preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivan Lacković Croata Kalinovac

Login
OŠ Ivan Lacković Croata Kalinovac

     

MS Teams uz Office365

Dokumenti škole za školsku 2023./2024.godinu
Priloženi dokumenti:
GPPR 2023 24.pdf
Kurikulum 2023 24.pdf

Najava događaja

Petak, 21.6.2024. godine završetak nastavne godine

HIMNA ŠKOLE

ŠKOLO LACKOVIĆA CROATE

Jutrom kad se probudim ja na školu pomislim

na lektire i zadatke, znanjem se ponosim

A u školi dani su kao sve iz bajke

crtam, pišem, glumim, o okolišu brinem se.

Školo Lackovića Croate

pjesmom slavim te

u srcu čuvam te.

Školo Lackovića Croate

i kada porastem

uvijek voljeti ću te.

Školo moja volim te.

KNJIŽNICA

e-lektire

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 9. 2011.

Ukupno: 639252
Ovaj mjesec: 636
Ovaj tjedan: 636
Danas: 54
Upis u srednju školu

Klikom na fotografiju otvara vam se portal www.upisi.hr

Projekti

PRIJATELJ ŠKOLE

 

                                                                                                                                         

Eko škola

Priloženi dokumenti:
Dijamantni status eko skole.docx

Muzejski portal

 

Priloženi dokumenti:
muzejski portal.docx

Jelovnik-školska godina 2023-2024.

Priloženi dokumenti:
Jelovnik za lipanj 2024.docx

Kada zvono zvoni

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
“UČENICI UČE UČENIKE” – Drava, 9. lipnja 2010.
Autor: Elizabeta Trepotec Marić, 10. 6. 2010.

Učenici OŠ Ferdinandovac ugostili su učenike osmog razreda OŠ I.L.C. na Dravi. U sklopu nastave geografije trebamo obraditi temu pod nazivom Zavičaj stoga je ovakav način poučavanja najprimjereniji. Terenska nastava kod učenika pobuđuje veći  interes i motivaciju za usvajanje sadržaja iz neposredne blizine...


Nakon gostovanja učenika iz Ferdinandovca na geografsko - botaničkom rezervatu Đurđevački pijesci suradnju smo nastavili na rijeci Dravi. Na sličan način u obrnutim ulogama gdje su osmaši iz Ferdinandovca bili vodiči mentori, kalnovečki osmaši proširili su svoja znanja vezana uz rijeku Dravu. Radilo se u manjim skupinama od četiri ili pet članova što dodatno doprinosi kvaliteti poučavanja. Razinu usvojenosti sadržaja provjerili su pisanjem kontrolnih zadataka, a najbolji tim (koji je osvojio najviše bodova) nagrađen je čokoladom. U pobjedničkom timu Dravski bećari bili su naši učenici Ana Filjar i Neven Golubić. Ankete koje su na kraju terenske nastave ispunjavali učenici pokazale su zanimljivost ovakvog načina rada, kvalitetnu pripremljenost učenika domaćina i višu razinu usvojenosti sadržaja. Viši cilj ovakve nastave je interaktivnost, osvještavanje o blizini i zaštiti prirodnih ljepota iz neposredne blizine te podizanje samopouzdanja učenika kroz suradnju i prijateljstvo.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
“UČENICI UČE UČENIKE” – Drava, 9. lipnja 2010.
Autor: Elizabeta Trepotec Marić, 10. 6. 2010.

Učenici OŠ Ferdinandovac ugostili su učenike osmog razreda OŠ I.L.C. na Dravi. U sklopu nastave geografije trebamo obraditi temu pod nazivom Zavičaj stoga je ovakav način poučavanja najprimjereniji. Terenska nastava kod učenika pobuđuje veći  interes i motivaciju za usvajanje sadržaja iz neposredne blizine...


Nakon gostovanja učenika iz Ferdinandovca na geografsko - botaničkom rezervatu Đurđevački pijesci suradnju smo nastavili na rijeci Dravi. Na sličan način u obrnutim ulogama gdje su osmaši iz Ferdinandovca bili vodiči mentori, kalnovečki osmaši proširili su svoja znanja vezana uz rijeku Dravu. Radilo se u manjim skupinama od četiri ili pet članova što dodatno doprinosi kvaliteti poučavanja. Razinu usvojenosti sadržaja provjerili su pisanjem kontrolnih zadataka, a najbolji tim (koji je osvojio najviše bodova) nagrađen je čokoladom. U pobjedničkom timu Dravski bećari bili su naši učenici Ana Filjar i Neven Golubić. Ankete koje su na kraju terenske nastave ispunjavali učenici pokazale su zanimljivost ovakvog načina rada, kvalitetnu pripremljenost učenika domaćina i višu razinu usvojenosti sadržaja. Viši cilj ovakve nastave je interaktivnost, osvještavanje o blizini i zaštiti prirodnih ljepota iz neposredne blizine te podizanje samopouzdanja učenika kroz suradnju i prijateljstvo.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju