ŠKOLO LACKOVIĆA CROATE
Jutrom kad se probudim ja na školu pomislim
na lektire i zadatke, znanjem se ponosim
A u školi dani su kao sve iz bajke
crtam, pišem, glumim, o okolišu brinem se.
Školo Lackovića Croate
pjesmom slavim te
u srcu čuvam te.
Školo Lackovića Croate
i kada porastem
uvijek voljeti ću te.
Školo moja volim te.
Međunarodni dan tolerancije obilježava se 16. studenoga. To je dan koji nas podsjeća na poštovanje i uvažavanje drugačijih od nas.
UNESCO je proglašenjem Međunarodnog dana tolerancije skrenuo pozornost na brojne međunarodne akte koji se tiču ljudskih prava te je dao definiciju tolerancije koja glasi:
„Tolerancija je poštovanje, prihvaćanje i uvažavanje bogatstva različitosti u našim svjetskim kulturama, naša forma izražavanja i način da budemo ljudi.Tolerancija podrazumijeva volju i sposobnost prihvatiti i dopustiti različitost, bilo da se radi o razlikama u političkom uvjerenju, ili o vjerskim, rasnim ili spolnim razlikama.“
Učenici 1. i 4. razreda su razgovarali o toleranciji i rješavali listiće sa pitanjima i odgovorima. Zaključili smo da je važno poštivati jedni druge bez obzira na razlike te smo zatim nacrtali svoje dlanove kojima širimo ljubav a koje smo složili u slikovnicu sa naslovom „Živimo zajedno ali sa razlikama.“ Obradili smo i nastavnu jedinicu „Ona želi igrati nogomet“ u kojoj su učenici naučili o važnosti ravnopravnosti spolova te što su predrasude i stereotipi.
Međunarodni dan tolerancije obilježava se 16. studenoga. To je dan koji nas podsjeća na poštovanje i uvažavanje drugačijih od nas.
UNESCO je proglašenjem Međunarodnog dana tolerancije skrenuo pozornost na brojne međunarodne akte koji se tiču ljudskih prava te je dao definiciju tolerancije koja glasi:
„Tolerancija je poštovanje, prihvaćanje i uvažavanje bogatstva različitosti u našim svjetskim kulturama, naša forma izražavanja i način da budemo ljudi.Tolerancija podrazumijeva volju i sposobnost prihvatiti i dopustiti različitost, bilo da se radi o razlikama u političkom uvjerenju, ili o vjerskim, rasnim ili spolnim razlikama.“
Učenici 1. i 4. razreda su razgovarali o toleranciji i rješavali listiće sa pitanjima i odgovorima. Zaključili smo da je važno poštivati jedni druge bez obzira na razlike te smo zatim nacrtali svoje dlanove kojima širimo ljubav a koje smo složili u slikovnicu sa naslovom „Živimo zajedno ali sa razlikama.“ Obradili smo i nastavnu jedinicu „Ona želi igrati nogomet“ u kojoj su učenici naučili o važnosti ravnopravnosti spolova te što su predrasude i stereotipi.