ŠKOLO LACKOVIĆA CROATE
Jutrom kad se probudim ja na školu pomislim
na lektire i zadatke, znanjem se ponosim
A u školi dani su kao sve iz bajke
crtam, pišem, glumim, o okolišu brinem se.
Školo Lackovića Croate
pjesmom slavim te
u srcu čuvam te.
Školo Lackovića Croate
i kada porastem
uvijek voljeti ću te.
Školo moja volim te.
Ocjenjivanje i vrednovanje učeničkih postignuća
o Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu odličan (5)
o Učenik/ca
n brzo, točno, opširno, logično i argumentirano odgovara na postavljena pitanja
n u potpunosti razumije nastavne sadržaje, proširuje ih vlastitim iskustvom i primjenjuje u životnim situacijama
n samostalno izvodi zaključke i uočava uzročno-posljedične veze, geografske pojave i procese
n posjeduje iznadprosječna znanja, sposobnosti i vještine
n točno i precizno uočava geografske sadržaje na geografskoj karti, izrazito uspješno analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te samostalno donosi zaključke
n izrazito uspješno koristi geografsku kartu u učionici i pri orijentaciji u prostoru na terenskoj nastavi
o Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu vrlo dobar (4)
o Učenik/ca
n sporije ali točno, logično i uglavnom argumentirano odgovara na postavljena pitanja uz eventualno postavljanje potpitanja
n razumije nastavne sadržaje i uspješno primjenjuje stečena znanja
n uglavnom samostalno izvodi zaključke i razumije geografske pojmove i procese
n posjeduje i gotovo uvijek primjenjuje geografska znanja, sposobnosti i vještine
n točno uočava geografske sadržaje na geografskoj karti i uspješno analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te uglavnom samostalno donosi zaključke
n uspješno koristi geografsku kartu u učionici i pri orijentaciji u prostoru na terenskoj nastavi
o Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu dobar (3)
o Učenik/ca
n polagano i uglavnom točno odgovara na postavljena pitanja, uz pomoć učitelja/nastavnika
n uglavnom razumije nastavne sadržaje i djelomično primjenjuje stečena znanja
n uz pomoć učitelja/nastavnika izvodi zaključke i prosječno razumije geografske pojmove i procese
n ponekad nespreman/na iskazati geografska znanja, sposobnosti i vještine
n djelomično uočava geografske sadržaje na geografskoj karti i nepotpuno analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te prosječno donosi zaključke
n koristi geografsku kartu u učionici uz pomoć učitelja/nastavnika i prosječno se orijentira u prostoru na terenskoj nastavi
o Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu dovoljan (2)
o Učenik/ca
n djelomično i površno odgovara na postavljena pitanja, uz pomoć učitelja/nastavnika
n ne razumije u potpunosti nastavne sadržaje i otežano primjenjuje stečena znanja
n uz znatnu pomoć učitelja/nastavnika na jednostavan način nabraja i opisuje geografske pojmove i procese
n ponekad ne pokazuje volju i želju za stjecanjem geografskih znanja, sposobnosti i vještina
n površno uočava geografske sadržaje na geografskoj karti i s pogreškama analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te nesamostalno donosi zaključke
n koristi geografsku kartu u učionici uz pomoć učitelja/nastavnika i teško uočava geografske sadržaje, slabo se orijentira u prostoru na terenskoj nastavi
Ocjenjivanje i vrednovanje učeničkih postignuća
o Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu odličan (5)
o Učenik/ca
n brzo, točno, opširno, logično i argumentirano odgovara na postavljena pitanja
n u potpunosti razumije nastavne sadržaje, proširuje ih vlastitim iskustvom i primjenjuje u životnim situacijama
n samostalno izvodi zaključke i uočava uzročno-posljedične veze, geografske pojave i procese
n posjeduje iznadprosječna znanja, sposobnosti i vještine
n točno i precizno uočava geografske sadržaje na geografskoj karti, izrazito uspješno analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te samostalno donosi zaključke
n izrazito uspješno koristi geografsku kartu u učionici i pri orijentaciji u prostoru na terenskoj nastavi
o Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu vrlo dobar (4)
o Učenik/ca
n sporije ali točno, logično i uglavnom argumentirano odgovara na postavljena pitanja uz eventualno postavljanje potpitanja
n razumije nastavne sadržaje i uspješno primjenjuje stečena znanja
n uglavnom samostalno izvodi zaključke i razumije geografske pojmove i procese
n posjeduje i gotovo uvijek primjenjuje geografska znanja, sposobnosti i vještine
n točno uočava geografske sadržaje na geografskoj karti i uspješno analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te uglavnom samostalno donosi zaključke
n uspješno koristi geografsku kartu u učionici i pri orijentaciji u prostoru na terenskoj nastavi
o Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu dobar (3)
o Učenik/ca
n polagano i uglavnom točno odgovara na postavljena pitanja, uz pomoć učitelja/nastavnika
n uglavnom razumije nastavne sadržaje i djelomično primjenjuje stečena znanja
n uz pomoć učitelja/nastavnika izvodi zaključke i prosječno razumije geografske pojmove i procese
n ponekad nespreman/na iskazati geografska znanja, sposobnosti i vještine
n djelomično uočava geografske sadržaje na geografskoj karti i nepotpuno analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te prosječno donosi zaključke
n koristi geografsku kartu u učionici uz pomoć učitelja/nastavnika i prosječno se orijentira u prostoru na terenskoj nastavi
o Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu dovoljan (2)
o Učenik/ca
n djelomično i površno odgovara na postavljena pitanja, uz pomoć učitelja/nastavnika
n ne razumije u potpunosti nastavne sadržaje i otežano primjenjuje stečena znanja
n uz znatnu pomoć učitelja/nastavnika na jednostavan način nabraja i opisuje geografske pojmove i procese
n ponekad ne pokazuje volju i želju za stjecanjem geografskih znanja, sposobnosti i vještina
n površno uočava geografske sadržaje na geografskoj karti i s pogreškama analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te nesamostalno donosi zaključke
n koristi geografsku kartu u učionici uz pomoć učitelja/nastavnika i teško uočava geografske sadržaje, slabo se orijentira u prostoru na terenskoj nastavi
Ocjenjivanje i vrednovanje učeničkih postignuća
o Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu odličan (5)
o Učenik/ca
n brzo, točno, opširno, logično i argumentirano odgovara na postavljena pitanja
n u potpunosti razumije nastavne sadržaje, proširuje ih vlastitim iskustvom i primjenjuje u životnim situacijama
n samostalno izvodi zaključke i uočava uzročno-posljedične veze, geografske pojave i procese
n posjeduje iznadprosječna znanja, sposobnosti i vještine
n točno i precizno uočava geografske sadržaje na geografskoj karti, izrazito uspješno analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te samostalno donosi zaključke
n izrazito uspješno koristi geografsku kartu u učionici i pri orijentaciji u prostoru na terenskoj nastavi
o Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu vrlo dobar (4)
o Učenik/ca
n sporije ali točno, logično i uglavnom argumentirano odgovara na postavljena pitanja uz eventualno postavljanje potpitanja
n razumije nastavne sadržaje i uspješno primjenjuje stečena znanja
n uglavnom samostalno izvodi zaključke i razumije geografske pojmove i procese
n posjeduje i gotovo uvijek primjenjuje geografska znanja, sposobnosti i vještine
n točno uočava geografske sadržaje na geografskoj karti i uspješno analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te uglavnom samostalno donosi zaključke
n uspješno koristi geografsku kartu u učionici i pri orijentaciji u prostoru na terenskoj nastavi
o Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu dobar (3)
o Učenik/ca
n polagano i uglavnom točno odgovara na postavljena pitanja, uz pomoć učitelja/nastavnika
n uglavnom razumije nastavne sadržaje i djelomično primjenjuje stečena znanja
n uz pomoć učitelja/nastavnika izvodi zaključke i prosječno razumije geografske pojmove i procese
n ponekad nespreman/na iskazati geografska znanja, sposobnosti i vještine
