća je od one snimljene u prirodi. Zvučna slika iz učeničkih domova mogla bi biti dvojaka.

Dobivene rezultate učitelji će predstaviti učenicima na satovima glazbene kulture i potaknuti raspravu među učenicima te ih potaknuti da sami dođu do određenih zaključaka istraživačkog rada.

 

PROJEKT JE PREDSTAVLJEN NA ENTER KONFERENCIJI  ( 11.12.2021.), MEĐUNARODNO ZNANSTVENOJ - STRUČNOJ KONFERENCIJI "IZAZOVI U RADU S DAROVITOM DJECOM" U SKLOPU CENTRA IZVRSNOSTI SPLITSKO - DALMATINSKE ŽUPANIJE.

Više o samom događaju možete pogledati na poveznici:https://enter.izvrsna.hr/

                                                                                         https://enter.izvrsna.hr/speakers/marija-didovic-i-ante-gaspardi/

                                                                                         https://enter.izvrsna.hr/evaluacija/

 

                                                                                                                                     Priredila: Marija Didović prof. savjetnik glazbene kulture

                                                                                                                                                                                                 20.12.2022.

___________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

UTJECAJ I VAŽNOST GLAZBENE KULTURE NA UČENIKE MLAĐE ŠKOLSKE DOBI

 

 

 

Škola: OŠ „Josip Pupačić“ Omiš

Predmet: glazbena kultura

Voditelji: prof. Marija Didović (savjetnik glazbene kulture)

                prof. Marina Fistanić (učitelj savjetnik)

                prof. Martina Milina (učitelj mentor)

 

 

 

                           

 

 

                                                             Omiš, 25.lipnja  2021.


1. Cilj istraživanja, istraživačka pitanja i hipoteze

 

1.1. Cilj istraživanja

Ispitati opći interes za glazbu kod učenika razredne nastave, istražiti njihov afinitet prema glazbenim aktivnostima i uvidjeti postoji li potreba za drugačijom organizacijom nastave glazbene kulture.

 

1.2. Istraživačka  pitanja

1. Imaju li učenici  pozitivne osjećaje prema nastavi glazbene kulture?

2. Povećava li se interes za glazbu kod učenika razredne nastave ako njihov učitelj ili učiteljica svira instrument na nastavi glazbene kulture?

3. Kakav je interes za glazbu kod učenika razredne nastave izvan redovne nastave glazbene kulture?

4. Vole li više grupne ili individualne glazbene aktivnosti?

5. Pokazuju li interes za ples uz glazbu?

6. Imaju li afiniteta prema tradicijskoj glazbi?

 

1.3. Hipoteze

1. Očekuje se da većina učenika  ima pozitivan odnos prema nastavi glazbene kulture.

2. Očekuje se da se interes za glazbu kod učenika  ne povećava ako njihov učitelj ili učiteljica svira instrument na nastavi glazbene kulture.

3. Očekuje se da je interes za glazbu učenika  izvan redovne nastave glazbene kulture prosječan.

4. Očekuje se da više vole grupne aktivnosti.

5. Očekuje se da učenici imaju prosječan interes prema tradicijskoj glazbi.

 

2. Metoda

 

2. 1.Sudionici istraživanja

Učenici četvrtih razreda OŠ Josip Pupačić, sveukupno njih 80. Istraživanje je provedeno tijekom svibnja i lipnja 2021. godine.

 

2. 2. Postupak i instrument

Podatci su prikupljeni uz pomoć online upitnika na platformi Microsoft forms. Anketni upitnici rješavani su u školi, za vrijeme trajanja redovnog sata glazbene kulture. Učenici su ispunjavali upitnike od 10 do 15 minuta. Prije ispunjavanja upitnika  učitelji i učenici su bili upoznati s načinom na koji upitnik trebaju ispuniti te s razlogom ispunjavanja. Anketni upitnik bio je anoniman. Instrument ovog istraživanja bio je anonimni anketni upitnik. Anketni upitnik sadržavao je 13 pitanja o interesu učenika za nastavu glazbene kulture, osjećajima koje učenik gaji prema glazbenoj kulturi, glazbenim aktivnostima koje učenik preferira, učestalosti izvođenja pojedinih glazbenih aktivnosti na nastavi, voli li učenik više pjevati uz korištenje gotovih matrica ili uz živi instrument uz pratnju nastavnice te s kojim bi školskim predmetom rado zamijenio predmet glazbene kulture.

