preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivan Lacković Croata Kalinovac

Login
OŠ Ivan Lacković Croata Kalinovac

     

MS Teams uz Office365

Dokumenti škole za školsku 2023./2024.godinu
Priloženi dokumenti:
GPPR 2023 24.pdf
Kurikulum 2023 24.pdf

Najava događaja

Petak, 21.6.2024. godine završetak nastavne godine

HIMNA ŠKOLE

ŠKOLO LACKOVIĆA CROATE

Jutrom kad se probudim ja na školu pomislim

na lektire i zadatke, znanjem se ponosim

A u školi dani su kao sve iz bajke

crtam, pišem, glumim, o okolišu brinem se.

Školo Lackovića Croate

pjesmom slavim te

u srcu čuvam te.

Školo Lackovića Croate

i kada porastem

uvijek voljeti ću te.

Školo moja volim te.

KNJIŽNICA

e-lektire

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 9. 2011.

Ukupno: 639252
Ovaj mjesec: 636
Ovaj tjedan: 636
Danas: 54
Upis u srednju školu

Klikom na fotografiju otvara vam se portal www.upisi.hr

Projekti

PRIJATELJ ŠKOLE

 

                                                                                                                                         

Eko škola

Priloženi dokumenti:
Dijamantni status eko skole.docx

Muzejski portal

 

Priloženi dokumenti:
muzejski portal.docx

Jelovnik-školska godina 2023-2024.

Priloženi dokumenti:
Jelovnik za lipanj 2024.docx

Kada zvono zvoni

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Duga sličnosti i duga razlika
Autor: Darijo Čamilović, 6. 5. 2011.

             U srijedu, 4. svibnja, 2011. godine, održana je radionica u drugom razredu naše škole. Naziv radionice bio je Duga sličnosti i duga razlika (prema Uzelac, Bognar, Budimo prijatelji, 1994.), a cilj se očitovao kroz bolje međusobno upoznavanje, upoznavanje sličnosti i razlika između prijatelja iz razreda i poštivanje tih različitosti, te osvješćivanje tolerancije među učenicima.


        Nakon kratkog uvoda o radionici, učenici su za motivaciju zamišljali da šetaju trgom punim nepoznatih ljudi i na moj znak su zastali te se s osobom iz razreda koja im je bila najbliža upoznali kao da se nikada u životu nisu vidjeli. Zatim je uslijedio zadatak u parovima koje su formirali upoznavanjem. Pedagoginja je podijelila papire u boji na kojima su bile nacrtane dvije duge – DUGA SLIČNOSTI I DUGA RAZLIKA. Učenici su u te duge morali upisati svoje međusobne sličnosti i razlike sa svojim parom. Kad su izvršili te zadatke jedni drugima su prezentirali svoje radove te na kraju ukrasili svoje duge. Sljedeća aktivnost bio je grupni rad – učenici su bili podijeljeni u 5 grupa po četiri člana. Svaka je grupa dobila pet pitanja iz Dugine pitalice na koja su odgovarali svaki učenik za sebe na papiriće koje im je pedagoginja podijelila. Nakon što su odgovorili na pitanja iz Dugine pitalice unutar grupe razmijenili su odgovore te ustanovili da su u nekim pojedinostima veoma slični. Na kraju sata raspravljalo se o tome koja im je duga bila draža te o tome kako su se iznenadili u sličnostima. Pedagoginja je zatim podijelila  papire na kojima su bili smješkići za evaluaciju sata i razumijevanja radionice.

 

Pedagoginja:

Katarina Đurinović



Priloženi dokumenti:
Duga_slicnosti_i_duga_razlika.doc (1.27 MB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Duga sličnosti i duga razlika
Autor: Darijo Čamilović, 6. 5. 2011.

             U srijedu, 4. svibnja, 2011. godine, održana je radionica u drugom razredu naše škole. Naziv radionice bio je Duga sličnosti i duga razlika (prema Uzelac, Bognar, Budimo prijatelji, 1994.), a cilj se očitovao kroz bolje međusobno upoznavanje, upoznavanje sličnosti i razlika između prijatelja iz razreda i poštivanje tih različitosti, te osvješćivanje tolerancije među učenicima.


        Nakon kratkog uvoda o radionici, učenici su za motivaciju zamišljali da šetaju trgom punim nepoznatih ljudi i na moj znak su zastali te se s osobom iz razreda koja im je bila najbliža upoznali kao da se nikada u životu nisu vidjeli. Zatim je uslijedio zadatak u parovima koje su formirali upoznavanjem. Pedagoginja je podijelila papire u boji na kojima su bile nacrtane dvije duge – DUGA SLIČNOSTI I DUGA RAZLIKA. Učenici su u te duge morali upisati svoje međusobne sličnosti i razlike sa svojim parom. Kad su izvršili te zadatke jedni drugima su prezentirali svoje radove te na kraju ukrasili svoje duge. Sljedeća aktivnost bio je grupni rad – učenici su bili podijeljeni u 5 grupa po četiri člana. Svaka je grupa dobila pet pitanja iz Dugine pitalice na koja su odgovarali svaki učenik za sebe na papiriće koje im je pedagoginja podijelila. Nakon što su odgovorili na pitanja iz Dugine pitalice unutar grupe razmijenili su odgovore te ustanovili da su u nekim pojedinostima veoma slični. Na kraju sata raspravljalo se o tome koja im je duga bila draža te o tome kako su se iznenadili u sličnostima. Pedagoginja je zatim podijelila  papire na kojima su bili smješkići za evaluaciju sata i razumijevanja radionice.

 

Pedagoginja:

Katarina Đurinović



Priloženi dokumenti:
Duga_slicnosti_i_duga_razlika.doc (1.27 MB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju