ŠKOLO LACKOVIĆA CROATE
Jutrom kad se probudim ja na školu pomislim
na lektire i zadatke, znanjem se ponosim
A u školi dani su kao sve iz bajke
crtam, pišem, glumim, o okolišu brinem se.
Školo Lackovića Croate
pjesmom slavim te
u srcu čuvam te.
Školo Lackovića Croate
i kada porastem
uvijek voljeti ću te.
Školo moja volim te.
U petak 14.10. ostvarena je terenska nastava u posebni rezervat šumske vegetacija Crne jarke kao korelacija dvaju nastavnih predmeta - Prirode i Hrvatskoga jezika.
Učenici šestog razreda prema planiranoj terenskoj nastavi iz Prirode i Hrvatskoga jezika bili su u šumskom rezervatu Crnih jaraka te prema dogovorenim pravilima izvršili potrebna mjerenja i praktične radove.
Do posebnog rezervata šumske vegetacije vozilo se biciklima.
Za motivaciju kad smo stigli u šumu poslušali smo poučnu priču Šume za ljude te razgovorom ponovili pravila ponašanja u šumi.
Učenici su u parovima rješavali unaprijed dogovorene zadatke. Otisak drveta pomoću papira i glinamola, mjerenje temperature zraka i tla, izračunavanje njene srednje vrijednosti, određivanje kiselosti ili lužnatosti tla, bilježenje koordinata pomoću GPS-a, izračunavanje opsega debla, visine odabranog drveta, prepoznavanje drveća prema listu, kori ili plodu te još mnoge druge zadatke.
Ovaj oblik terenske nastave učeniku omogućuje da testira svoje znanje na terenu, utvrdi i produbi već postojeće znanja te razvija ispravno stajalište o očuvanju i zaštiti šuma.
Učiteljica prirode :Martina Lovrak Ivanov
U petak 14.10. ostvarena je terenska nastava u posebni rezervat šumske vegetacija Crne jarke kao korelacija dvaju nastavnih predmeta - Prirode i Hrvatskoga jezika.
Učenici šestog razreda prema planiranoj terenskoj nastavi iz Prirode i Hrvatskoga jezika bili su u šumskom rezervatu Crnih jaraka te prema dogovorenim pravilima izvršili potrebna mjerenja i praktične radove.
Do posebnog rezervata šumske vegetacije vozilo se biciklima.
Za motivaciju kad smo stigli u šumu poslušali smo poučnu priču Šume za ljude te razgovorom ponovili pravila ponašanja u šumi.
Učenici su u parovima rješavali unaprijed dogovorene zadatke. Otisak drveta pomoću papira i glinamola, mjerenje temperature zraka i tla, izračunavanje njene srednje vrijednosti, određivanje kiselosti ili lužnatosti tla, bilježenje koordinata pomoću GPS-a, izračunavanje opsega debla, visine odabranog drveta, prepoznavanje drveća prema listu, kori ili plodu te još mnoge druge zadatke.
Ovaj oblik terenske nastave učeniku omogućuje da testira svoje znanje na terenu, utvrdi i produbi već postojeće znanja te razvija ispravno stajalište o očuvanju i zaštiti šuma.
Učiteljica prirode :Martina Lovrak Ivanov