« Siječanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
ŠKOLSKA GODINA 2010./2011.
PROJEKT "RASTIMO ZAJEDNO"
Otkako je uvedena projektna nastava u osnovnim školama, u OŠ Juršići pri odabiru školskih projekata redovito se prate smjernice, aktivnosti i teme koje na godišnjoj razini sugerira UNESCO i zaključci koje donosi Generalna skupština UN. Prošle godine realizirali smo školski projekt na temu "Kulturne različitosti i zbližavanje kultura" .
Ove smo školske godine odlučili aktualizirati temu "Jednakih mogućnosti za sve" i prilagoditi ju stvarnosnoj situaciji i potrebama naše škole.Težnja ove UN-ove inicijative je osigurati jednake mogućnosti zajedničkog obrazovanja za svu djecu svijeta, s posebnim usmjeravanjem na zaštitu ranjivih skupina u smislu marginalizacije i isključivanja. Inicijativa pod nazivom "Jednake mogućnosti za sve" pokrenuta je još prije četiri godine, no smatramo da je zbog svoje iznimne važnosti svevremena te da nije bila aktualna samo 2007. godine, koju je generalna skupština UN-a proglasila "međunarodnom godinom jednakih mogućnosti", već da je to bila godina u kojoj su UN skrenuli pozornost svijetu na globalni problem nejednakih mogućnosti odgoja i obrazovanja za svu djecu. Mi smo se odlučili za cjelogodišnji istraživački projekt integracije djece bez adekvatne roditeljske skrbi pod nazivom "Rastimo zajedno", a pokretači i nositelji ovog eksperimentalnog projekta su djelatnici OŠ Juršići i Kuće milosrđa u Majmajoli.
Do ideje smo došli već potkraj protekle školske godine kada su u našu šklu upisane dvije korisnice Kuće milosrđa, te je nakon dobrih početnih iskustava i odlične suradnje učitelja Škole i odgajatelja iz Kuće Milosrđa ove školske godine odlučeno da se i ostali korisnici osnovnoškolskog uzrasta (njih petero) upišu u OŠ Juršići. Naša škola odabrana je upravo zbog manjeg broja učenika u odjeljenjima što omogućava djeci lakše uklapanje u novu sredinu, a učitelji škole se dodatno educiraju za individualizirani pristup nastavi koji je neophodan u radu sa zanemarivanom djecom. Cilj projekta je povećanje adaptivne i stvaralačke sposobnosti djece i razvoj pozitivnih socijalnih vještina.
Projekt je osmišljen na način da se implementira u sve nastavne i izvannastavne aktivnosti, učioničku, izvanučioničku nastavu i terensku nastavu, integrirane nastavne dane, školske svečanosti, priredbe i izložbe te izlete i ekskurzije. Realizirali smo također i niz kreativno-psihologijskih radionica za sve učenike od I. do VIII. razreda, koje su se dijelom održavale u prostoru OŠ Juršići a dijelom u Kući milosrđa u Majmajoli, te osmislili završnu izložbu učeničkih radova nastalih tijekom realizacije projekta "Rastimo zajedno" koja će biti održana u Domu hrvatskih branitelja u Puli 12. lipnja u 17:00.
JA SAM SRETNO DIJETE
Ja sam sretno dijete jer me svako jutro Sunce dočeka s osmjehom na licu.
Ja sam sretno dijete jer me svakog dana na stolu čeka ručak koji volim.
Ja sam sretno dijete jer se mogu pouzdati u ljude.
Ja sam sretno dijete jer se mogu posvađati i pomiriti sa sestrom.
Ja sam sretno dijete jer idem u školu gdje se družim s dobrim prijateljima i učim uz dobre učitelje.
Ja sam sretno dijete jer imam psa s kojim svaki dan izvodim gluposti.
Ja sam sretno dijete jer imam mačku koja se voli maziti.
Ja sam sretno dijete jer imam zlatne ribice koje će ostvariti sve moje želje.
Ja sam sretno dijete jer imam mlađu sestru s kojom želim igrati nogomet, ali ona želi igrati odbojku pa igramo odbojku.
Ja sam sretno dijete jer se slobodno mogu igrati s prijateljima s kojima se dobro slažem.
Ja sam sretno dijete jer znam da nisam sam.