ŠKOLO LACKOVIĆA CROATE
Jutrom kad se probudim ja na školu pomislim
na lektire i zadatke, znanjem se ponosim
A u školi dani su kao sve iz bajke
crtam, pišem, glumim, o okolišu brinem se.
Školo Lackovića Croate
pjesmom slavim te
u srcu čuvam te.
Školo Lackovića Croate
i kada porastem
uvijek voljeti ću te.
Školo moja volim te.
U našoj je školi danas (utorak, 12. travnja 2011.) održana suradnja sa studenticom Likovne akademije u Zagrebu i bivšom učenicom naše škole, Ivanom Karlovčan.
Ivana je zamolila da joj se omogući održavanje sata likovne kulture u svrhu pisanja njezinog diplomskog rada. Tema koju je ona s učenicima odradila bila je: „Mitovi i legende kao likovni izričaj i motivacija u višim razredima osnovne škole“. Učenici su radili likovnom tehnikom tempere, a u svojim radovima, prema uputama Ivane, radili kompozicijska načela te kompozicijske elemente – ritam, kontrast, harmonija, ravnoteža…
Kako bi učenici dobili što bolji uvid u mitove i legende, organizirana je korelacija s predmetima hrvatskog jezika i glazbene kulture. Nastavnice hrvatskog i glazbenog su u prvom dijelu sata ukratko s učenicima prošle osnovna obilježja mitova i legendi te najpoznatija djela koja pripadaju tim književnim vrstama. Nakon toga, Ivana je ukratko govorila o kompoziciji i kompozicijskim elementima, a učenici su zatim prema njezinim uputama slikali svoje radove.
Na kraju je Ivana odabrala nekoliko najupečatljivijih radova koje će prezentirati u svom diplomskom radu.
U našoj je školi danas (utorak, 12. travnja 2011.) održana suradnja sa studenticom Likovne akademije u Zagrebu i bivšom učenicom naše škole, Ivanom Karlovčan.
Ivana je zamolila da joj se omogući održavanje sata likovne kulture u svrhu pisanja njezinog diplomskog rada. Tema koju je ona s učenicima odradila bila je: „Mitovi i legende kao likovni izričaj i motivacija u višim razredima osnovne škole“. Učenici su radili likovnom tehnikom tempere, a u svojim radovima, prema uputama Ivane, radili kompozicijska načela te kompozicijske elemente – ritam, kontrast, harmonija, ravnoteža…
Kako bi učenici dobili što bolji uvid u mitove i legende, organizirana je korelacija s predmetima hrvatskog jezika i glazbene kulture. Nastavnice hrvatskog i glazbenog su u prvom dijelu sata ukratko s učenicima prošle osnovna obilježja mitova i legendi te najpoznatija djela koja pripadaju tim književnim vrstama. Nakon toga, Ivana je ukratko govorila o kompoziciji i kompozicijskim elementima, a učenici su zatim prema njezinim uputama slikali svoje radove.
Na kraju je Ivana odabrala nekoliko najupečatljivijih radova koje će prezentirati u svom diplomskom radu.