ŠKOLO LACKOVIĆA CROATE
Jutrom kad se probudim ja na školu pomislim
na lektire i zadatke, znanjem se ponosim
A u školi dani su kao sve iz bajke
crtam, pišem, glumim, o okolišu brinem se.
Školo Lackovića Croate
pjesmom slavim te
u srcu čuvam te.
Školo Lackovića Croate
i kada porastem
uvijek voljeti ću te.
Školo moja volim te.
Dana 22. svibnja 2013. osmaši naše škole ugostili su osmaše iz OŠ Ferdinandovac na Đurđevačkim pijescima. Upoznavanje zavičaja kroz terensku nastavu neizbježan je dio plana i programa geografije u 8. razredu.
Učenici osmog razreda OŠ Ivan Lacković Croata usvojili su geografska znanja o Đurđevačkim pijescima kako bi ista mogli prenjeti svojim prijateljima iz OŠ Ferdinandovac. Rad je predviđen u malim skupinama po 4-5 učenika koje poučavaju učenici mentori.
Stupanj usvojenosti znanja provjerili smo kroz pisanu provjeru. Dok su profesor Šadek i profesorica Trepotec Marić ispravljali testove učenici su popunjavali anketu i kroz druženje stjecali nove prijatelje.
Redoslijed i članovi timova:
1. mjesto – KUPINA (Anita Fucak, Filip Miklaušić, Nikola Babec, Nikolina Šincek, Đuro Fusić)
2. mjesto – PESKI (Nikola Pajnić, Vlatka Šokec, Gabrijela Turković, Martina Pleško)
3. mjesto – EPIC FAIL (Luka Hoić, Antonela Pranjić, Maja Bezjak, Josip Šokec)
4. mjesto – PEŠČANI (Marin Muktić, Marija Dautanec, Ana Horvat, Marko Magdić)
5. mjesto – OPASNI PAČIĆI (Nina Šokec, Tomislav Markovica, Valentina Međurečan, Karlo Carek, Josip Podravec)
6. mjesto – MAJČINA DUŠICA (Božica Gorički, Lovro Čavlović, Marinela Nađ, Antonija Grčić, Karolina Škudar)
7. mjesto – KRAFNICE (Mišel Stanjo, Borna Golubić, Petra Frajt, Irinej Matiša, Mihael Barberic)
8. mjesto – PUSTINJAKI (Lovro Kerečeni, Tomislav Đipalo, Martin Fuček, Luka Đođ, Petra Kopljarević)
Članovi tima s najboljim prosječnim rezultatom nagrađeni su slatkim nagradama.
Rezultati ankete:
1. Današnji način rada je:
a) izrazito zanimljiv; 49% učenika
b) zanimljiv; 46% učenika
c) dosadan; 5% učenika
d) izrazito dosadan; 0%
2. Kroz ovakav način rada smatram da gradivo lakše naučim:
a) da; 67% učenika
b) ne; 11% učenika
c) nije važan oblik rada; 22% učenika
3. Učenici mentori bili su:
a) izvrsno pripremljeni; 65% učenika
b) dobro pripremljeni; 22% učenika
c) pripremljeni; 3% učenika
d) nepripremljeni; 10% učenikačenika
4. Svoj rad u timu ocijenio bih ocjenom:
a) nedovoljan; 0% učenika
b) dovoljan; 5% učenika
c) dobar; 0% učenika
d) vrlo dobar; 24% učenika
e) odličan; 71% učenika
5. Želiš li češće ovakav način rada:
a) da; 94% učenika
b) ne; 6% učenika
Posebno mi se svidjelo na satu i moj komentar učenici su pisali: sve mi se svidjelo, super, suradnja, zanimanje, dok smo kopali pješčanog lava, razgledavanje peskov, način rada, bilo je jako dobro, grupa u kojoj sam bila, jako ste dobri; odlični ste; ludo i nezaboravno, trebali bi češće raditi ovakve terenske nastave, upoznavanje drugih učenika...
Nije mi se svidjelo: sve mi se svidjelo, test, to što nismo bili organizirani, krvavi peski, vodič, đaci iz mog tima - nisu me slušali, kad smo pričali o biljkama
Dana 12. lipnja 2013. učenici osmog razreda OŠ Ferdinandovac uzvratili su nam gostoprimstvo na rijeci Dravi kod Perutnice. Istim načinom rada učenici mentori poučavali su članove svojih timova o rijeci Dravi.
Redoslijed i članovi timova:
1. mjesto – MALE ČIGRE (Božica Gorički, Gabrijela Turković, Martina Pleško, Nikola Babec)
2. mjesto – AMUR (Marija Dautanec, Luka Hoić, Karlo Carek, Marko Magdić)
3. mjesto – KIŠA I PRIJATELJI (Vlatka Šokec, Mišel Stanjo, Tomislav Kišiček, Petra Kopljarević)
4. mjesto – DRINK TEAM (Lovro Čavlović, Tomislav Đipalo, Matej Laklija, Petra Frajt)
5. mjesto – VJEVERICE (Nikola Pajnić, Marin Muktić, Karolina Škudar, Turčić)
6. mjesto – LASTAVICE (Antonela Pranjić, Filip Miklaušić, Marinela Nađ, Luka Đođ)
7. mjesto – VIDRE (Anita Fucak, Lovro Kerečeni, Antonija Grčić, Đuro Fusić)
8. mjesto – VOĐA GLOĐA (Nina Šokec, Borna Golubić, Ana Horvat, Martin Fuček, Josip Podravec)
Članovi tima s najboljim prosječnim rezultatom nagrađeni su slatkim nagradama.
Učenici uče učenike i ove godine uspješno su organizirali profesor Šadek i profesorica Trepotec Marić, a učenici su proširili geografske vidike na uži zavičajni prostor i percepciju bliže okolice kao i stjecanje novih prijatelja i simpatija.
Dana 22. svibnja 2013. osmaši naše škole ugostili su osmaše iz OŠ Ferdinandovac na Đurđevačkim pijescima. Upoznavanje zavičaja kroz terensku nastavu neizbježan je dio plana i programa geografije u 8. razredu.
Učenici osmog razreda OŠ Ivan Lacković Croata usvojili su geografska znanja o Đurđevačkim pijescima kako bi ista mogli prenjeti svojim prijateljima iz OŠ Ferdinandovac. Rad je predviđen u malim skupinama po 4-5 učenika koje poučavaju učenici mentori.
Stupanj usvojenosti znanja provjerili smo kroz pisanu provjeru. Dok su profesor Šadek i profesorica Trepotec Marić ispravljali testove učenici su popunjavali anketu i kroz druženje stjecali nove prijatelje.
Redoslijed i članovi timova:
1. mjesto – KUPINA (Anita Fucak, Filip Miklaušić, Nikola Babec, Nikolina Šincek, Đuro Fusić)
2. mjesto – PESKI (Nikola Pajnić, Vlatka Šokec, Gabrijela Turković, Martina Pleško)
3. mjesto – EPIC FAIL (Luka Hoić, Antonela Pranjić, Maja Bezjak, Josip Šokec)
4. mjesto – PEŠČANI (Marin Muktić, Marija Dautanec, Ana Horvat, Marko Magdić)
5. mjesto – OPASNI PAČIĆI (Nina Šokec, Tomislav Markovica, Valentina Međurečan, Karlo Carek, Josip Podravec)
6. mjesto – MAJČINA DUŠICA (Božica Gorički, Lovro Čavlović, Marinela Nađ, Antonija Grčić, Karolina Škudar)
7. mjesto – KRAFNICE (Mišel Stanjo, Borna Golubić, Petra Frajt, Irinej Matiša, Mihael Barberic)
8. mjesto – PUSTINJAKI (Lovro Kerečeni, Tomislav Đipalo, Martin Fuček, Luka Đođ, Petra Kopljarević)
Članovi tima s najboljim prosječnim rezultatom nagrađeni su slatkim nagradama.
Rezultati ankete:
1. Današnji način rada je:
a) izrazito zanimljiv; 49% učenika
b) zanimljiv; 46% učenika
c) dosadan; 5% učenika
d) izrazito dosadan; 0%
2. Kroz ovakav način rada smatram da gradivo lakše naučim:
a) da; 67% učenika
b) ne; 11% učenika
c) nije važan oblik rada; 22% učenika
3. Učenici mentori bili su:
a) izvrsno pripremljeni; 65% učenika
b) dobro pripremljeni; 22% učenika
c) pripremljeni; 3% učenika
d) nepripremljeni; 10% učenikačenika
4. Svoj rad u timu ocijenio bih ocjenom:
a) nedovoljan; 0% učenika
b) dovoljan; 5% učenika
c) dobar; 0% učenika
d) vrlo dobar; 24% učenika
e) odličan; 71% učenika
5. Želiš li češće ovakav način rada:
a) da; 94% učenika
b) ne; 6% učenika
Posebno mi se svidjelo na satu i moj komentar učenici su pisali: sve mi se svidjelo, super, suradnja, zanimanje, dok smo kopali pješčanog lava, razgledavanje peskov, način rada, bilo je jako dobro, grupa u kojoj sam bila, jako ste dobri; odlični ste; ludo i nezaboravno, trebali bi češće raditi ovakve terenske nastave, upoznavanje drugih učenika...
Nije mi se svidjelo: sve mi se svidjelo, test, to što nismo bili organizirani, krvavi peski, vodič, đaci iz mog tima - nisu me slušali, kad smo pričali o biljkama
Dana 12. lipnja 2013. učenici osmog razreda OŠ Ferdinandovac uzvratili su nam gostoprimstvo na rijeci Dravi kod Perutnice. Istim načinom rada učenici mentori poučavali su članove svojih timova o rijeci Dravi.
Redoslijed i članovi timova:
1. mjesto – MALE ČIGRE (Božica Gorički, Gabrijela Turković, Martina Pleško, Nikola Babec)
2. mjesto – AMUR (Marija Dautanec, Luka Hoić, Karlo Carek, Marko Magdić)
3. mjesto – KIŠA I PRIJATELJI (Vlatka Šokec, Mišel Stanjo, Tomislav Kišiček, Petra Kopljarević)
4. mjesto – DRINK TEAM (Lovro Čavlović, Tomislav Đipalo, Matej Laklija, Petra Frajt)
5. mjesto – VJEVERICE (Nikola Pajnić, Marin Muktić, Karolina Škudar, Turčić)
6. mjesto – LASTAVICE (Antonela Pranjić, Filip Miklaušić, Marinela Nađ, Luka Đođ)
7. mjesto – VIDRE (Anita Fucak, Lovro Kerečeni, Antonija Grčić, Đuro Fusić)
8. mjesto – VOĐA GLOĐA (Nina Šokec, Borna Golubić, Ana Horvat, Martin Fuček, Josip Podravec)
Članovi tima s najboljim prosječnim rezultatom nagrađeni su slatkim nagradama.
Učenici uče učenike i ove godine uspješno su organizirali profesor Šadek i profesorica Trepotec Marić, a učenici su proširili geografske vidike na uži zavičajni prostor i percepciju bliže okolice kao i stjecanje novih prijatelja i simpatija.