ŠKOLO LACKOVIĆA CROATE
Jutrom kad se probudim ja na školu pomislim
na lektire i zadatke, znanjem se ponosim
A u školi dani su kao sve iz bajke
crtam, pišem, glumim, o okolišu brinem se.
Školo Lackovića Croate
pjesmom slavim te
u srcu čuvam te.
Školo Lackovića Croate
i kada porastem
uvijek voljeti ću te.
Školo moja volim te.
U srijedu, 4. svibnja, 2011. godine, održana je radionica u drugom razredu naše škole. Naziv radionice bio je Duga sličnosti i duga razlika (prema Uzelac, Bognar, Budimo prijatelji, 1994.), a cilj se očitovao kroz bolje međusobno upoznavanje, upoznavanje sličnosti i razlika između prijatelja iz razreda i poštivanje tih različitosti, te osvješćivanje tolerancije među učenicima.
Nakon kratkog uvoda o radionici, učenici su za motivaciju zamišljali da šetaju trgom punim nepoznatih ljudi i na moj znak su zastali te se s osobom iz razreda koja im je bila najbliža upoznali kao da se nikada u životu nisu vidjeli. Zatim je uslijedio zadatak u parovima koje su formirali upoznavanjem. Pedagoginja je podijelila papire u boji na kojima su bile nacrtane dvije duge – DUGA SLIČNOSTI I DUGA RAZLIKA. Učenici su u te duge morali upisati svoje međusobne sličnosti i razlike sa svojim parom. Kad su izvršili te zadatke jedni drugima su prezentirali svoje radove te na kraju ukrasili svoje duge. Sljedeća aktivnost bio je grupni rad – učenici su bili podijeljeni u 5 grupa po četiri člana. Svaka je grupa dobila pet pitanja iz Dugine pitalice na koja su odgovarali svaki učenik za sebe na papiriće koje im je pedagoginja podijelila. Nakon što su odgovorili na pitanja iz Dugine pitalice unutar grupe razmijenili su odgovore te ustanovili da su u nekim pojedinostima veoma slični. Na kraju sata raspravljalo se o tome koja im je duga bila draža te o tome kako su se iznenadili u sličnostima. Pedagoginja je zatim podijelila papire na kojima su bili smješkići za evaluaciju sata i razumijevanja radionice.
Pedagoginja:
Katarina Đurinović
U srijedu, 4. svibnja, 2011. godine, održana je radionica u drugom razredu naše škole. Naziv radionice bio je Duga sličnosti i duga razlika (prema Uzelac, Bognar, Budimo prijatelji, 1994.), a cilj se očitovao kroz bolje međusobno upoznavanje, upoznavanje sličnosti i razlika između prijatelja iz razreda i poštivanje tih različitosti, te osvješćivanje tolerancije među učenicima.
Nakon kratkog uvoda o radionici, učenici su za motivaciju zamišljali da šetaju trgom punim nepoznatih ljudi i na moj znak su zastali te se s osobom iz razreda koja im je bila najbliža upoznali kao da se nikada u životu nisu vidjeli. Zatim je uslijedio zadatak u parovima koje su formirali upoznavanjem. Pedagoginja je podijelila papire u boji na kojima su bile nacrtane dvije duge – DUGA SLIČNOSTI I DUGA RAZLIKA. Učenici su u te duge morali upisati svoje međusobne sličnosti i razlike sa svojim parom. Kad su izvršili te zadatke jedni drugima su prezentirali svoje radove te na kraju ukrasili svoje duge. Sljedeća aktivnost bio je grupni rad – učenici su bili podijeljeni u 5 grupa po četiri člana. Svaka je grupa dobila pet pitanja iz Dugine pitalice na koja su odgovarali svaki učenik za sebe na papiriće koje im je pedagoginja podijelila. Nakon što su odgovorili na pitanja iz Dugine pitalice unutar grupe razmijenili su odgovore te ustanovili da su u nekim pojedinostima veoma slični. Na kraju sata raspravljalo se o tome koja im je duga bila draža te o tome kako su se iznenadili u sličnostima. Pedagoginja je zatim podijelila papire na kojima su bili smješkići za evaluaciju sata i razumijevanja radionice.
Pedagoginja:
Katarina Đurinović