ŠKOLO LACKOVIĆA CROATE
Jutrom kad se probudim ja na školu pomislim
na lektire i zadatke, znanjem se ponosim
A u školi dani su kao sve iz bajke
crtam, pišem, glumim, o okolišu brinem se.
Školo Lackovića Croate
pjesmom slavim te
u srcu čuvam te.
Školo Lackovića Croate
i kada porastem
uvijek voljeti ću te.
Školo moja volim te.
Dana 6. svibnja 2015. godine članice Point grupe Gimnazije dr. Ivana Kranjčeva iz Đurđevca (Lucija Šerbeđija iz 4. b, Doroteja Klasan iz 3. a i Monika Mihoković iz 4. b) održale su radionicu u 8. razredu naše škole pod nazivom Nevidljivi prijatelj.
Gimnazijalke, pod vodstvom pedagoginje Jasne Horvat Vlahović, pokušale su osvijestiti pozitivne osobine kod svakog pojedinca 8. razreda.
Osmaši su zainteresirano i aktivno pristupili zadacima koji su pred njih postavile gimnazijalke, a posebno ih se dojmilo što su im radionicu vodile tek nešto starije učenice od njih.
Osvrt na radionicu članica Point grupe:
"Radionica je prošla sasvim solidno. Odradile smo sve što smo zamislile. Mislimo da su učenici saznali sve što ih je zanimalo u vezi Gimnazije, ali i srednje škole općenito.
Kada su vidjeli osobine koje su im drugi napisali, bili su iznenađeni (u pozitivnom smislu), ali i sretni zbog mišljenja koja drugi imaju o njima."
CILJ - SVRHA RADIONICE:
Potaknuti učenike na razmišljanje o pozitivnim osobinama kolega iz razreda i razmjenjivanje poruka koje do sada nisu imali priliku reći jedni drugima.
Dana 6. svibnja 2015. godine članice Point grupe Gimnazije dr. Ivana Kranjčeva iz Đurđevca (Lucija Šerbeđija iz 4. b, Doroteja Klasan iz 3. a i Monika Mihoković iz 4. b) održale su radionicu u 8. razredu naše škole pod nazivom Nevidljivi prijatelj.
Gimnazijalke, pod vodstvom pedagoginje Jasne Horvat Vlahović, pokušale su osvijestiti pozitivne osobine kod svakog pojedinca 8. razreda.
Osmaši su zainteresirano i aktivno pristupili zadacima koji su pred njih postavile gimnazijalke, a posebno ih se dojmilo što su im radionicu vodile tek nešto starije učenice od njih.
Osvrt na radionicu članica Point grupe:
"Radionica je prošla sasvim solidno. Odradile smo sve što smo zamislile. Mislimo da su učenici saznali sve što ih je zanimalo u vezi Gimnazije, ali i srednje škole općenito.
Kada su vidjeli osobine koje su im drugi napisali, bili su iznenađeni (u pozitivnom smislu), ali i sretni zbog mišljenja koja drugi imaju o njima."
CILJ - SVRHA RADIONICE:
Potaknuti učenike na razmišljanje o pozitivnim osobinama kolega iz razreda i razmjenjivanje poruka koje do sada nisu imali priliku reći jedni drugima.