« Siječanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
I naša škola se uključila u projekt STEM revolucije u školama. Nakon što smo se prijavili na natječaj Instituta za razvoj i inovativnost mladih, škola je dobila dvadeset micro:bit čipova koji služe ranom učenju programiranja, logičkog razmišljanja i matematičkog modeliranja.
Radi se o tehnologiji koja je u nekim zapadnim zemljama redoviti dio školske opreme, dok je kod nas ideja tek u začetku.
Interes u školi za programiranjem micro:bitova je velik te su se prijavili učenici od petog do osmog razreda. Nakon što su učenici dobili prve zadatke proizašla je i gomila novih ideja za programe i projekte što dokazuje kako ovakav suvremen pristup edukaciji u STEM području itekako može motivirati učenika i potaknuti ga na logično razmišljanje. Mentor učenika u školi je učitelj matematike Miroslav Piperčević, a edukaciju za mentore su prošle i učiteljica tehničke kulture Helena Dabo te učiteljica informatike Sanela Bodiš koje iste aktivnosti vode u još dvije škole.
Cilj STEM revolucije je jačanje interesa učenika za deficitarnim tehničkim i informatičkim zanimanjima. Naziv STEM je akronim riječi iz engleskog jezika: Science, Technology, Engineering i Mathematics. U projektu STEM revolucije na području Hrvatske sudjeluje preko 900 škola, knjižnica i ustanova.