preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivan Lacković Croata Kalinovac

Login
OŠ Ivan Lacković Croata Kalinovac

     

MS Teams uz Office365

Dokumenti škole za školsku 2023./2024.godinu
Priloženi dokumenti:
GPPR 2023 24.pdf
Kurikulum 2023 24.pdf

Najava događaja

Petak, 21.6.2024. godine završetak nastavne godine

HIMNA ŠKOLE

ŠKOLO LACKOVIĆA CROATE

Jutrom kad se probudim ja na školu pomislim

na lektire i zadatke, znanjem se ponosim

A u školi dani su kao sve iz bajke

crtam, pišem, glumim, o okolišu brinem se.

Školo Lackovića Croate

pjesmom slavim te

u srcu čuvam te.

Školo Lackovića Croate

i kada porastem

uvijek voljeti ću te.

Školo moja volim te.

KNJIŽNICA

e-lektire

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 9. 2011.

Ukupno: 639244
Ovaj mjesec: 628
Ovaj tjedan: 628
Danas: 46
Upis u srednju školu

Klikom na fotografiju otvara vam se portal www.upisi.hr

Projekti

PRIJATELJ ŠKOLE

 

                                                                                                                                         

Eko škola

Priloženi dokumenti:
Dijamantni status eko skole.docx

Muzejski portal

 

Priloženi dokumenti:
muzejski portal.docx

Jelovnik-školska godina 2023-2024.

Priloženi dokumenti:
Jelovnik za lipanj 2024.docx

Kada zvono zvoni

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dani medijske pismenosti
Autor: KRISTINA DOMOVIĆ, 23. 4. 2021.

Naša škola uključila se u 4. dane medijske pismenosti. Učenici viših razreda u ovom su tjednu pogledali dvije videolekcije: „Što da radim bez jutjub(er)a?“ i „Kako prepoznati dezinformacije i lažne vijesti“.     

  Što je medijska pismenost?  Nazivaju je abecedom za 21. stoljeće. To je jedna od ključnih kompetencija današnjice, s obzirom da živimo u digitaliziranom svijetu koji se ubrzano mijenja i razvija. „Zbog toga je važno građane (posebice djecu i mlade) osnažiti vještinama i znanjem koje će im pomoći da razumiju kako mediji rade, da znaju provjeriti ​​točnost informacija, te da znaju koristiti, kreirati i dijeliti medijske sadržaje i informacije“, citiramo s njihove mrežne stranice www.medijskapismenost.hr

Osim odabranih videolekcija, naši učenici mogu tamo naći još zanimljivih i korisnih materijala. Također, pozivamo i roditelje da pogledaju i prouče sadržaje stranice, posebno videolekcije za roditelje.                                                                                                                                                                                                               


„Utjecaj medija na živote djece i odraslih nameće potrebu za njihovim boljim razumijevanjem. Što nam mediji donose u život, kako poučiti djecu da ih sigurno koriste i razviju kritičko mišljenje, koja je razlika između medijski posredovane stvarnosti i onoga što mi mislimo da se uistinu događa, zašto mediji nekim temama daju više prostora i vremena, a nekima manje, kako tumačimo oglase, koja je razlika između realityja i igranog programa, kako nastaju medijski sadržaji… samo su neka od pitanja na koja ćemo zajedno s čitateljima tražiti odgovore i promišljanja stručnjaka, roditelja i učitelja. Na portalu donosimo i primjere dobre prakse iz hrvatskih škola, vrtića i udruga, materijale namijenjene obrazovnim djelatnicima za održavanje satova medijske pismenosti s djecom i mladima te njihovim roditeljima, savjete za roditelje kad je riječ o djeci i medijima te provjerene informacije o medijskom obrazovanju, medijima i njihovom utjecaju, kao i novim trendovima i izazovima života u moderno doba“, stoji u njihovom portalu.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dani medijske pismenosti
Autor: KRISTINA DOMOVIĆ, 23. 4. 2021.

Naša škola uključila se u 4. dane medijske pismenosti. Učenici viših razreda u ovom su tjednu pogledali dvije videolekcije: „Što da radim bez jutjub(er)a?“ i „Kako prepoznati dezinformacije i lažne vijesti“.     

  Što je medijska pismenost?  Nazivaju je abecedom za 21. stoljeće. To je jedna od ključnih kompetencija današnjice, s obzirom da živimo u digitaliziranom svijetu koji se ubrzano mijenja i razvija. „Zbog toga je važno građane (posebice djecu i mlade) osnažiti vještinama i znanjem koje će im pomoći da razumiju kako mediji rade, da znaju provjeriti ​​točnost informacija, te da znaju koristiti, kreirati i dijeliti medijske sadržaje i informacije“, citiramo s njihove mrežne stranice www.medijskapismenost.hr

Osim odabranih videolekcija, naši učenici mogu tamo naći još zanimljivih i korisnih materijala. Također, pozivamo i roditelje da pogledaju i prouče sadržaje stranice, posebno videolekcije za roditelje.                                                                                                                                                                                                               


„Utjecaj medija na živote djece i odraslih nameće potrebu za njihovim boljim razumijevanjem. Što nam mediji donose u život, kako poučiti djecu da ih sigurno koriste i razviju kritičko mišljenje, koja je razlika između medijski posredovane stvarnosti i onoga što mi mislimo da se uistinu događa, zašto mediji nekim temama daju više prostora i vremena, a nekima manje, kako tumačimo oglase, koja je razlika između realityja i igranog programa, kako nastaju medijski sadržaji… samo su neka od pitanja na koja ćemo zajedno s čitateljima tražiti odgovore i promišljanja stručnjaka, roditelja i učitelja. Na portalu donosimo i primjere dobre prakse iz hrvatskih škola, vrtića i udruga, materijale namijenjene obrazovnim djelatnicima za održavanje satova medijske pismenosti s djecom i mladima te njihovim roditeljima, savjete za roditelje kad je riječ o djeci i medijima te provjerene informacije o medijskom obrazovanju, medijima i njihovom utjecaju, kao i novim trendovima i izazovima života u moderno doba“, stoji u njihovom portalu.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju