ŠKOLO LACKOVIĆA CROATE
Jutrom kad se probudim ja na školu pomislim
na lektire i zadatke, znanjem se ponosim
A u školi dani su kao sve iz bajke
crtam, pišem, glumim, o okolišu brinem se.
Školo Lackovića Croate
pjesmom slavim te
u srcu čuvam te.
Školo Lackovića Croate
i kada porastem
uvijek voljeti ću te.
Školo moja volim te.
U utorak, 6.prosinca održana je korelacija triju nastavnih predmeta na temu „Hrvatski narodni preporod“ u 7. razredu. Jedan nastavni sat objedinio je tri nastavna predmeta: Povijest, Hrvatski jezik i Glazbenu kulturu.
U uvodnom dijelu sata je profesorica Elizabeta Trepotec Marić pročitala priču uvodeći učenike u zimsku atmosferu u doba hrvatskog narodnog preporoda, u vrijeme kada je Ljudevit Gaj napisao, a Ferdo Livadić skladao pjesmu „Još Hrvatska ni propala“.
Pjesma „Još Hrvatska ni propala“ po svojoj vrsti je budnica. Budnice su domoljubne pjesme namijenjene buđenju nacionalnih osjećaja. Hrvatske budnice po uzoru na prvu, Gajevu budnicu, pjevaju o slavnoj narodnoj prošlosti, tužnoj sadašnjosti i izražavaju uvjerenje da je slabost Hrvatske kratkotrajna i da će mladi ilirski naraštaj učiniti domovinu opet velikom i snažnom.
Profesorica je također pričala i o drugim slavnim osobama hrvatskog narodnog preporoda te o glavnim povijesnim zbivanjima koja su se dogodila u tom razdoblju.
U središnjem dijelu sata profesorica Petra Šerbeđija pročitala je istoimenu pjesmu, nakon čega je uslijedila interpretacija. Učenici su izdvajali motive, pjesničke slike, stilska izražajna sredstva i osnovnu misao pjesme. Osim same analize pjesme učenici su u nekoliko rečenica pokušali napisati i obrazložiti kako bi oni, da žive u doba hrvatskog narodnog preporoda, probudili svoj narod da se bori za svoju domovinu i jezik.
U završnom dijelu sata učenici su s učiteljicom Glazbene kulture, Dijanom Habijanec, raspravljali o pjesmama koje su se pjevale u doba hrvatskog narodnog preporoda te naučili pjevati pjesmu „Još Hrvatska ni propala“.
Učenicima su u pjevanju pomogle i naše profesorice.
Da je učenicima bilo zanimljivo, drugačije i poučno, uvjerili su nas njihov komentari na kraju sata. ;)
U utorak, 6.prosinca održana je korelacija triju nastavnih predmeta na temu „Hrvatski narodni preporod“ u 7. razredu. Jedan nastavni sat objedinio je tri nastavna predmeta: Povijest, Hrvatski jezik i Glazbenu kulturu.
U uvodnom dijelu sata je profesorica Elizabeta Trepotec Marić pročitala priču uvodeći učenike u zimsku atmosferu u doba hrvatskog narodnog preporoda, u vrijeme kada je Ljudevit Gaj napisao, a Ferdo Livadić skladao pjesmu „Još Hrvatska ni propala“.
Pjesma „Još Hrvatska ni propala“ po svojoj vrsti je budnica. Budnice su domoljubne pjesme namijenjene buđenju nacionalnih osjećaja. Hrvatske budnice po uzoru na prvu, Gajevu budnicu, pjevaju o slavnoj narodnoj prošlosti, tužnoj sadašnjosti i izražavaju uvjerenje da je slabost Hrvatske kratkotrajna i da će mladi ilirski naraštaj učiniti domovinu opet velikom i snažnom.
Profesorica je također pričala i o drugim slavnim osobama hrvatskog narodnog preporoda te o glavnim povijesnim zbivanjima koja su se dogodila u tom razdoblju.
U središnjem dijelu sata profesorica Petra Šerbeđija pročitala je istoimenu pjesmu, nakon čega je uslijedila interpretacija. Učenici su izdvajali motive, pjesničke slike, stilska izražajna sredstva i osnovnu misao pjesme. Osim same analize pjesme učenici su u nekoliko rečenica pokušali napisati i obrazložiti kako bi oni, da žive u doba hrvatskog narodnog preporoda, probudili svoj narod da se bori za svoju domovinu i jezik.
U završnom dijelu sata učenici su s učiteljicom Glazbene kulture, Dijanom Habijanec, raspravljali o pjesmama koje su se pjevale u doba hrvatskog narodnog preporoda te naučili pjevati pjesmu „Još Hrvatska ni propala“.
Učenicima su u pjevanju pomogle i naše profesorice.
Da je učenicima bilo zanimljivo, drugačije i poučno, uvjerili su nas njihov komentari na kraju sata. ;)