 

3. Rezultati i rasprava

Anketa se može vidjeti na ovoj web stranici

 

Zaključak

U istraživanju je sudjelovalo 80 učenika četvrtih razreda. Od toga 46 djevojčica i 34 dječaka. Da se na nastavi glazbene kulture osjećaju ugodno pozitivno je odgovorilo 79 učenika dok je jedan učenik imao negativan odgovor i ne osjeća se ugodno na nastavi glazbene kulture. Većina učenika na satu voli pjevati ali preferiraju pjevanje u grupi te više vole pjevati zabavne pjesme. Manji interes postoji za tradicijske pjesme ali je četvrtina ispitanika odgovorila da vole pjevati pjesme koje nastavnici glazbene kulture skladaju samo za njih. Većina učenika je odgovorila da se osjeća zabavno dok sviraju na satu i 66% njih  preferira korištenje glazbenih cijevi (boomwhackersa) dok 28% učenika voli koristiti udaraljke. Učenici su često slušali skladbe tijekom sata glazbene kulture i često su izvodili plesne aktivnosti uz glazbu i pjevanje te je 68% ispitanih učenika odgovorilo da im se sviđa kad plešu na satu. Kod kuće 78% učenika voli pjevati i to zabavne pjesme. U razredu njih 88% više voli pjevati uz pratnju živog instrumenta kojeg svira nastavnica. Na pitanje s kojim bi nastavnim predmetom rado zamijenili sat glazbene kulture njih 7 je odgovorilo da bi sat glazbene kulture mijenjalo za sat matematike, dvoje učenika za sat prirode a isto toliko  za sat vjeronauka. Većina pak učenika (86%) ne bi mijenjala sat glazbene kulture za neki drugi predmet.

Iz prikupljenih odgovora možemo zaključiti da su učenici zadovoljni sa organizacijom nastave glazbene kulture te da se osjećaju zadovoljno i ispunjeno sa glazbenim aktivnostima na satu.

Jedini cilj predmeta je pronaći način kako povećati interes sa tradicijske pjesme.

 

Istraživanje su osmislile i provele Marija Didović, Marina Fistanić i Martina Milina.

Anketa se može vidjeti na ovoj web stranici.

 

Priredila prof. Marija Didović (savjetnik glazbene kulture)

___________________________________________________________________________________________________________________________

     IZVJEŠTAJ O ACE CONFERENCE ZAGREB 2020.

19. i 20. listopada 2020. u Zagrebu se održala  druga po redu međunarodna ACE konferencija. Tema bogatog programa bila je „Umjetnost u cjeloživotnom učenju“.

https://ed2.ufzg.hr/ACE/CONFERENCE_PROGRAM_ACE_2020.pdf

Brojni izlagači iz Hrvatske, Slovenije, Vojvodine, Švicarske, Francuske, Velike Britanije, Kande prikazali su svoj rad i svoja istraživanja koj su proveli u obrazovnoj vertikali koristeći različite vrste umjetnost kao izražajno sredstvo i moćno oružje u odgoju i obrazovanju mladih od vrtićkog i školskog uzrasta sve do izbora umjetnosti kao cjeloživotnog poziva.

Bilo nam je zadovoljstvo sudjelovati našim projektom pod nazivom „Ulogiraj se u ritam“. Projektom smo obuhvatili prvi i peti razred koji su prošlu školsku godinu započeli „školom za život“. Cilj je bio potaknuti ekološku svijest kod učenika, osvijestiti mogućnost prenamjene otpadnog materjala koji su oni sami oslikali i nastavili koristiti kao glazbeno - ritamski instrument. Cijeli proces smo prikazali u obliku kratkog pedagoškog videa koji je bio postavljen u virtualnoj sobi za vrijeme trajanja konferencije.

Kako je sve izgledalo na virtualna način pogledajte ovdje:

https://youtu.be/dCI204ahbiY

 

Učenike su kroz projekt  vodile nastavnica glazbene kulture Marija Didović, učiteljica razredne nastave Marina Fistanić i nastavnica informatike Antonia Plepel.

Naš projekt je izašao i u zborniku radova:

https://ed2.ufzg.hr/ACE/ACE_2020_BOOK_OF_ABSTRACTS_SPREAD.pdf

Videouradak našeg projekta:

https://drive.google.com/file/d/1lAL3uuNjwan_7XJYjHxdCxi5YQfCf7nk/view?usp=sharing

Radionice :

https://drive.google.com/file/d/1dMbL81FSTXiDdZz7no3xrwK1AdMZ1r4n/view?usp=sharing

 

https://drive.google.com/file/d/1dMyGdzYsw6Ry7K1H0PKE_avVuCU84F07/view?usp=sharing

 

Ulogiraj se u ritam 3

 

ZAHVALJUJEMO GRADU OMIŠU I NAŠOJ ŠKOLI ŠTO SU PREPOZNALI I PODRŽALI NAŠ PROJEKT!

 

                                                                                                                                                             Priredila prof. Marija Didović (savjetnik glazbene kulture)

______________________________________________________________________________________________________________________

NAŠI PJEVAČI NA ŽUPANIJSKOJ GLAZBENOJ SMOTRI „TO SU DJECA“

 

Prošli četvrtak (24.03.2022.) održana je u Trogiru županijska glazbena smotra „To su djeca“ na kojoj su nastupili glazbeni sastavi iz naše škole: klapa Bepo i zbor OŠ Josip Pupačić Omiš. Bio je to njihov prvi javni nastup nakon dugo vremena. Kako je bilo možete vidjeti ovdje.

Priredila: Marija Didović, prof. savjetnik glazbene kulture

 

 

 

 

 

 

 

 

 

preskoči na navigaciju