preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivan Lacković Croata Kalinovac

Login
OŠ Ivan Lacković Croata Kalinovac

     

MS Teams uz Office365

Dokumenti škole za školsku 2023./2024.godinu
Priloženi dokumenti:
GPPR 2023 24.pdf
Kurikulum 2023 24.pdf

Najava događaja

Petak, 21.6.2024. godine završetak nastavne godine

HIMNA ŠKOLE

ŠKOLO LACKOVIĆA CROATE

Jutrom kad se probudim ja na školu pomislim

na lektire i zadatke, znanjem se ponosim

A u školi dani su kao sve iz bajke

crtam, pišem, glumim, o okolišu brinem se.

Školo Lackovića Croate

pjesmom slavim te

u srcu čuvam te.

Školo Lackovića Croate

i kada porastem

uvijek voljeti ću te.

Školo moja volim te.

KNJIŽNICA

e-lektire

Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 9. 2011.

Ukupno: 639252
Ovaj mjesec: 636
Ovaj tjedan: 636
Danas: 54
Razredne stranice 5. razreda
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Ocjenjivanje i vrednovanje učeničkih postignuća
Autor: Elizabeta Trepotec Marić, 21. 1. 2013.

 

Ocjenjivanje i vrednovanje učeničkih postignuća

 

Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu odličan (5)

o  Učenik/ca

n  brzo, točno, opširno, logično i argumentirano odgovara na postavljena pitanja

n  u potpunosti razumije nastavne sadržaje, proširuje ih vlastitim iskustvom i primjenjuje u životnim situacijama

n  samostalno izvodi zaključke i uočava uzročno-posljedične veze, geografske pojave i procese

n  posjeduje iznadprosječna znanja, sposobnosti i vještine

n  točno i precizno uočava geografske sadržaje na geografskoj karti, izrazito uspješno analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te samostalno donosi zaključke

n  izrazito uspješno koristi geografsku kartu u učionici i pri orijentaciji u prostoru na terenskoj nastavi 

 

Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu vrlo dobar (4)

o  Učenik/ca

n  sporije ali točno, logično i uglavnom argumentirano odgovara na postavljena pitanja uz eventualno postavljanje potpitanja

n  razumije nastavne sadržaje i uspješno primjenjuje stečena znanja

n  uglavnom samostalno izvodi zaključke i razumije geografske pojmove i procese

n  posjeduje i gotovo uvijek primjenjuje geografska znanja, sposobnosti i vještine

n  točno uočava geografske sadržaje na geografskoj karti i uspješno analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te uglavnom samostalno donosi zaključke

n  uspješno koristi geografsku kartu u učionici i pri orijentaciji u prostoru na terenskoj nastavi 

Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu dobar (3)

o  Učenik/ca

n  polagano i uglavnom točno odgovara na postavljena pitanja, uz pomoć učitelja/nastavnika

n  uglavnom razumije nastavne sadržaje i djelomično primjenjuje stečena znanja

n  uz pomoć učitelja/nastavnika izvodi zaključke i prosječno razumije geografske pojmove i procese

n  ponekad nespreman/na iskazati geografska znanja, sposobnosti i vještine

n  djelomično uočava geografske sadržaje na geografskoj karti i nepotpuno analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te prosječno donosi zaključke

n  koristi geografsku kartu u učionici uz pomoć učitelja/nastavnika i prosječno se orijentira u prostoru na terenskoj nastavi 

 

Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu dovoljan (2)

o  Učenik/ca

n  djelomično i površno odgovara na postavljena pitanja, uz pomoć učitelja/nastavnika

n  ne razumije u potpunosti nastavne sadržaje i otežano primjenjuje stečena znanja

n  uz znatnu pomoć učitelja/nastavnika na jednostavan način nabraja i opisuje geografske pojmove i procese

n  ponekad ne pokazuje volju i želju za stjecanjem geografskih znanja, sposobnosti i vještina

n  površno uočava geografske sadržaje na geografskoj karti i s pogreškama analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te nesamostalno donosi zaključke

n  koristi geografsku kartu u učionici uz pomoć učitelja/nastavnika i teško uočava geografske sadržaje, slabo se orijentira u prostoru na terenskoj nastavi 

 

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Ocjenjivanje i vrednovanje učeničkih postignuća
Autor: Elizabeta Trepotec Marić, 21. 1. 2013.

