ŠKOLO LACKOVIĆA CROATE
Jutrom kad se probudim ja na školu pomislim
na lektire i zadatke, znanjem se ponosim
A u školi dani su kao sve iz bajke
crtam, pišem, glumim, o okolišu brinem se.
Školo Lackovića Croate
pjesmom slavim te
u srcu čuvam te.
Školo Lackovića Croate
i kada porastem
uvijek voljeti ću te.
Školo moja volim te.
Naša škola uključila se u 4. dane medijske pismenosti. Učenici viših razreda u ovom su tjednu pogledali dvije videolekcije: „Što da radim bez jutjub(er)a?“ i „Kako prepoznati dezinformacije i lažne vijesti“.
Što je medijska pismenost? Nazivaju je abecedom za 21. stoljeće. To je jedna od ključnih kompetencija današnjice, s obzirom da živimo u digitaliziranom svijetu koji se ubrzano mijenja i razvija. „Zbog toga je važno građane (posebice djecu i mlade) osnažiti vještinama i znanjem koje će im pomoći da razumiju kako mediji rade, da znaju provjeriti točnost informacija, te da znaju koristiti, kreirati i dijeliti medijske sadržaje i informacije“, citiramo s njihove mrežne stranice www.medijskapismenost.hr.
Osim odabranih videolekcija, naši učenici mogu tamo naći još zanimljivih i korisnih materijala. Također, pozivamo i roditelje da pogledaju i prouče sadržaje stranice, posebno videolekcije za roditelje.
„Utjecaj medija na živote djece i odraslih nameće potrebu za njihovim boljim razumijevanjem. Što nam mediji donose u život, kako poučiti djecu da ih sigurno koriste i razviju kritičko mišljenje, koja je razlika između medijski posredovane stvarnosti i onoga što mi mislimo da se uistinu događa, zašto mediji nekim temama daju više prostora i vremena, a nekima manje, kako tumačimo oglase, koja je razlika između realityja i igranog programa, kako nastaju medijski sadržaji… samo su neka od pitanja na koja ćemo zajedno s čitateljima tražiti odgovore i promišljanja stručnjaka, roditelja i učitelja. Na portalu donosimo i primjere dobre prakse iz hrvatskih škola, vrtića i udruga, materijale namijenjene obrazovnim djelatnicima za održavanje satova medijske pismenosti s djecom i mladima te njihovim roditeljima, savjete za roditelje kad je riječ o djeci i medijima te provjerene informacije o medijskom obrazovanju, medijima i njihovom utjecaju, kao i novim trendovima i izazovima života u moderno doba“, stoji u njihovom portalu.
Naša škola uključila se u 4. dane medijske pismenosti. Učenici viših razreda u ovom su tjednu pogledali dvije videolekcije: „Što da radim bez jutjub(er)a?“ i „Kako prepoznati dezinformacije i lažne vijesti“.
Što je medijska pismenost? Nazivaju je abecedom za 21. stoljeće. To je jedna od ključnih kompetencija današnjice, s obzirom da živimo u digitaliziranom svijetu koji se ubrzano mijenja i razvija. „Zbog toga je važno građane (posebice djecu i mlade) osnažiti vještinama i znanjem koje će im pomoći da razumiju kako mediji rade, da znaju provjeriti točnost informacija, te da znaju koristiti, kreirati i dijeliti medijske sadržaje i informacije“, citiramo s njihove mrežne stranice www.medijskapismenost.hr.
Osim odabranih videolekcija, naši učenici mogu tamo naći još zanimljivih i korisnih materijala. Također, pozivamo i roditelje da pogledaju i prouče sadržaje stranice, posebno videolekcije za roditelje.
„Utjecaj medija na živote djece i odraslih nameće potrebu za njihovim boljim razumijevanjem. Što nam mediji donose u život, kako poučiti djecu da ih sigurno koriste i razviju kritičko mišljenje, koja je razlika između medijski posredovane stvarnosti i onoga što mi mislimo da se uistinu događa, zašto mediji nekim temama daju više prostora i vremena, a nekima manje, kako tumačimo oglase, koja je razlika između realityja i igranog programa, kako nastaju medijski sadržaji… samo su neka od pitanja na koja ćemo zajedno s čitateljima tražiti odgovore i promišljanja stručnjaka, roditelja i učitelja. Na portalu donosimo i primjere dobre prakse iz hrvatskih škola, vrtića i udruga, materijale namijenjene obrazovnim djelatnicima za održavanje satova medijske pismenosti s djecom i mladima te njihovim roditeljima, savjete za roditelje kad je riječ o djeci i medijima te provjerene informacije o medijskom obrazovanju, medijima i njihovom utjecaju, kao i novim trendovima i izazovima života u moderno doba“, stoji u njihovom portalu.