n djelomično uočava geografske sadržaje na geografskoj karti i nepotpuno analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te prosječno donosi zaključke
n koristi geografsku kartu u učionici uz pomoć učitelja/nastavnika i prosječno se orijentira u prostoru na terenskoj nastavi
o Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu dovoljan (2)
o Učenik/ca
n djelomično i površno odgovara na postavljena pitanja, uz pomoć učitelja/nastavnika
n ne razumije u potpunosti nastavne sadržaje i otežano primjenjuje stečena znanja
n uz znatnu pomoć učitelja/nastavnika na jednostavan način nabraja i opisuje geografske pojmove i procese
n ponekad ne pokazuje volju i želju za stjecanjem geografskih znanja, sposobnosti i vještina
n površno uočava geografske sadržaje na geografskoj karti i s pogreškama analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te nesamostalno donosi zaključke
n koristi geografsku kartu u učionici uz pomoć učitelja/nastavnika i teško uočava geografske sadržaje, slabo se orijentira u prostoru na terenskoj nastavi
Ocjenjivanje i vrednovanje učeničkih postignuća
o Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu odličan (5)
o Učenik/ca
n brzo, točno, opširno, logično i argumentirano odgovara na postavljena pitanja
n u potpunosti razumije nastavne sadržaje, proširuje ih vlastitim iskustvom i primjenjuje u životnim situacijama
n samostalno izvodi zaključke i uočava uzročno-posljedične veze, geografske pojave i procese
n posjeduje iznadprosječna znanja, sposobnosti i vještine
n točno i precizno uočava geografske sadržaje na geografskoj karti, izrazito uspješno analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te samostalno donosi zaključke
n izrazito uspješno koristi geografsku kartu u učionici i pri orijentaciji u prostoru na terenskoj nastavi
o Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu vrlo dobar (4)
o Učenik/ca
n sporije ali točno, logično i uglavnom argumentirano odgovara na postavljena pitanja uz eventualno postavljanje potpitanja
n razumije nastavne sadržaje i uspješno primjenjuje stečena znanja
n uglavnom samostalno izvodi zaključke i razumije geografske pojmove i procese
n posjeduje i gotovo uvijek primjenjuje geografska znanja, sposobnosti i vještine
n točno uočava geografske sadržaje na geografskoj karti i uspješno analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te uglavnom samostalno donosi zaključke
n uspješno koristi geografsku kartu u učionici i pri orijentaciji u prostoru na terenskoj nastavi
o Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu dobar (3)
o Učenik/ca
n polagano i uglavnom točno odgovara na postavljena pitanja, uz pomoć učitelja/nastavnika
n uglavnom razumije nastavne sadržaje i djelomično primjenjuje stečena znanja
n uz pomoć učitelja/nastavnika izvodi zaključke i prosječno razumije geografske pojmove i procese
n ponekad nespreman/na iskazati geografska znanja, sposobnosti i vještine
n djelomično uočava geografske sadržaje na geografskoj karti i nepotpuno analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te prosječno donosi zaključke
n koristi geografsku kartu u učionici uz pomoć učitelja/nastavnika i prosječno se orijentira u prostoru na terenskoj nastavi
o Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu dovoljan (2)
o Učenik/ca
n djelomično i površno odgovara na postavljena pitanja, uz pomoć učitelja/nastavnika
n ne razumije u potpunosti nastavne sadržaje i otežano primjenjuje stečena znanja
n uz znatnu pomoć učitelja/nastavnika na jednostavan način nabraja i opisuje geografske pojmove i procese
n ponekad ne pokazuje volju i želju za stjecanjem geografskih znanja, sposobnosti i vještina
n površno uočava geografske sadržaje na geografskoj karti i s pogreškama analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te nesamostalno donosi zaključke
n koristi geografsku kartu u učionici uz pomoć učitelja/nastavnika i teško uočava geografske sadržaje, slabo se orijentira u prostoru na terenskoj nastavi
http://os-kalinovac.skole.hr/?news_id=2283#mod_news
http://os-kalinovac.skole.hr/?news_id=2242#mod_news
http://os-kalinovac.skole.hr/?news_id=2286#mod_news