 

Ocjenjivanje i vrednovanje učeničkih postignuća

 

Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu odličan (5)

o  Učenik/ca

n  brzo, točno, opširno, logično i argumentirano odgovara na postavljena pitanja

n  u potpunosti razumije nastavne sadržaje, proširuje ih vlastitim iskustvom i primjenjuje u životnim situacijama

n  samostalno izvodi zaključke i uočava uzročno-posljedične veze, geografske pojave i procese

n  posjeduje iznadprosječna znanja, sposobnosti i vještine

n  točno i precizno uočava geografske sadržaje na geografskoj karti, izrazito uspješno analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te samostalno donosi zaključke

n  izrazito uspješno koristi geografsku kartu u učionici i pri orijentaciji u prostoru na terenskoj nastavi 

 

Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu vrlo dobar (4)

o  Učenik/ca

n  sporije ali točno, logično i uglavnom argumentirano odgovara na postavljena pitanja uz eventualno postavljanje potpitanja

n  razumije nastavne sadržaje i uspješno primjenjuje stečena znanja

n  uglavnom samostalno izvodi zaključke i razumije geografske pojmove i procese

n  posjeduje i gotovo uvijek primjenjuje geografska znanja, sposobnosti i vještine

n  točno uočava geografske sadržaje na geografskoj karti i uspješno analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te uglavnom samostalno donosi zaključke

n  uspješno koristi geografsku kartu u učionici i pri orijentaciji u prostoru na terenskoj nastavi 

Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu dobar (3)

o  Učenik/ca

n  polagano i uglavnom točno odgovara na postavljena pitanja, uz pomoć učitelja/nastavnika

n  uglavnom razumije nastavne sadržaje i djelomično primjenjuje stečena znanja

n  uz pomoć učitelja/nastavnika izvodi zaključke i prosječno razumije geografske pojmove i procese

n  ponekad nespreman/na iskazati geografska znanja, sposobnosti i vještine

n  djelomično uočava geografske sadržaje na geografskoj karti i nepotpuno analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te prosječno donosi zaključke

n  koristi geografsku kartu u učionici uz pomoć učitelja/nastavnika i prosječno se orijentira u prostoru na terenskoj nastavi 

 

Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu dovoljan (2)

o  Učenik/ca

n  djelomično i površno odgovara na postavljena pitanja, uz pomoć učitelja/nastavnika

n  ne razumije u potpunosti nastavne sadržaje i otežano primjenjuje stečena znanja

n  uz znatnu pomoć učitelja/nastavnika na jednostavan način nabraja i opisuje geografske pojmove i procese

n  ponekad ne pokazuje volju i želju za stjecanjem geografskih znanja, sposobnosti i vještina

n  površno uočava geografske sadržaje na geografskoj karti i s pogreškama analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te nesamostalno donosi zaključke

n  koristi geografsku kartu u učionici uz pomoć učitelja/nastavnika i teško uočava geografske sadržaje, slabo se orijentira u prostoru na terenskoj nastavi 

 

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Ocjenjivanje i vrednovanje učeničkih postignuća
Autor: Elizabeta Trepotec Marić, 21. 1. 2013.

 

Ocjenjivanje i vrednovanje učeničkih postignuća

 

Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu odličan (5)

o  Učenik/ca

n  brzo, točno, opširno, logično i argumentirano odgovara na postavljena pitanja

n  u potpunosti razumije nastavne sadržaje, proširuje ih vlastitim iskustvom i primjenjuje u životnim situacijama

n  samostalno izvodi zaključke i uočava uzročno-posljedične veze, geografske pojave i procese

n  posjeduje iznadprosječna znanja, sposobnosti i vještine

n  točno i precizno uočava geografske sadržaje na geografskoj karti, izrazito uspješno analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te samostalno donosi zaključke

n  izrazito uspješno koristi geografsku kartu u učionici i pri orijentaciji u prostoru na terenskoj nastavi 

 

Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu vrlo dobar (4)

o  Učenik/ca

n  sporije ali točno, logično i uglavnom argumentirano odgovara na postavljena pitanja uz eventualno postavljanje potpitanja

n  razumije nastavne sadržaje i uspješno primjenjuje stečena znanja

n  uglavnom samostalno izvodi zaključke i razumije geografske pojmove i procese

n  posjeduje i gotovo uvijek primjenjuje geografska znanja, sposobnosti i vještine

n  točno uočava geografske sadržaje na geografskoj karti i uspješno analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te uglavnom samostalno donosi zaključke

n  uspješno koristi geografsku kartu u učionici i pri orijentaciji u prostoru na terenskoj nastavi 

Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu dobar (3)

o  Učenik/ca

n  polagano i uglavnom točno odgovara na postavljena pitanja, uz pomoć učitelja/nastavnika

n  uglavnom razumije nastavne sadržaje i djelomično primjenjuje stečena znanja

n  uz pomoć učitelja/nastavnika izvodi zaključke i prosječno razumije geografske pojmove i procese

n  ponekad nespreman/na iskazati geografska znanja, sposobnosti i vještine

n  djelomično uočava geografske sadržaje na geografskoj karti i nepotpuno analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te prosječno donosi zaključke

n  koristi geografsku kartu u učionici uz pomoć učitelja/nastavnika i prosječno se orijentira u prostoru na terenskoj nastavi 

 

Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu dovoljan (2)

o  Učenik/ca

n  djelomično i površno odgovara na postavljena pitanja, uz pomoć učitelja/nastavnika

n  ne razumije u potpunosti nastavne sadržaje i otežano primjenjuje stečena znanja

n  uz znatnu pomoć učitelja/nastavnika na jednostavan način nabraja i opisuje geografske pojmove i procese

n  ponekad ne pokazuje volju i želju za stjecanjem geografskih znanja, sposobnosti i vještina

n  površno uočava geografske sadržaje na geografskoj karti i s pogreškama analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te nesamostalno donosi zaključke

n  koristi geografsku kartu u učionici uz pomoć učitelja/nastavnika i teško uočava geografske sadržaje, slabo se orijentira u prostoru na terenskoj nastavi 

 

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Elzabeta Trepotec Marić
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Ocjenjivanje i vrednovanje učeničkih postignuća
Autor: Elizabeta Trepotec Marić, 21. 1. 2013.

 

Ocjenjivanje i vrednovanje učeničkih postignuća

 

Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu odličan (5)

o  Učenik/ca

n  brzo, točno, opširno, logično i argumentirano odgovara na postavljena pitanja

n  u potpunosti razumije nastavne sadržaje, proširuje ih vlastitim iskustvom i primjenjuje u životnim situacijama

n  samostalno izvodi zaključke i uočava uzročno-posljedične veze, geografske pojave i procese

n  posjeduje iznadprosječna znanja, sposobnosti i vještine

n  točno i precizno uočava geografske sadržaje na geografskoj karti, izrazito uspješno analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te samostalno donosi zaključke

n  izrazito uspješno koristi geografsku kartu u učionici i pri orijentaciji u prostoru na terenskoj nastavi 

 

Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu vrlo dobar (4)

o  Učenik/ca

n  sporije ali točno, logično i uglavnom argumentirano odgovara na postavljena pitanja uz eventualno postavljanje potpitanja

n  razumije nastavne sadržaje i uspješno primjenjuje stečena znanja

n  uglavnom samostalno izvodi zaključke i razumije geografske pojmove i procese

n  posjeduje i gotovo uvijek primjenjuje geografska znanja, sposobnosti i vještine

n  točno uočava geografske sadržaje na geografskoj karti i uspješno analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te uglavnom samostalno donosi zaključke

n  uspješno koristi geografsku kartu u učionici i pri orijentaciji u prostoru na terenskoj nastavi 

Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu dobar (3)

o  Učenik/ca

n  polagano i uglavnom točno odgovara na postavljena pitanja, uz pomoć učitelja/nastavnika

n  uglavnom razumije nastavne sadržaje i djelomično primjenjuje stečena znanja

n  uz pomoć učitelja/nastavnika izvodi zaključke i prosječno razumije geografske pojmove i procese

n  ponekad nespreman/na iskazati geografska znanja, sposobnosti i vještine

n  djelomično uočava geografske sadržaje na geografskoj karti i nepotpuno analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te prosječno donosi zaključke

n  koristi geografsku kartu u učionici uz pomoć učitelja/nastavnika i prosječno se orijentira u prostoru na terenskoj nastavi 

 

Kriteriji ocjenjivanja za ocjenu dovoljan (2)

o  Učenik/ca

n  djelomično i površno odgovara na postavljena pitanja, uz pomoć učitelja/nastavnika

n  ne razumije u potpunosti nastavne sadržaje i otežano primjenjuje stečena znanja

n  uz znatnu pomoć učitelja/nastavnika na jednostavan način nabraja i opisuje geografske pojmove i procese

n  ponekad ne pokazuje volju i želju za stjecanjem geografskih znanja, sposobnosti i vještina

n  površno uočava geografske sadržaje na geografskoj karti i s pogreškama analizira kartografske, grafičke i slikovne priloge te nesamostalno donosi zaključke

n  koristi geografsku kartu u učionici uz pomoć učitelja/nastavnika i teško uočava geografske sadržaje, slabo se orijentira u prostoru na terenskoj nastavi 

 

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju