ŠKOLO LACKOVIĆA CROATE
Jutrom kad se probudim ja na školu pomislim
na lektire i zadatke, znanjem se ponosim
A u školi dani su kao sve iz bajke
crtam, pišem, glumim, o okolišu brinem se.
Školo Lackovića Croate
pjesmom slavim te
u srcu čuvam te.
Školo Lackovića Croate
i kada porastem
uvijek voljeti ću te.
Školo moja volim te.
U petak, 22. veljače obilježili smo Dan hrvatske glagoljice i glagoljaštva i Međunarodni dan materinskog jezika.
Hrvatski sabor proglasio je 22. veljače Danom hrvatske glagoljice i glagoljaštva kao spomen na dan kada je 1483. godine tiskana prva hrvatska knjiga - Misal po zakonu rimskoga dvora.
UNESCO je pak, svjestan važnosti materinskog jezika, donio odluku o proglašenju 21. veljače Međunarodnim danom materinskog jezika, podsjećajući na važnost očuvanja vlastitog jezika, ali i jezične raznolikosti na globalnoj razini.
Tom obilježavanju priključili su se i učenici petog razreda naše škole. Oni su u koorelaciji nastave informatike i knjižnice odradili zanimljivu radionicu u kojoj su učili o povijesnom hrvatskom pismu i jednom od nezaobilaznih simbola nacionalnog identiteta. Najprije su u knjižnici slušali predavanje o glagoljici, da bi zatim izrađivali privjeske od glinamola sa glagoljičnim slovima. Nakon toga su u informatičkoj učionici pomoću različitih programa izrađivali natpise na glagoljici.
U petak, 22. veljače obilježili smo Dan hrvatske glagoljice i glagoljaštva i Međunarodni dan materinskog jezika.
Hrvatski sabor proglasio je 22. veljače Danom hrvatske glagoljice i glagoljaštva kao spomen na dan kada je 1483. godine tiskana prva hrvatska knjiga - Misal po zakonu rimskoga dvora.
UNESCO je pak, svjestan važnosti materinskog jezika, donio odluku o proglašenju 21. veljače Međunarodnim danom materinskog jezika, podsjećajući na važnost očuvanja vlastitog jezika, ali i jezične raznolikosti na globalnoj razini.
Tom obilježavanju priključili su se i učenici petog razreda naše škole. Oni su u koorelaciji nastave informatike i knjižnice odradili zanimljivu radionicu u kojoj su učili o povijesnom hrvatskom pismu i jednom od nezaobilaznih simbola nacionalnog identiteta. Najprije su u knjižnici slušali predavanje o glagoljici, da bi zatim izrađivali privjeske od glinamola sa glagoljičnim slovima. Nakon toga su u informatičkoj učionici pomoću različitih programa izrađivali natpise na glagoljici.