ŠKOLO LACKOVIĆA CROATE
Jutrom kad se probudim ja na školu pomislim
na lektire i zadatke, znanjem se ponosim
A u školi dani su kao sve iz bajke
crtam, pišem, glumim, o okolišu brinem se.
Školo Lackovića Croate
pjesmom slavim te
u srcu čuvam te.
Školo Lackovića Croate
i kada porastem
uvijek voljeti ću te.
Školo moja volim te.
Učenici OŠ Ferdinandovac ugostili su učenike osmog razreda OŠ I.L.C. na Dravi. U sklopu nastave geografije trebamo obraditi temu pod nazivom Zavičaj stoga je ovakav način poučavanja najprimjereniji. Terenska nastava kod učenika pobuđuje veći interes i motivaciju za usvajanje sadržaja iz neposredne blizine...
Nakon gostovanja učenika iz Ferdinandovca na geografsko - botaničkom rezervatu Đurđevački pijesci suradnju smo nastavili na rijeci Dravi. Na sličan način u obrnutim ulogama gdje su osmaši iz Ferdinandovca bili vodiči mentori, kalnovečki osmaši proširili su svoja znanja vezana uz rijeku Dravu. Radilo se u manjim skupinama od četiri ili pet članova što dodatno doprinosi kvaliteti poučavanja. Razinu usvojenosti sadržaja provjerili su pisanjem kontrolnih zadataka, a najbolji tim (koji je osvojio najviše bodova) nagrađen je čokoladom. U pobjedničkom timu Dravski bećari bili su naši učenici Ana Filjar i Neven Golubić. Ankete koje su na kraju terenske nastave ispunjavali učenici pokazale su zanimljivost ovakvog načina rada, kvalitetnu pripremljenost učenika domaćina i višu razinu usvojenosti sadržaja. Viši cilj ovakve nastave je interaktivnost, osvještavanje o blizini i zaštiti prirodnih ljepota iz neposredne blizine te podizanje samopouzdanja učenika kroz suradnju i prijateljstvo.
Učenici OŠ Ferdinandovac ugostili su učenike osmog razreda OŠ I.L.C. na Dravi. U sklopu nastave geografije trebamo obraditi temu pod nazivom Zavičaj stoga je ovakav način poučavanja najprimjereniji. Terenska nastava kod učenika pobuđuje veći interes i motivaciju za usvajanje sadržaja iz neposredne blizine...
Nakon gostovanja učenika iz Ferdinandovca na geografsko - botaničkom rezervatu Đurđevački pijesci suradnju smo nastavili na rijeci Dravi. Na sličan način u obrnutim ulogama gdje su osmaši iz Ferdinandovca bili vodiči mentori, kalnovečki osmaši proširili su svoja znanja vezana uz rijeku Dravu. Radilo se u manjim skupinama od četiri ili pet članova što dodatno doprinosi kvaliteti poučavanja. Razinu usvojenosti sadržaja provjerili su pisanjem kontrolnih zadataka, a najbolji tim (koji je osvojio najviše bodova) nagrađen je čokoladom. U pobjedničkom timu Dravski bećari bili su naši učenici Ana Filjar i Neven Golubić. Ankete koje su na kraju terenske nastave ispunjavali učenici pokazale su zanimljivost ovakvog načina rada, kvalitetnu pripremljenost učenika domaćina i višu razinu usvojenosti sadržaja. Viši cilj ovakve nastave je interaktivnost, osvještavanje o blizini i zaštiti prirodnih ljepota iz neposredne blizine te podizanje samopouzdanja učenika kroz suradnju i prijateljstvo.