ŠKOLO LACKOVIĆA CROATE
Jutrom kad se probudim ja na školu pomislim
na lektire i zadatke, znanjem se ponosim
A u školi dani su kao sve iz bajke
crtam, pišem, glumim, o okolišu brinem se.
Školo Lackovića Croate
pjesmom slavim te
u srcu čuvam te.
Školo Lackovića Croate
i kada porastem
uvijek voljeti ću te.
Školo moja volim te.
Vrijedni učenici ekološke družine već duže vrijeme u svojoj učionici prirode i biologije imaju terarij sa vijetnamskim paličnjacima, životinjama koje su izvrstan primjer mimikrije, sposobnosti da se izgledom prilagode okolini.
Vijetnamski paličnjak nije izbirljiv što se tiče hrane. Najbolje ih je hraniti kupinovim lišćem, bršljanom (što jedu rijeđe, ali im je odličan za penjanje) salatom, listom maline... Ova vrsta paličnjaka je poznata po partenogenetskom razmnožavanju (mužjaka je u prirodi vrlo malo), što znači da za reprodukciju nije nužno prisustvo mužjaka.
Dosta su krhki teje potrebno malo više pažnje pri uzimanju u ruke. Nepažnja često dovodi do otpadanja nogu i ticala. Prednost je što imaju sposobnost regeneracije do određene starosti (6mjeseci). Aktivni su noću, stoga je dobro predvečer pošpricati vodom lišće koje jedu. Tako će primiti potrebnu količinu vode, budući da ju ne piju. Danju obično miruju, najčešće na granama.Učenici prema paličnjaima imaju obavezu- vlažiti lišće vodom, donositi svježe lišće, pratiti promjene paličanjaka- rast, presvlačenje...
Učenici iz ovog primjera osim što uče prirodoznanstvene pojmove razvijaju empatiju, suosjećanja, odgovornost, poštovanja kod djece te razvijaju sposobnosti usvajanja obaveza. Kako odrastaju, djeca kroz igru s životinjom usvajaju mnoge vještine, od motoričkih do socijalnih.
Učiteljica prirode i biologije: Martina Lovrak Ivanov
Vrijedni učenici ekološke družine već duže vrijeme u svojoj učionici prirode i biologije imaju terarij sa vijetnamskim paličnjacima, životinjama koje su izvrstan primjer mimikrije, sposobnosti da se izgledom prilagode okolini.
Vijetnamski paličnjak nije izbirljiv što se tiče hrane. Najbolje ih je hraniti kupinovim lišćem, bršljanom (što jedu rijeđe, ali im je odličan za penjanje) salatom, listom maline... Ova vrsta paličnjaka je poznata po partenogenetskom razmnožavanju (mužjaka je u prirodi vrlo malo), što znači da za reprodukciju nije nužno prisustvo mužjaka.
Dosta su krhki teje potrebno malo više pažnje pri uzimanju u ruke. Nepažnja često dovodi do otpadanja nogu i ticala. Prednost je što imaju sposobnost regeneracije do određene starosti (6mjeseci). Aktivni su noću, stoga je dobro predvečer pošpricati vodom lišće koje jedu. Tako će primiti potrebnu količinu vode, budući da ju ne piju. Danju obično miruju, najčešće na granama.Učenici prema paličnjaima imaju obavezu- vlažiti lišće vodom, donositi svježe lišće, pratiti promjene paličanjaka- rast, presvlačenje...
Učenici iz ovog primjera osim što uče prirodoznanstvene pojmove razvijaju empatiju, suosjećanja, odgovornost, poštovanja kod djece te razvijaju sposobnosti usvajanja obaveza. Kako odrastaju, djeca kroz igru s životinjom usvajaju mnoge vještine, od motoričkih do socijalnih.
Učiteljica prirode i biologije: Martina Lovrak Ivanov