ŠKOLO LACKOVIĆA CROATE
Jutrom kad se probudim ja na školu pomislim
na lektire i zadatke, znanjem se ponosim
A u školi dani su kao sve iz bajke
crtam, pišem, glumim, o okolišu brinem se.
Školo Lackovića Croate
pjesmom slavim te
u srcu čuvam te.
Školo Lackovića Croate
i kada porastem
uvijek voljeti ću te.
Školo moja volim te.
Učenici 3.razreda zajedno sa svojom učiteljicom Jasnom Mikalušić imali su integrirani dan u školskoj knjižnici. Tema dana bila je Čudnovate zgode šegrta Hlapića. Učenici su najprije pogledali kratku prezentaciju o slavnoj dječjoj književnici Ivani Brlić-Mažuranić nakon čega su se uputili u knjižnicu.
U knjižnici ih je čekalo pravo iznenađenje, čekao ih je sam šegrt Hlapić koji je iz prve ruke ispričao svoje pustolovine. Nakon toga krenuo je rad u grupama.
Učenici su oslikavali svoje označivače za knjige, crtali stripove i glumili likove iz knjige. Integriranom danu priključila se i učiteljica njemačkog jezika Sanja Kolar koja je svoj sat uklopila u ovaj drugačiji vid nastave. Provesti cijeli radni dan u knjižnici, okružen čudnovatim likovima, pričama i knjgama za djecu je jedno posebno i nezamjenjivo iskustvo. Na taj način senzibiliziramo ih za pisanu riječ i približavamo im knjigu i čitanje.
Učenici 3.razreda zajedno sa svojom učiteljicom Jasnom Mikalušić imali su integrirani dan u školskoj knjižnici. Tema dana bila je Čudnovate zgode šegrta Hlapića. Učenici su najprije pogledali kratku prezentaciju o slavnoj dječjoj književnici Ivani Brlić-Mažuranić nakon čega su se uputili u knjižnicu.
U knjižnici ih je čekalo pravo iznenađenje, čekao ih je sam šegrt Hlapić koji je iz prve ruke ispričao svoje pustolovine. Nakon toga krenuo je rad u grupama.
Učenici su oslikavali svoje označivače za knjige, crtali stripove i glumili likove iz knjige. Integriranom danu priključila se i učiteljica njemačkog jezika Sanja Kolar koja je svoj sat uklopila u ovaj drugačiji vid nastave. Provesti cijeli radni dan u knjižnici, okružen čudnovatim likovima, pričama i knjgama za djecu je jedno posebno i nezamjenjivo iskustvo. Na taj način senzibiliziramo ih za pisanu riječ i približavamo im knjigu i čitanje.